21 -Kardeşler

547 74 44
                                    

Merhabalar!

Milyon kere angst yapmaktan son anda döndüğüm bu kurgu bir kaç bölüm sonra final olucak. Belki angst yaparım? (götüm yemez)

Sınır; Oy: 10 Yorum:15

İyi okumalar<3
~~~~~~
3 ay sonra~

Hyunjin yine zor nefes aldığı bir güne gözlerini açmıştı. 9 aylık olmuştu bebeği. Hyunjin her gün bebeğini görmek için dua ediyordu.

Aldığı her nefes zehir gibi geliyordu. Her gün bebeklerini görmeden öleceğini düşünmekten bıkmıştı Hyunjin. 1 aydır bu haldeydi Hyunjin. Ne düzgünce yemek yiyordu nede düzgünce nefes alıyordu.

"Hyunjin, iyisin değil mi?"

"İ-iyiyim"

Felix, Hyunjin'i böyle görmek istemiyordu. Her gün durumu daha kötüye gidiyordu. Her an doğum yapabilir diye yanından ayrılmıyordu Felix. Hatta bu gün önemli bir işi olsa bile gitmemişti.

Hyunjin karnında hissettiği ağrı ile nefesinin kesildiğini hissetmişti. Aniden altında hissettiği ıslaklık ile biraz sevinsede düzgün nefes alamıyordu. Tekrardan daha kötü bir ağrı hissettiğinde çığlık atmıştı.

"Hyunjin? Ne oluyor?"

"Felix s-suyum geldi"

"Chan'ı çağırıyorum hemen! Bekle tamam mı? Düzgünce nefes almaya çalış, sakın kötü düşünme!"

Felix telaşla ayağa kalkmış ve 2 haftadır sarayda kalan Chan'ın odasına gitmişti. Aceleyle kapıyı çalarken gözünden 1 yaş süzülmüştü.

"Hyung Hyunjin'in suyu geldi!"

Felix, Chan'ın kapıyı açması ile kolundan tutmuş ve odaya doğru sürüklemeye başlamıştı.

"Felix dur! İlk önce eşyalarımı almalıyım, sen Hyunjin'in yanına git"

"Chan hyung lütfen çabuk ol!"

Chan odasına girdiğinde Felix koşarak Hyunjin'in yanına gitmişti. Felix hayatında hiç bu kadar çaresiz hissetmemişti. Hyunjin'in yanına gittiğinde elini tutmuştu.

Hyunjin neredeyse nefes alamıyordu. Sadece inlemekle yetiniyordu Hyunjin. Oysaki nefes alabilseydi çığlık atardı.

-

3 saat. Felix 3 saattir eskiden Hyunjin'in kaldığı odadaydı. Odaya kendini kilitlemişti Felix. Aylardır dökmediği göz yaşlarını döküyordu.

"Felix Hyung ben Jeongin, bak oğlunu getirdim. Haydi kapıyı aç"

"İstemiyorum! Götür onu! Ben sadece Hyunjin'i istiyorum!"

"Ama bak oğlun seni istiyor, benim kucağımda sürekli ağlıyor. Haydi kapıyı aç benim 2. bebek için Chan'a yardım etmem lazım"

Felix oğlunu görmek istemiyordu. Ama oğlunun ağlama sesini duymuştu. Bağırarak ağlıyordu oğlu, Felix buna nasıl dayanırdı ki?

Felix zorda olsa ayağa kalktı ve kapıya ilerledi. Kapıyı açtığında gördüğü oğlu ile şaşırmıştı. Her şeyi ile Hyunjin'e benziyordu oğlu.

"Hyunjin hyung bir oğlu olursa Soobin, bir kızı olursa Soojin adını koymak istiyordu"

"Jeongin bana sadece oğlumu ver ve git!"

"Peki hyung"

Felix kucağına gelince susan oğluna dikkatle bakmış ve kapıyı kapatmıştı. Oğlunu düşürmemeye çalışarak Hyunjin'in yatağına geçmiş ve onu yatırmıştı.

"Hyunjin sana çoktan ismini vermiş bile Soobin"

Felix oğlunu izlemeye başlamıştı. Her şeyi Hyunjin'e benziyordu. Dolgun kırmızı dudakları, çekik gözleri ve bembeyaz teni ile tamamen Hyunjin'in kopyasıydı.

Felix oğlunun yanında uyuyakalmıştı ama çalınan kapı ile geri uyanmıştı. Ne kadardır uyuduğunu bilmiyordu Felix.

"Felix hyung ben Jeongin bak kızını getirdim! Sana ve Soojin'e o kadar benziyor ki!"

"İçeri girebilirsin Jeongin kapı açık"

Jeongin gülümseyerek odaya girmişti. Elimdeki bebek Soojin ve Felix'in karışımı gibiydi. Felix kızını görünce gülümsemişti aklına Soojin ile ilk tanıştığı gün gelmişti.

-Önceki zaman-

Felix, bu gün annesi ve babası geleceği için erken kalkmıştı. Heyecanlıydı. Hemen mutluca hazırlandı ve aşağı indi. Babası ve annesi 7 aydan sonra saraya dönmüştü. Felix annesinin elindeki bebeği görünce koşarak yanına gitti.

"Anne bu kimin bebeği?"

"Oğlum sana söylemeyi unutmuştuk. Ben buradan gitmeden önce 2 aylık hamileymişim bunu orada öğrendim"

"Yani ben abimi oldum!"

"Evet mükemmel bir abi oldun"

"Yaşasın!"

Felix ellerini çırparak hopluyordu. Mutlu olduğu her halinden belli oluyordu. Ama kim bilebilirdiki 10 yıl sonra bu mutluluğun çöp olacağını.

"Felix kardeşini tutmak istermisin?"

"Evet ama onu düşürmek istemiyorum"

"O zaman şu koltuğa otur ben sana kardeşin Soojin'i vereceğim"

"Adı Soojin mi? Peki cinsiyeti!"

"Kardeşin bir kız. Senin artık bir kız kardeşin var"

"Anne sana söz veriyorum kardeşimi her şeyden koruyacağım"

"Bundan eminim oğlum. Sen hep olgun bir çocuk oldun kardeşini koruyabilirsin"

-Şimdiki zaman-

"Aralarında 1 saat var, oğlunuz daha önce doğdu. Şimdi benim gitmem gerekiyor"

"Hyunjin nasıl?"

"Hyung cidden bilmiyorum, zaten şimdi onun yanına gidiceğim"

Jeongin, Felix'in konuşmasına izin vermemiş ve koşarak odadan çıkmıştı. Felix ise yanına koyulan kızı Soojin'e dikkatle bakıyordu. Cidden kızı Soojin ve kendisine benziyordu. Hatta minik minik çilleri vardı.

Felix 2 bebeğininde ağlaması ile ne yapacağını şaşırmıştı. İkisinide kucağına aldığında bebeklerinin sustuğunu fark etti. Soojin ve Soobin gözlerini kocaman açmış şekilde babasına bakıyordu.

Felix, kardesinden biraz deneyimli olduğu için bebeklerini uyutmaya çalışmıştı. Başarılıda olmuştu. Felix bebeklerini fazla sarsmamaya dikkat ederek ayağa kalkmış ve açık olan kapıyı ayağı ile açmıştı.

Daha dün temizlenen kardeşinin odasına geldiğinde bebeklerini bayağı geniş olan beşiğe yatırmış ve odadan sessizce çıkmıştı.

Hyunjin'in şu an olduğu odanın önüne geldiğinde herkesin sevincli olduğunu görmüştü. Ne oluyordu burada?

"Ne oluyor burada?"

"Felix Hyunjin sağlıklı bir şekilde doğum yaptı ve şu an uyuyor!"

_______

Nabersiniz? Bölüm nasıldı?

Brutal Prince/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin