Hermiona
Zobudila som sa až o druhej poobede. Draco ešte spal a zo spánku sa usmieval. Musela som sa tiež nad tým pousmiať. Jednou rukou ma objímal okolo pásu. Opatrne, aby som ho nezobudila, som sa mu vyšmykla a odišla som do kúpeľne.
Keď som sa vrátila zase dolu, Draco stále spal. Venovala som mu ešte jeden bozk na čelo a išla som za Ginny.
Už keď som vošla do spoločenskej miestnosti som počula ako sa rozprávajú. Sedeli na pohovke pri krbe a chcela som si k nim sadnúť keď som si vypočula niečo z ich rozhovoru.
,,Ja tomu Malfoyovi nejako neverím." Zamumlal Harry. Zamračila som sa ale ani jeden z nich si ma zatiaľ nevšimol.
,,Ja áno. Včera sa s nami normálne bavil a ja viem a som si istá že sa aj zmenil. Videla som aj to ako Hermionu z celého srdca miluje, to tiež viem už dlhšiu dobu. Takže áno, ja mu verím." Zastala si ho Ginny.
Vtedy som už bola úplne u nich. Zdvihli pohľad a keď ma tam Harry uvidel rozšírili sa mu oči. ,,Ak a tým neprestaneš, tak budem musieť prehodnotiť svoje tvrdenie že ťa považujem za kamaráta." Povedala som jeho smerom a sadla som si vedľa Ginny.
Harry niečo zamumlal. ,,Prosím?" Opýtala som sa ho.
,,Prepáč." Zopakoval už viac nahlas.
,,Čas strávený s tými slizolinskými ti neprospieva." Povedal mojim smerom Ron.
,,Včera si s nimi strávil čas aj ty." Odbila som ho. ,,A dokonca to vyzeralo že si sa bavil."
,,To je jedno. Kam si včera s Malfoyom odišla?" Zdvihla na mňa obočie Ginny.
,,Išli sme dráždiť..." Ani som to nedopovedala.
,,Fuj! Nehovor to!" Zakričal Ron.
,,Učiteľov." Dopovedala som to aj tak. ,,Čo si si akože myslel?"
,,No ja neviem. Keď ste odtiaľ nad ránom odišli, no proste...to je jedno."
Draco
Zobudil som sa ale Hermiona už tam so mnou nebola. Išiel som sa osprchovať a prezliecť. Keď som sa hrabal vo svojej skrini, nejaká sova mi klopala na okno.
,,Do riti!" Zanadával som. Bol to čierny výr mojej matky. Zobral som si od neho list a on odletel zase preč.
Sadol som si ma posteľ a začal som čítať. Bol krátky ale teraz je vážne risk poslať čokoľvek, takže aspoň to bude výstižné, dúfam.
Ahoj, Draco
Ako už vieš zajtra bude ten útok na ty vieš koho. Len som ti chcela povedať, že keby si sa toho nechcel zúčastniť, stačí napísať a ja ťa ospravedlním. Viem, že to není nič pre teba.
S láskou tvoja matka
Rýchlosťou blesku som si obliekol košeľu a ani som si ju nezapol a už som išiel hľadať Hermionu. Musel som s ňou hovoriť, aj keď som vedel že ju to možno zase dostane. Vedel som kde je.
Celú cestu do chrablomilskej veže sa na mňa otáčali všelijaké dievčatá. Mali totiž výhľad na moje telo. Pretočil som nad tým oči.
Vbehol som do ich spoločenskej miestnosti a všetci na mňa začali niečo hovoriť. Uvidel som ju s Potterom a ostatnými. Išiel som k nej. Weasleyová ma uvidela ako prvá a začala sa dusiť. Zdvihol som na ňu obočie. Už aj ona? Potom sa na mňa pozrela aj Hermiona. Tá tiež prepaľovala len moje telo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spolu to zvládneme - Zlomené srdcia |Dramione| ✓
Hayran Kurgu2/2 Pokračovanie príbehu Spolu to zvládneme |Dramione|. Odporúčam si ako prvé prečítať prvú časť, aby ste vedeli o čom je dej. Príbeh sa odohráva v šiestom ročníku. Nie vždy sa bude príbeh zhodovať s filmom. Draco Hermionu stále miluje ale musí sa...