26- BİTTİ

22.8K 2.1K 559
                                    

"Asiye, çayları içeride içelim bugün."

Babam içeride anneme seslenirken göz ucuyla pencereden baktım, yemekten sonra keyfi yerine gelmişti. Sırtı bana dönüktü, çayı içeride içmeyi istiyorsa muhtemelen balkona çıkmazdı.

Balkonun en kenarına gidip bir dal sigara çıkarıp yaktım, sigarayı parmaklarımın arasına alıp bacak hizzamda tuttum. Buraya geldiği anda demirlerden atmak için.

Çocukların top oynadığı sokağa göz gezdirdim, kimi aradığımı çok iyi biliyordum ve inkar etmiyordum. İki gündür görmediğim Erdem'i arıyordu gözlerim.

İşimizi hallettikten sonra okuldan sessiz sakin çıkmıştık ve konuşmadan evlere dağılmıştık. Okulda saklandığı için onun eve gideceğini düşünmüyordum ama sanki ben o durdukça sınıfta duracağım için bilerek dışarı çıkmıştı. Ben gideyim diye.

Ve ondan sonra bir kez bile görmedim.

Sigaramdan bir duman çekip mahallenin girişine baktım, Barış ve eski arkadaşlarım yavaş yavaş sohbet ederek yürüyordu. En son gördüğümde öfkeden deliye dönmüş bir haldeydi ve şimdi bu sakinliği kaşlarımın çatılmasına sebep oldu.

Erdem ortalıkta görünmüyordu ve bu piç oldukça rahat geziyordu. Bir şey mi yapmıştı acaba?

Onlar geçip giderken, Barış kafasını kaldırıp bana öfkeli ve kin dolu bir bakış attı. Sanki yüz yüze olsak fena halde bir kavgaya tutuşacaktık.

O gittiği anda dayanamayarak cebimden telefonumu çıkardım ve onun sohbet kısmına girdim. Çevrimiçiydi.

İyiydi belli ki ama yine de kendime bahaneler uydurarak klavyeyi açıp yazmaya başladım.

Murat: İyi misin lan?

Murat: Barış sikti mi ecdadını

Murat: Ortalıkta görünmüyorsun (20:33)

Erdem çevrimiçi.

Çevrimiçi olmasına rağmen uzun süre mesaj atmadı, sigarayı atıp odaya gittiğim süre içinde arada bir girip çıkıyordu ama mesajıma bakmıyordu.

Yatakta uzanmış boş boş tavanı izlerken mesaj geldi, telefonu alıp bildirime baktım. O mesaj atmıştı.

Erdem: İyiyim (21:40)

Murat çevrimiçi.

Murat: Şikayet etmedi mi babana? (21:41)

Erdem: Yok, sildiğimi düşündüğüm onun uyuşturucu içerken kullandığı fotoğrafı buldum, tehdit ettim. Küfür falan etti ama bir şey yapmadı. (21:58)

Murat: Siz ne kadar şerefsiz insanlarsınız aq (21:58)

Erdem çevrimiçi.

görüldü ✓✓ (22:21)

Hiçbir şey yazmadı, arada çevrimiçi olmaya devam etti.

Gecenin bir yarısı attığı durumda ise tanımadığım arkadaşlarıyla gülerek içki içiyordu, keyfi yerinde görünüyordu.

Gerçekten de istediğini alınca peşimi bırakmıştı.

YARABANDI -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin