Merhabalar!
Bu bölümde biraz eziyet çekicek Felix. Hyunjin bayağı yoracak Felix'i. Umarım güzel olmuştur.
İyi okumalar<3
~~~~~~~~Hyunjin sabah 6 gibi kalktı ve üstünü giyindi. Felix'in normalde uyandığı saat 8'di ama bu gün erken kalkması lazımdı. Hyunjin odadan dışarı çıktığında aşağıda yerleri silen Jeongin'i gördü. Aklına gelen ile sinsice sırıttı ve Jeongin'in yanına gitti.
"Jeongin sende yedek hizmetli kıyafeti var mı?"
"Ne yapacaksın hizmetli kıyafetini Hyunjin hyung?"
"Sorgulama işte. Haydi varsa çabuk getiriyorsun"
Jeongin odasına girdi ve yedek hizmetli kıyafetini getirdi. Hyunjin kıyafeti alınca Jeongin'e göz kırpıp odaya çıktı. Felix'i uyandırmamak için yavaşça odaya girdi ve dolaba yöneldi. Hızlıca Felix'in kıyafetlerini kaldırıldı ve yerine hizmetli kıyafetini koydu. Kıyafetleri alıp odasına girdi ve boş olan dolaba koydu.
Şimdi yapması gereken sadece Felix'in uyanmasını beklemekti. Hyunjin, Jeongin ile biraz oyalandıktan sonra Felix'in sesi ile odadan çıktı.
"Hey! Kıyafetlerim nerede!"
Hyunjin odaya girdiğinde Felix, yeni uyandığı için dağınık saçları ile dolaba bakıyordu.
"Ne o? Kıyafetini beğenmedinmi? Şimdi beni sinirlendirmeden o kıyafetleri giyin ve aşağı in!"
Hyunjin odadan çıkıp aşağı indi. Jeongin ile anlaştıkları gibi bütün hizmetliler bu gün izinliydi. Hyunjin aşağı inen Felix ile gülmemek için kendini zor tuttu.
"Kahvaltıyı hazırla ben acıktım!"
"Hizmetliler ne için sarayda? Bir dakika hizmetliler nerede?"
"Görmüyor musun? Şuan hizmetlim önümde duruyor. Haydi git ve bana kahvaltı hazırla"
Felix ne olduğunu anlayınca mutfağa girdi. Hyunjin inatlaştığında ya dediği olacaktı yada biri ceza alacaktı. Felix bıkkınca kahvaltı hazırlamaya başladı. Bu gün işi zor gibi duruyordu.
Felix kahvaltıyı hazırlayınca masaya oturdu. Hyunjin'in ona dik dik baktığını görünce masadan kalktı.
"Sana benimle beraber yemek yiyebileceğini söylemedim. Git mutfakta ye"
Hyunjin sinsice sırıtırken Felix oflayarak mutfağa girdi. Şimdi kim bilir Hyunjin'in aklında ne fantaziler vardı. Felix, yaptığı mükemmel(!) kahvaltıdan sonra mutfaktan çıktı.
"Hey! Hizmetli ayağım ağrıyor biraz masaj yap ayağıma"
Felix daha ne olabilir diye düşünüyordu. Sarayda hiç bir hizmetli yoktu. Koskoca krala hizmetli muamelesi yapılıyordu. Felix, Hyunjin'in oturduğu koltuğa doğru ilerledi ve yanına oturacakken poposuna atılan şaplak ile ayağa kalktı.
"Diz çök ve ayağıma masaj yap. Yanıma oturarak değil"
Felix bir şey demeden Hyunjin'in önünde diz çöktü. Önüne uzatılan ayak ile Hyunjin'e 'ciddi misin?' bakışlarını attı.
"Ne duruyorsun?"
Felix işkence gibi gelen ayak masajı sonrası ayağa kalktı ve odaya ilerledi.
"Hizmetli ama daha seninle işim bitmedi"
"Hyunjin yetmedi mi bu kadar?"
"Beni hamile bıraktığında saf gibi kalmıştım ama şimdi acısını çıkartıyorum"
Hyunjin ayağa kalktı ve kollarını Felix'in boynuna koydu.
"Beni kucağına al ve odama götür"
Felix, Hyunjin'i kucağına aldı ve yukarı çıktı. Odaya girince Hyunjin'i yatağa bıraktı. Gidecekken Hyunjin, Felix'i bileğinden tutarak durdurdu.
"Ellerime masaj yap"
"Hyunjin abartmıyor musu-"
"Dur! İlk önce başka bir işimiz var seninle"
Hyunjin yavaşça ayağa kalktı ve Felix'i hamama götürdü. Hyunjin, Felix'i çekiştirerek küvetin yanına getirdi ve suyu açtı.
"Yanlız bu bana ceza değil ödül olur"
"Öyle mi?"
Hyunjin Felix'in ensesinden tuttu ve eline biraz su alıp Felix'in dudağını yıkamaya başladı. Dudaklarını kazıyarak yıkadıktan sonra ensesini bıraktı.
"Ödülün nasıldı?"
"Hyunjin dudaklarım şişti yıkama şeklinden dolayı"
"Sus be!"
"Yakında çocuğu sen taşı dersen şaşırmam"
"Sana ne! İstediğimi derim"
Hyunjin tekrar Felix'in ensesinden tuttu ve yarısı soğuk su ile dolan küvete yüzünü bastırdı ve geri çıkardı.
Felix kim bilir daha ne işkence çekecekti.
______Bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın. Biraz Hyunjin'in işkencelerini gördük. Daha fazla yazardım ama bu kadar yeter. Diğer bölümde işkencelere devam ederiz.
İyi günler<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutal Prince/Hyunlix✓
FanfictionKral öldüğünden beri halkta bir huzursuzluk vardı. Tahta geçecek veliaht prens Lee Felix daha 18 yaşındaydı, halk isyan ediyordu. Felix tahta geçtiği gün kendisine karşı çıkan herkese işkence edene kadar masum bir çocuk olarak bilinirdi. Halk Felix...