Merhabalar!
Smut var 😍.
İyi okumalar<3
~~~~~~~~
Hyunjin 1 haftadır hiç görmediği kadar ilgi görmüştü. Kral onu iyileşene kadar sarayda tutucaktı. Bu gün kral Hyunjin'i akşam yemeğine çağırmıştı. Normalde yemeği hep Hyunjin'in odasına gönderirdi.
Hyunjin üstündeki mor hanbok'u düzeltti ve omzuna gelen saçlarını topladı.
Hyunjin yavaşça aşağı indi ve Felix'in önünde eğildi. Felix ayağı kalktı ve Hyunjin'i süzdü.
"Merhaba kralım"
"Merhaba Hyunjin. Otursana"
Hyunjin oturdu ve etrafı izlemeye başladı. Felix hayran bir şekilde onu izliyordu. Dolgun dudakları, çekik gözleri ve mor hanbok ile mükemmel görünüyordu. Neden daha önce onu fark etmemişti?
Yemeklerin masaya koyulması ile Felix gözlerini Hyunjin den çekti. Felix ve Hyunjin yemeğini yiyordu.
Yemekler bitince hizmetlilerden biri Felix'in emri ile ağır bir şarap getirdi. Bardaklara şarabı doldurup Felix ve Hyunjin'in önüne koydu.
"O adamlar neden yıllardır senin peşindeydi?"
"Bilmiyorum 5 yıldır benimle uğraşıyorlardı"
"Artık uğraşamazlar"
"Nasıl?"
"Artık ölüler. Bir çok kişinin ölümüne sebep olmuşlar bende onları idam ettim"
Hyunjin önündeki şaraptan bir yudum aldı. İlk defa içmişti.
İkili yarım saat sonra bayağı içmişti. İkiside yukarı çıkıyordu. Hyunjin, Felix'in onu bileğinden tutup çekmesi ile peşinden gitti. Felix odasına Hyunjin'i getirdi ve kapıyı kapattı.
"Dudaklarının tadını merak ediyorum"
Felix hemen Hyunjin'i yatağa itti ve üstüne çıktı. Hızlıca Hyunjin'in dolgun dudaklarına yapıştı. Dudaklarının tadını beğenmişti. Hyunjin'in karşılık vermesi ile Felix dahada ileri gitmek istiyordu. Hyunjin, Felix'in dudağını ısırması ile inledi. Felix aralanan ağızdan içeri giriş yaptı.
"Vücutlarımızın bir bütün olmasını istiyorum. İzin verirmisin?"
"Bütün vücudum sizindir kralım"
Felix duyduğu ile sırıttı. Hemen Hyunjin'in hanbok'unu çıkarmaya başladı. Hyunjin iç çamaşırı ile kalınca altındaki bedene baktı. Pembe göğüs uçlarından birine yaklaştı ve emmeye başladı. Bir eli ise boşta kalan göğüsü yoğurmaya başladı.
Hyunjin, Felix göğüs ucunu ısırdığında inledi. Felix, Hyunjin'in göğüslerinden ayrıldı ve üstünden kalktı. Hızlıca üstündeki hanbok'u çıkardı. Kendiside iç çamaşırı ile kalınca Hyunjin'in üstüne çıktı.
-Ehehehe smut başlıyordur rahatsız olan geçsin-
"Tekrar soruyorum. Benim olmak istiyormusun Hyunjin?"
"E-evet"
Felix hızlıca Hyunjin'in iç çamaşırını çıkardı. İşaret ve orta parmağını Hyunjin'in dudaklarına yaklaştırdı. Hyunjin ne yapacağını bilmiyordu. Bu onun ilk ilişkisiydi.
Felix parmaklarını Hyunjin'in ağzına itti.
"Parmaklarımı em Hyunjin"
Hyunjin, Felix'in dediğini yapmaya başladı. Yeterince ıslandığını düşündüğünde parmaklarını çıkarttı Felix. Elini yavaşça Hyunjin'in deliğine yaklaştırdı. Parmakları ile minik deliği okşamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutal Prince/Hyunlix✓
FanficKral öldüğünden beri halkta bir huzursuzluk vardı. Tahta geçecek veliaht prens Lee Felix daha 18 yaşındaydı, halk isyan ediyordu. Felix tahta geçtiği gün kendisine karşı çıkan herkese işkence edene kadar masum bir çocuk olarak bilinirdi. Halk Felix...