Merhabalar!
Arkadaşlar bana kızmayın ama bu bölümdede ağlayacağız. Neden diye sorarsanız intihar etmeyle biten bir bölümün devamını hemen kahkahalarla anlatamam. Biraz spoide vereyimm. 25, 26, 27, 28.
İyi okumalar<3
~~~~~~~"Felix! Sen delirdin mi! Kalk şuradan!"
"Ölüceğim için hayal görüyorum sanır-"
"Kalk şuradan, ben gerçeğim! Kim dedi sana intihar et diye!"
Hyunjin Soojin'in mezarının yanında uzanan Felix'in yanına gitmiş ve kaldırmaya çalışmıştı. Ama kaldıramıyordu. Felix Hyunjin den daha ağırdı.
"Felix kalk lütfen"
"Bırak beni işte! Öleyim burada kurtul benden!"
"Felix şimdi buradan kalkmazsan bir daha gelmemek üzere giderim. Kalk hadi!"
Hyunjin zorda olsa Felix'in kolunun altına girmiş ve ayağa kaldırmıştı. Felix'i zorla sürükleyerek çiçek bahçesinden çıkarmıştı. Her ne kadar yorulsada Felix'i sürüklemeye devam ediyordu.
Kalabalık bir yere geldiğinde durmuştu. Biraz soluklandıktan sonra tüm gücünü toplamış ve bağırmıştı.
"Yardım edin!"
Bir kaç kişi koşarak yanına gelmişti. 2 tane adam gelmiş ve Felix'i taşımaya yardım etmişti.
~
Hyunjin Felix'in uyanmasını bekliyordu ama ağlayan bebekleri ile kalkmak zorunda kalmıştı. Soojin ve Soobin ile ilgilendikten sonra koşarak Felix'in yanına gitmişti.
Felix'e olan siniri artmıştı. Onu terk etmiş gibi davranıyordu. Ve bu çok saçmaydı. Mutlu bir çift iken bir cariye yüzünden aralarının bozulması Hyunjin'i sinir ediyordu.
Fark etmeden Felix'e benzemeye başlamıştı. Onun gibi acımasızlaşmaya başlamıştı. Hyunjin işte bundan korkuyordu. Felix ilerde öldürdüğü kişiler ile çocuklara kötü örnek olucaktı. Bu konuda Hyunjin her şekilde Soojin ve Soobin'i Felix den uzaklaştıracaktı.
Hyunjin derin düşüncelere dalmışken Felix yavaşça uyanıyordu. Felix kolunda hissettiği acıya alışmıştı. Bu kaçıncıydı hatırlamıyordu. Ama bayılmadan önce gördükleri güzeldi. Hyunjin gerçek olmasada yanına gelmişti.
"Hyunjin..."
Hyunjin Felix'in uyandığını gördüğünde elini tutmuştu. Her ne kadar sinirli olsada şu an destek olmalıydı. Bunun hesabını sonra soracaktı.
"Buradayım Felix, hatta Soojin ve Soobin uyanık. İstersen getirebilirim"
"Lütfen getir, kokularını çok özledim"
"Bekle beni. Hemen geliyorum"
Hyunjin aya kalkıp çıkacağı sırada Jeongin'in koşarak bebeklerin odasına girdiğini gördü. Soojin ve Soobin'in ağladıklarını yeni duyuyordu Hyunjin.
Koşarak oraya gittiğinde Jeongin bebekleri susturmaya çalışıyordu. Hyunjin onun yanına gittiğinde korkmuştu Jeongin.
"Hyung bebeklerin ağlaması kesilmediği için yardıma ihtiyacın olduğunu düşündüm"
"Jeongin kendini bana açıklamana gerek yok. Yanlış bir şey yapmayacağına eminim"
"Teşekkür ederim hyung"
Hyunjin Soobin'in susması ile gülümsemişti. Ama Soojin hala ağlıyordu. Bu biraz Hyunjin'i endişelendirmişti .
"Neden ağlıyorsun bakalım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutal Prince/Hyunlix✓
FanfictionKral öldüğünden beri halkta bir huzursuzluk vardı. Tahta geçecek veliaht prens Lee Felix daha 18 yaşındaydı, halk isyan ediyordu. Felix tahta geçtiği gün kendisine karşı çıkan herkese işkence edene kadar masum bir çocuk olarak bilinirdi. Halk Felix...