Final

708 68 121
                                    

Merhabalar!

Finale gelmiş bulunmaktayız. Artık zamanı gelmiti ve bende bitireyim dedim. Cidden bitirmek çok zor geliyor.

İyi okumalar<3
~~~~~~~~~
12 yıl sonra~

Soojin omzuna yasladığı kılıç ile Soobin'e yaklaşıyordu. İkiside ciddi bir ifade ile birbirine bakıyordu.

"Hah erkek kardeşim ben senden daha iyi kılıç kullanıyorum"

"Ben senin abinim Soojin aramızda 1 saat var. İkimizde bu konuda iyiyiz biliyorsun değil mi?"

"Evet. Hadi kardeşimiz Rosé'yi alıp Felix babamın yaptırdığı yere gidelim"

"Bekle beni hemen geliyorum"

Soojin ve Soobin kılıçlarını bir kenara atmış ve koşarak çiçeklerle ilgilenen Rosé'nin yanına gitmişlerdi. Hyunjin çocuklarını izlerken aniden boynundan öpülmesi ile korkmuştu. Ama beline dolanan eller ile kim olduğunu anlaması saniyesini almıştı.

"Hyunjin ben sana kaç kere diyeceğim daha karnındaki bebeğimiz çok küçük ayakta uzun süre durmamalısın"

"Felix bu benim 3. kez hamile kalışım senden daha iyi biliyorum ne yapmam gerektiğini"

"30 yaşında olsan bile hala bu kadar güzel olabiliyorsun anlamıyorum"

Hyunjin kulağına fısıldayan Felix'i ittirmiş ve şakasına Felix'in göğsüne vurmuştu. Yani çocukları her an onları görüp örnek alabilirdi.

"Beni utandırmayı bırak be adam! Çocuklarımız örnek alıcak seni!"

"Ne güzel işte romantik olurlar en azından"

"Felix cidden seni bir gün güzelce döveceğim!"

"Şşh bu kadar sinir yeter gel bakalım buraya bebeğimize ve sana zarar gelmesin"

Hyunjin Felix'e cevap vereceği sırada koşarak saraydan çıkan Soobin, Soojin ve Rosé 3'lüsünü ve peşinden koşan 2 muhafızı görmüştü. Şaşırmaya fırsatı olmadan Felix kendisini kucağına almış ve koşarak çocukları takip etmeye başlamıştı.

"Felix yavaş koş!"

Kısa sürede çocuklarla beraber salıncaklı yere geldiklerinde Felix Hyunjin'i indirmişti. Hyunjin ise kaşlarını çatarak çocukların yanına gitmişti.

"Çocuklar bir daha böyle bir şey yaparsanız sizi Minho amcanızın yanına bırakırım!"

"Ama baba Soojin dedi!"

"Baba Soobin'de Rosé'yi getirelim dedi!"

"Ben Soojin ve Soobin istedi diye geldim"

Hyunjin kızacağı sırada arkadan Felix'in kahkahalarını duymuştu. Cidden durumun komik olduğuna karar verdiğinde kendiside kahkaha atmaya başlamıştı.

Çocuklar Minho'nun yanında durmayı seviyorlardı ama korkuyorlardı. Minho sürekli ağızlarına yemek yada peçete sokuyordu çünkü.

"Çocuklar Hyunjin babanız hamile lütfen onu çok yormayın olur mu?"

"Ama baba biz çok sıkıldık o yüzden geldik. Hem benim yanımda 2 tane büyüğüm var. Soojin ve Soobin 13 yaşında ve bende 12 yaşına gireceğim yani biz genç olduk çocuk değiliz"

"Rosé haklı"

"Rosé ve Soojin haklı"

"Sizi gidi küçük bebekler! Kaçın benden yoksa sizi gıdıklayacağım!"

Felix arkadan koşarak çocuklara gelince çocuklar korkarak koşmaya başlamışlardı. Felix ve çocuklar kovalamaca oynarken Hyunjin elini alnına koymuş ve iç çekmişti. Aralarında en olgun kendisiydi.

"Felix çocukla çocuk oluyorsun cidden. Onlar daha küçük bırak oynasınlar. Hey! FELİX DİYORUM SANA!"

Hyunjin bağırdığında çocuklarda Felix'de durmuştu. Çocuklar masum masum gülerken Felix kendini tutamayıp kahkaha atmıştı.

"Komik olan nedir Felix!"

"Sensin"

"Benim nerem komik! Gösteri mi sergiliyorum!"

Hyunjin sinirli bir şekilde ayaklarını yere vurarak salıncağa gitmiş ve oturmuştu. Sinir etmeseler olmuyordu!

"Hyunjin yarın çocukları bence Mina'nın yanına gönderelim"

"Mina noona mı?"

Hyunjin Felix'in dediğine aynı anda cevap veren çocuklarına bakmıştı. 3'üde Mina'yı çok seviyordu ve Mina'da onları seviyordu.

"Sizde gelecekmisiniz bakalım?"

"Evet!"

"Ben erkeğim Mina noona'nın yanında değilde Tehyun'un yanında kalırım"

"Ben Soojin ve Mina noona ile kalacağım"

Taehyun Minho ve Jisung'un küçük oğluydu. Daha yeni 10 yaşına girmişti ve Soobin ile iyi anlaşıyorlardı.

_
10 ay sonra~

Soojin, Soobin ve Rosé kardeşleri Dahyun'u sevmek için birbirleri ile kavga ediyordu. Felix ise ne yapacağını düşünüyordu. 2 aylık bebek için kavga ediyorlardı.

"En büyüğünüz ilk önce sevsin işte. Kız kardeşinizi çok fazla sıkmadan çabucak sevin hadi"

"Felix baba ben en büyükleriyim!"

"Bende 2. En büyükleriyim!"

"Bende 3. En büyükleriyim!"

"Haydi sırayla sevin kavga edeceğinize"

Hyunjin oturduğu yerden çocuklarına gülümsemişti. Kardeşleri için kavga ediyor ve bir birlerine küsüyorlardı.

Felix çocuklar odadan çıktığında Hyunjin'in dudağını öpmüştü. Hyunjin Felix geri çekildiğinde başını Felix'in göğsüne koymuştu.

"Soojin dün ergenliğe girmiş ölüyorum diye ağladı. Bayan Yun yardım etti ne yapacağı konusunda"

"Demek o yüzden ağlıyordu prensesimiz"

"Bende panik oldum bir anda bağırınca. Bence bu gün ona bir hediye almalıyız"

"Sen gelebileceğine eminsin değil mi?"

"Jeongin Dahyun ve Nayeon için süt anne bulmuştu. Halledebilir diye düşünüyorum"

Nayeon Jeongin ve Chan'ın çocuğuydu. Jeongin çocuğu olmayacağını düşünsede olmuştu. Şu an Nayeon 3 aylıktı.

-

Soojin hediyesini açarken Soobin ve Rosé saraya yeni gelen kedi ile ilgileniyordu. Soojin hediyesini açtığında Soobin ve Rosé kedileri bırakmış ve yanına gelmişlerdi.

"Baba bu Amerika'da ki prenseslerin ve prensleri  giyindiği elbiselerden mi! Hemde 3'ümüze de! Cidden siz çok mükemmel babalarsınız!"

Hyunjin Felix'e sıkıca sarılan ama kendisine gelince dikkatle sarılan Soojin ile sahte bir sinirle kaşlarını çatmıştı.

"Felix babana sıkıca sarıldın ama bana neden öyle sarılmadın bakalım"

"Çünkü senin karnında dikişlerin var Hyunjin baba"

"Bende sarılacağım Soojin"

"Hayır abiniz olarak ben sarılacağım"

Rosé dil çıkardığında Soojin'de onu taklit etmiş ve dil çıkarmıştı. Bunu gören Soobin'de tek erkek olmasından dolayı dilini çıkarmış ve babalarına sarılmıştı.

Hyunjin 13 yıl önce böyle bir aile tablosu düşünmemişti ama bu aile tablosu düşüncelerinin ötesindeydi.

______

Ağlıyorum. Final 2 bölümdü ama birleştirdim ben.

Herşey için, 2k okunma için, benim bu saçmalıklarımı okuduğunuz için teşekkürler. 2k okunmayken bırakıyorum flop kalmaz ise kaç k olduğunu yazabilirsiniz.

Brutal Prince/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin