Merhabalar!
Kusura bakmayın yazmayı unutmuşum. Bu bölümde haşin bir Hyunjin göreceğiz.
İyi okumalar!
~~~~~
Hyunjin sabah uyandığında aklına gelen şey ile Felix'i uyandırmaya çalıştı.
"Felix kalksanaa"
"Bebeğe bir şey mi oldu! İyimisin!"
"İyiyim ama bu gün çiçeklerin olduğu yere gitmek istiyorum"
"O zaman kahvaltı yapılacak ilk önce"
"Hadi kalk artık!"
"Öpücük yokmu?"
Hyunjin Felix'in ağzına eli ile hafifçe vurmuştu.
"Öpücük yok sana"
"Ne yaptım ben şimdi?"
"Kalkmıyorsun"
Felix yataktan kalkıp duş almak için hamama gitti. Hyunjin Felix çıktıktan sonra hamama girmeyi planlıyordu. Felix daha yeni kapattığı kapıyı açtı ve yatakta oturan Hyunjin'i kucağına aldı. Felix kucağındaki Hyunjin ile hamama girdi ve kapıyı kapattı.
İkili bol köpük savaşlı bir duş almışlardı. Hyunjin dolabını açtı ve açık mavi bir hanbok çıkardı. Üstünü giyindiğinde aynadan kendine baktı.
Uzun saçlarını bu gün açık bırakacaktı. Felix'e baktığında onunda mavi hanbok giydiğini gördü.
"Aynı renk giyindik"
"Öyle mi olmuş?"
Felix üstüne bakarak konuşmuştu.
"Kesin aynı olmak için giyindin"
"Doğru cevap"
"Haydi aşağı inelim biz çok acıktık"
"O zaman sizi doyuralım"
Felix, Hyunjin'in elini tutup odadan çıktı. El ele aşağı inmişlerdi. Onları gören hizmetliler hemen krallarının önünde eğildiler.
İkiside kahvaltı yapmışlardı. Şimdi ise Hyunjin Felix'i peşinden sürükleyerek saraydan çıkarmıştı. İkiside yürüyerek çiçeklerin olduğu yere gelmişlerdi. Felix Hyunjin'i ağacın gölgesine bırakıp çiçek toplamaya başlamıştı. Hyunjin Felix'i dikkatle izliyordu.
Hyunjin Felix'e bakmayı bırakmış ve çiçeklere bakmaya başlamıştı. Çok güzel kokuyorlardı. Hyunjin aklına gelen ile papatya toplamıştı. Özenle papatya tacı yapmıştı.
Ayağı kalkıp Soojin'in mezarına gitti. Yere eğildi ve tacı mezarın bir köşesine koydu.
"Bu benden sana bir hediye olsun Soojin. Umarım orada mutlusundur"
Hyunjin ayağa kalktı ve ağaca doğru yürümeye başladı. Arkasından sarılan beden ile sıçradı.
"Özür dilerim korkutmak istememiştim"
"Sorun değil"
Felix nazikçe çiçeklerden yaptığı tacı. Hyunjin'in kafasına taktı.
"Bende biraz önce Soojin için papatyalardan taç yapmıştım"
"Hm öyle mi?"
"Evet"
"Şuraya oturalım ayakta fazla durmaman lazım"
Felix ile Hyunjin ağacın yanına gittiler ve oturdular. Hyunjin Felix'e baktığında onunda başında aynı çiçek tacından olduğunu gördü.
Neredeyse 1 saattir orada duruyorlardı. Hyunjin midesinin bulanması ile yüzünü buruşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutal Prince/Hyunlix✓
FanfictionKral öldüğünden beri halkta bir huzursuzluk vardı. Tahta geçecek veliaht prens Lee Felix daha 18 yaşındaydı, halk isyan ediyordu. Felix tahta geçtiği gün kendisine karşı çıkan herkese işkence edene kadar masum bir çocuk olarak bilinirdi. Halk Felix...