12 -Seni seviyorum

744 89 64
                                    

Merhabalar!

Bana kaos yetmedi gibi sizce daha fazla kaos nasıl olur ;) Neyse şimdi bölüme geçelim. Bu bölüm soft olacak, romantik Lix görürseniz şaşırmayın.

İyi okumalar<3
~~~~~~~

Hyunjin nerdeyse hiç yemek yememişti. Felix onun için endişeliydi. Bu haldeyken Felix'e nasıl ilaç olacaktı? Şuan kendisi ilaç değil, zehir oluyordu Felix'e.

"Hyunjin bana senin ilacın olacağım demiştin ama şuan ilacım değil, zehirim oluyorsun"

"Ben onu koruyamadım Felix. Sana nasıl ilaç olacağım, daha bir bebeği koruyamıyorum"

"Ama bak diğeri var. Onu hiç önemsemiyormusun? Sen yemek yemez isen o da kardeşinin yanına gidecek"

"Belki diğer bebeğimiz için yiyebilirim. Ama kendimi kötü hissediyorum. Daha doğmamış bebeğimi koruyamadım diğerini nasıl koruyacağım"

"Beraber koruyacağız"

Felix, Hyunjin'e sarıldığında omzunun ıslandığını hissetti. Hyunjin yine ağlıyordu. Hyunjin sıkıca Felix'e sarıldı ve ağlamaya başladı.

"Onu koruyamadım ben kötü bir babayım. Baba olmayı hak etmiyorum"

"Şhh, sakin ol Hyunjin. Beraber güçlü olmak zorundayız. Yoksa diğer bebeğimizide kaybederiz"

"Umarım Soojin'in yanına gitmiştir"

Hyunjin biraz ağladıktan sonra kapının tıklatılması ile Felix'e sarılmayı bırakıp göz yaşlarını sildi.

"Girebilirsin"

"Kralım siz için yemek getirdim"

"Teşekkür ederim Jeongin

Jeongin elindeki tepsi ile içeri girmişti. Felix kalkıp tepsiyi aldı ve yatağa tekrar oturdu. Jeongin odadan çıktığında Felix, Hyunjin'e Jeongin'in getirdiği çorbadan uzattı. Hyunjin yemek istemesede bebeği için yiyecekti.

Hyunjin biraz yemek yedikten sonra Felix ile sarılarak ağlamışlardı ama Hyunjin sarılırken uyuya kalmıştı. Felix ise Hyunjin den kısa süre sonra uyuyakaldı.

Hyunjin uyandığında Felix'e baktı. Ağlamaktan gözleri şişmişti. Felix'i uyandırmadan kalkıp hamama girdi. Biraz banyo yapmak iyi gelecekti.

Felix kalktığında Hyunjin'i yanında göremeyince telaşla etrafına bakındı. Hamama doğru ilerleyen Hyunjin'i görünce yanına gitti.

"Hyunjin"

"Ne oldu?"

"Sen yorulma ben seni yıkarım"

-

Hyunjin banyodan çıktıktan sonra ısrarla Felix'i çiçeklerin oraya gitmeye ikna etmişti. Akşam olmuş olabilirdi ama yıldızların altında, ay ışığının aydınlattığı çiçekler mükemmel duruyordu. İkiside ağacın altında oturuyordu. Hyunjin, Felix'in elini tuttu ve hafif belirgin karnına koydu.

"Sen susuz kalmış bir çiçeksin ben ise hayat bulmuş bir çiçek. Bir birimizi bulduk ve bağlandık. Ben sana kendimden kattım ve iyileştirdim. Ama bunu sadece sana yaptım. Sana kattıklarım kalbimdi. Kalbimi sadece sana açtım. Bak, şimdi sonuç olarak minik bir bebeğimiz var"

"Hayatımdaki en güzel çiçek sensin Hyunjin. Ben senin için yaşıyorum. Sana bir şey olursa yaşama isteğim kalmaz, hiç düşünmeden kendimi öldürürüm"

"Öyle söyleme"

Felix yerden bir papatya koparttı ve Hyunjin saçlarına sabitledi. Hyunjin, Felix'e sarıldı ve başını göğsüne koydu. Felix elini Hyunjin'in beline koydu ve alnına bir öpücük kondurdu.

"Seni seviyorum Hyunjin, ömrümün sonuna kadar seveceğim"

"Bende seni seviyorum"

Hyunjin biraz bekledikten sonra gökyüzüne baktı. Yıldızlar çok güzel duruyordu. Felix'in çilleri aklına gelince yüzüne baktı.

"Yıldızlar çok güzel duruyor"

"Ben yıldız değilim Hyunjin. Neden bana bakarak konuştun?"

"Yüzünde yıldızları taşıyorsun Felix. Aptalmısın?"

"Çillerimden nefret ediyorum. Görüntü kirliliği sadece"

"Hayır, onlar yıldızlara benziyor"

Hyunjin dudaklarını büzdü ve yukarı baktı. Kayan yıldızı görünce sevinçle Felix'e gösterdi.

"Felix bak! Yıldız kaydı!"

"Gördüm Hyunjin"

"Bu gün yıldızlar çok güzel duruyor. Baksana bir sürü yıldız var"

"Hiçbiri senin kadar güzel değil onu nasıl yapacağız?"

Hyunjin birşey demeden gökyüzüne bakıyordu. Felix, Hyunjin'i tanıdığı için mutluydu. Sadece 5 aydır bir birilerini tanıyorlardı ama mutlulardı.

"Gidelim artık Hyunjin. Saat geç oldu"

"Olur"

İkili ayağa kalktı ve yürümeye başladı. Hyunjin biraz yürüdükten sonra durmuştu. Felix, Hyunjin'e baktı ve ne yapmaya çalıştığına baktı.

"Beni kucağına alsana"

Hyunjin kollarını uzatıp konuştuğunda Felix, Hyunjin'in bir bebekten farksız olduğunu düşündü.

"Gel bakalım buraya koca bebek. Bakıyorumda alıştın"

"Öyle her zaman kucağına alırsan bende alışırım"

Felix, Hyunjin'i kucağına aldı ve yürümeye başladı. Kısa süre sonra Hyunjin başını Felix'in göğsüne koydu.

"Yastık yerinede ora, güzelmiş"

"Ne yapayım orası yumuşak"

"Ben senin sütün geldiğinde içiyor muyum?"

"Çocuğumun sütüne göz koyma!"

İkili saraya geldiğinde Hyunjin, Felix'in kucağından indi ve çoktan hazır olan masaya geçtiler. Hyunjin'in gördüğü limon ile gözleri parlamıştı. Limon en çok aşerdiği şeydi.

"Felix, limonu uzatır mısın?"

"Hyunjin bunu portakal gibi yiyorsun. Seni anlayamıyorum"

Felix limonu uzatırken yüzünü buruşturup konuşmuştu. Hyunjin portakal gibi yiyordu ve buda Felix'e garip geliyordu.

"Sen anlamazsın"

Hyunjin ve Felix yemeklerini yedikten sonra odalarına çıktılar. İkiside yatağa yatmıştı.

"Hyunjin, bence bebeğimiz kız olacak"

"Bende öyle düşünüyorum ama Jisung erkek olacak dedi"

-
Sizce bebek kız mı, erkek mi?

Bu bölüm romantik olsun dedim ama kesin acayip kötü oldu. Romantik biri değilim kusura bakmayın. Yanlışlarım varsa özür dilerim.

Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?

Brutal Prince/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin