10 -Doğum günü

731 89 27
                                    

Merhabalar!

Öncelikle şunu söylemek istiyorum, 2 tane kurgumu yayından kaldıracağım. Zamanı gelince ise tekrar yayınlayacağım. Mina, Jisung ve Minho'nun yaşını belirtmemişim o yüzden hemen yazıyorum şuraya. Jisung 25, Minho 26, Mina ise 5 yaşında.

İyi okumalar<3
~~~~~~

Minho ve Felix'in önemli bir işi çıktığı için bu gün akşam geç saatlerde geleceklerdi. Hyunjin ise tek başına uyumaktan korkuyordu. Neyse ki Jisung sohbet etmek için gelmişti.

"Hyunjin biliyormusun Felix hiç kimse ile seninle ilgilendiği kadar ilgilenmiyor. Cidden Felix'e seninle tanıştıktan sonra bir şeyler olmuş"

"Ben buna Lee Hyunjin etkisi diyorum"

"Haklısın. Şu güzelliğe bak be!"

"Aptal ne bağırıyorsun"

"Ay tamam sustum"

"Bebeğimi korkutma Jisung"

"Hyunjin aklıma takılan bir soru var"

"Ne oldu Jisung?"

"Siz daha 1 hafta önce evlenmedinizmi? Nasıl hamile olabiliyorsun?"

"Önceden bir işler oldu"

"Oh anladım"

Hyunjin kızardığını hissediyordu. Ne vardı önceden o işi yaptılarsa?

"Jisung senin hamilelik dönemin nasıl geçti?"

"Çok güzel geçmişti. Tekme atışını hissetmeye başladığımda ne kadar mutlu oldum bilemezsin. Çok güzel bir his"

"Bende o günleri merak ediyorum"

"Hyunjin daha çok fazla var senin o zamanlara gelmene"

"Ya ben neden beklemek zorundayım. İstediğim zaman çıkmıyor mu bu"

"Öyle bir şey olabilir mi"

"Olamaz"

"Ee o zaman ne saçmalıyorsun?"

Jisung ve Hyunjin biraz sohbet ettikten sonra içeriye tül gecelik ile giren Mina ile Hyunjin kahkaha atmaya başlamıştı.

"Mina! Kızım bu hal ne! Ben sana kaç kere dedim dolabımı karıştırma diye!"

"Jisung baba ben senin böyle açık şeyler giyindiğini bilmiyordum"

_

Hyunjin gözlerini açtığında yanında Felix'i görmüştü. Yavaşça Felix'in yanına gidip sarılmıştı. Hava karanlık olduğu için gözlerini geri kapatmıştı.

Felix uyandığında kıpırdayamıyordu. Üstüne baktığında kendisini yatak gibi kullanan Hyunjin'i görmüştü. Ellerini Hyunjin'in beline koyup okşamaya başlamıştı. Ellerini yavaşça Hyunjin'in karnına koymuştu.

Bir bebeği olacaktı ve bu his şimdiden mükemmel hissettiriyordu. Bebeğini sabırla bekleyecekti. Dün Hyunjin'in bebek eşyalarını görünce çok mutlu olmuştu. Soojin sarı ve beyaz renklerini sevdiği için oda tamamen sarı ve beyaz renkten oluşuyordu. Odaya sadece yeni bir yatak ve beşik eklenmişti.

Kardeşinin anılarını saklıyor olabilirdi ama çocuğunun eski yatak ve beşikte yatmasını istemiyordu. Üstünde kıpırdanan Hyunjin ile ellerini çekmişti Felix.

"Günaydın Felix"

"Rahatmıydı bari yattığın yer"

"Ne diyorsun?"

Hyunjin yattığı yere bakınca hemen kendini yatağın boş tarafına atmış ve çarşafı yüzüne çekmişti. Felix ise bu duruma gülmüştü. İkili günlük işlerini hallettikten sonra odadan çıkmıştı.

Hyunjin bu gün Felix'in doğum günü olduğu için süpriz yapacaktı. Kahvaltı yaptıktan sonra Mina, Hyunjin ve Jisung yukarı çıkmışlardı. Mina, Felix için ne alabileceğini düşünüyordu. Jisung ve Hyunjin ise onu izliyordu. Hyunjin aklına gelen ile kocaman gülümsemişti.

Felix hep yüzük takardı. Bu yüzden ona yüzük almanın mükemmel bir fikir olduğunu düşünmüştü. Hemen Jisung ve Mina'ya döndü ve konuşmaya başladı.

"Felix her gün farklı yüzükler takıyor. Belki ben ona yüzük alabilirim. Şimdi siz ne alacağınızı düşünün"

Hyunjin son kısmı bastırarak söylemişti. Eşine başka birinin yüzük almasını kabul edemezdi. Öyle bir şey olsa sarayı ayağa kaldırırdı.

"O zaman bizde Mina ile yüzük dışında başka hediye bakarız değilmi Mina?"

"Evet Jisung baba!"

Mina sevinçle odada koşmaya başlamıştı. Minho ve Felix çalışma odasında oldukları için rahatça konuşuyorlardı.

____
Saçma bir bölüm gibime geldi.

İyi günler!

Brutal Prince/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin