Rande

138 5 0
                                    

Hermiona

Zobudila som sa so strašnou bolesťou hlavy. Pretočila som sa na druhý bok a otvorila som oči. Moje oči sa hneď rozšírili. Neviem o tom že by som v izbe mala všetko zelené. Prudko som sa posadila ale hneď mi prišlo zle.

Niekto vedľa mňa niečo zamumlal. Bála som sa aku blbosť som včera porobila, ale keď som videla že je to Draco, kameň mi spadol zo srdca.

Pozerala som sa na neho a prezerala som si každý kúsok jeho tváre. Bol taký komplikovaný, ale zároveň taký nevinný. Robil len veci do ktorých bol donútený. Mal vôbec niekedy svoje vlastné rozhodnutie? Slobodnú voľbu? Hneď som si spomenula na mňa. Ja som jeho slobodná voľba. Síce sme boli najprv nútený len kôli môjmu trestu, ale postupom času sme chceli byť jeden s druhým. Ale stále sú tu prekážky kôli ktorým nemôžeme byť spolu. Ale aj cez to všetko je stále so mnou. A ja som za neho vážne rada. Tú jeho lásku cítim vždy keď je so mnou.

Stratila som sa vo vlastných myšlienkach a ani som si neuvedomila že otvoril oči a sledoval ma s úškrnom na tvári. ,,Viem že som pekný, ale ty ráno po rušnej noci vyzeráš hrozne." Zamračila som sa na neho.

,,Ako po rušnej noci?" Opýtala som sa ho.

Zasmial sa. ,,Včera si sa pekne opila." Povzdychla som si a schovala som si tvár do dlaní. On sa na mne smial. Asi to pre neho bola zábava. ,,Prišla si sem a začala si ma bozkávať." Postavil sa a urobil si kolečko okolo svojej postele ku skrini. Vytiahol si ďalšiu z tých jeho bielych košieľ a začal si rozopínať tú ktorú mal na sebe. ,,Chcela si niečo viac ale ja som nemohol keďže si bola opitá."

Jeho posledné slová som ani nevnímala pretože som sa pozerala na jeho svalnaté telo. Priam božské telo!  Pohľad pre bohov!

,,Vidím že by si aj stále chcela." Vyrušila má jeho hlas. Zmätená som sa na neho pozrela a stretla som sa z jeho pobaveným výrazom.

,,Hovoril si niečo?" Opýtala som sa ho. Iba sa zasmial a začal si zapínať druhu košeľu.

Až teraz som si to všimla. Znamenie. Vážne tam bolo v celej svojej kráse. Pozerala som sa len na jeho ľavú ruku. Všimol si kam sa pozerám a radšej si stiahol rukávy.

Pozrela som sa na neho a on prišiel až ku mne a sadol si na posteľ vedľa mňa. ,,Nikdy, nikdy by som ti neublížil." Zašepkal a chytil moju ruku.

Pozerala som sa na naše spojené ruky. ,,Ja viem že nie, Draco." Pozrela som sa mu do očí. ,,Ale iným áno." Pozrel sa do zeme.

,,Zatiaľ som nič také neurobil, ak nepočítaš to že som minulý rok zlomil Weasleyovi nos." Zasmiali sme sa.

,,Tie časy z minulého ročníka boli miestami hrozné, ale potom boli krásne a už sa na nich dokážeme zasmiať." Iba prikývol.

,,Poď!" Postavil sa a natiahol ku mne ruku. Zdvihla som na neho obočie.

,,Kam?" Pokrčil ramenami.

,,Dnes nejdem na vyučovanie. A ty tiež nie." Zmätená som sa na neho pozrela.

,,Ako to myslíš?" Pokrčil ramenami.

,,Som chorý a ty sa o mňa staráš. Alebo naopak." Zasmiala som sa nad tým.

,,Nemôžeš sa len tak rozhodnúť že nepôjdeš na vyučovanie."

,,Ale ja chcem byť dnes s tebou. Chcem aby sme boli len ty a ja." Pozrel sa na mňa tými jeho očami. Ale stále som Hermiona Grangerová, vyučovanie nevynechám ani keby ma prosil na kolenách.

,,Môžeme byť spolu, len ty a ja, dnes po vyučovaní." Videla som aký bol sklamaný. Prišla som bližšie k nemu. ,,Vymyslíme si nejaký program. Čo na to hovoríš?"

Spolu to zvládneme - Zlomené srdcia |Dramione| ✓Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt