Bozk som prehĺbil keď som na mojom chrbte niečo ucítil a potom som cítil iba strašnú bolesť a zrútil som sa k zemi._________________________________
Hermiona
Draco so mnou prestal spolupracovať. Myslela som si že si to zase rozmyslel a už som mu chcela niečo povedať, keď sa odo mňa nejakých záhadným spôsobom odtiahol, dokonca to odhodilo aj mňa, a padal k zemi.
,,Draco!" Zakričala som a sadla som si k nemu. Mal zatvorené oči ale podľa toho aké bolestivé zvuky a grimasy robil, som usúdila že niečo není v poriadku.
Stále som k nemu hovorila ale on čím ďalej tým menej odpovedal, až nakoniec nereagoval vôbec. Plakala som a študenti okolo tam len stáli a nikto nič nerobil.
,,Všetci z cesty! Čo sa deje?" Objavila sa tam McGonagallová, Snape a Dumbledor. Keď nás videli tak sa hneď obzreli po všetkých prítomných. ,, Dostaňte pána Malfoya na ošetrovňu!" Rozkázala McGonagallová a Snape sa toho ujal.
Na ošetrovňu sme ich nasledovali ja, Blaise, Theo a Pansy. Ale hneď ako s Dracom vstúpili do nemocničného krídla, nám rovno pred nosom dvere zatvorili.
Čakali sme tam a ja som mala nervy a hlavne som bola vystresovaná. Bála som sa o neho.
Pozrela som sa na jeho priateľov. ,,Myslíte že vedel že sa to stane?" Opýtala som sa ich zlomeným hlasom. Všetci na mňa pozreli. ,,Myslíte že preto mi to všetko povedal pretože vedel že má poslednú príležitosť?"
Pansy prišla za mnou. ,,Nevedel to, a určite to myslel úprimne. A určite to není posledná príležitosť."
,,Nevieš aké kúzlo alebo kliatba ho zasiahla. Ako môžeš vedieť že to nebolo niečo..." Ani som to nedokončila.
,,Pretože si nemyslím že by na neho niekto niečo také použil." Odpovedala. Prikývla som.
Ani nie za desať minút za dvere otvorili. Stál tam Dumbledor. ,,Je Draco v poriadku?" Opýtala som sa ho hneď.
,,Pán Malfoy utrpel vážne poranenia a chvíľu si oddýchne na lôžku. Teraz spí ale ak chcete..." Nenechala som ho to dokončiť, pretože som ho obišla a vošla som dovnútra. ,,Môžete sa na neho ísť pozrieť." Dokončil skôr sám pre seba pretože všetci už boli vo vnútri.
,,Čo sa mu stalo?" Opýtala sa Pasny.
,,Pána Malfoya zasiahli dve veľmi mocné kúzla." Začal Dumbledor. ,,Najprv to bolo Ennervate, ktoré ho odrazilo od slečny Grangerovej. A potom ho zasiahlo Transmogrifické mučenie, ktoré nepatrí medzi neodpustiteľné kliadby, ale následok je takmer rovnaký. Kúzlo najprv obeť mučí a potom ju zabije. Mali sme šťastie, pretože sme Pána Malfoya len tak tak zachránili od najhoršieho."
Prišla som k Dracovej posteli a chytila som ho za ruku. ,,Bolo tam toľko študentov že nikto nevidel kto to urobil. Čo sa tam dialo keď ste tam všetci bolo a uprostred toho všetkého pán Malfoy a slečna Grangerová?" Opýtal sa Snape.
,,No boli tam také dve dievčatá a nadávali na mňa a na náš vzťah, Draco ma bránil a ja som sa potom do toho pridala. Začali sa tam zhromažďovať študenti a my sme sa tam hádali. Celú tú hádku Draco prerušil tým, že mi povedal ako ma miluje a potom keď sme sa pobozkali nás niečo od seba odrazilo a on sa zrútil na zem." Vysvetlila som im. Všetci sa na mňa pozerali.
,,No ale mali by sme ísť. Pán Malfoy je v dobrých rukách." Ospravedlnil všetkých Dumbledor a potom sme tam zostali iba ja, Draco a pár ďalších chorých ľudí, ktorým sme boli asi ukradnutý. Pansy sa mňa ešte pred odchodom usmiala a ja som jej úsmev oplatila.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Spolu to zvládneme - Zlomené srdcia |Dramione| ✓
Fanfic2/2 Pokračovanie príbehu Spolu to zvládneme |Dramione|. Odporúčam si ako prvé prečítať prvú časť, aby ste vedeli o čom je dej. Príbeh sa odohráva v šiestom ročníku. Nie vždy sa bude príbeh zhodovať s filmom. Draco Hermionu stále miluje ale musí sa...