26 -Minik aile

601 71 27
                                    

Merhabalar!

Finale 1 kaç bölüm kaldı. Ağlamak istiyorum. O kadar emek verdim ve final yapacağım.

İyi okumalar<3
~~~~~~~~

Cidden Hyunjin 1 yıl sonra huzuru bulmuş gibi hissediyordu. 1 yıl sonra ilk defa Felix ile sarılıyordu.

"İlk buluşma gibi hissediyorum Felix. Sanki gizli bir aşk yaşıyor gibiyiz"

"Yapamadıklarıma say"

"Felix senden bir şey isteyebilirmiyim?"

"Evet?"

Felix ayağa kalkan Hyunjin'e bakarken kucağına oturduğunu görmüştü. Felix bir çocuk gibi kucağına oturan Hyunjin'i sıkıca tutmuştu.

"Özlem giderelim mi?"

"Sen istersen neden olmasın?"

Hyunjin Felix'in kucağında doğrulmuş ve dudaklarına yönelmişti. Dudaklarını birleştirdiğinde ne kadar özlediğini fark etmişti Hyunjin.

-
2 ay sonra~

Hyunjin midesinin bulanması ile koşarak kusmaya gitmişti. Sadece yemek yedikten sonra olan bulantısı artık yemek yemediği zamanda oluyordu.

Hyunjin bunun stresten olduğunu düşünüyordu. Felix 2 hafta önce Kim krallığına gitmişti. Orada anlaşma imzalayacaktı ve hemen geri gelicekti.

Ama orası biraz uzak olduğu için uzun sürecekti. Hyunjin şimdiden Felix'i özlemişti. Yatağına oturduğunda odasındaki Seungmin ve Jeongin'i görmüştü.

"Jeongin bir daha Felix'i göremeyecekmiyim? Bana yalan söyledin değil mi? Felix öldüyse ben ne yaparım?"

"Hyunjin hyung sürekli Felix hyung öldü diye ağlamayı bırakmalısın"

"Ve hyung garip bir şekilde mutfağa gelip  bütün yemeklerin yarısını yiyorsun"

"Sen sus Seungmin! Changbin ile fingirdeştiğini görüyorum!"

Seungmin ve Jeongin Hyunjin'in haline kahkaha atmışlardı. Çünkü Felix bu gün saraya dönecekti. Ama Hyunjin'e süpriz yapmak istediğini söylemişti.

Hyunjin ayağa kalkıp kızacağı sırada başının dönmesi ile tutunacak bir yer aramıştı. Jeongin ve Seungmin kolundan tuttuğunda yatağına geri oturmuşlardı.

Jeongin odadan çıktığında Seungmin Hyunjin'e su içirmiş ve yanına oturmuştu. Hyunjin'in böyle olması endişelendirmişti.

Seungmin Hyunjin'in sakinleşmesine yardımcı olurken Jeongin ise Chan'ı getirmişti. Hyunjin Chan gelince biraz tedirgin olmuştu.

En son onu kontrol ettiğinde iğne yapacağını söyleyerek korkutmuştu. Hyunjin iğnelerden korkuyordu.

Chan yanına geldiğinde uzanmıştı. Chan Hyunjin'i kontrol ettiğinde gülümsemişti.

"Daha çocukların yeni 1 yaşına girdi ama sen hamilesin"

"Şakan komik değil Chan hyung!"

"Şaka yapmıyorum ki"

-

Hyunjin Felix'in geldiğini duyunca heyecanlı bir şekilde koşarak yanına gitmişti. Hyunjin Felix'e sıkıca sarılınca ağlamaya başlamıştı.

Cidden hamile olunca bütün duyguları karışıyordu. Felix ağlayan Hyunjin'in saçlarını okşarken kokusunu içine çekmeyi ihmal etmiyordu.

"Ne oldu güzelim? Neden ağlıyorsun?"

"Sen aptalsın! Bu kadar uzun sürmemeliydi bu! Senden nefret ediyorum!"

"Tamam bende seni özledim ve çok seviyorum"

Felix Hyunjin'i kucağına almış ve koltuğa oturmuştu. Hyunjin çocuk gibi Felix'e sarılmış ve ağlıyordu.

"Tamam sakin ol buradayım. Neden bu kadar duygusalsın hm?"

"Söylemeyeceğim! İlk önce biraz saçımı okşa ve öp beni"

Felix Hyunjin'in dediklerini yaparken gıdıklamayı unutmuyordu. Hyunjin'in yüzünü güldürdükten sonra dudağından öpmüş ve geri çekilmişti.

"Bir daha beni bırakıp gitme bende geleceğim!"

"Olmaz bebeğim, senin ilgilenmen gereken 2 minik bebek var"

"Seninde ilgilenmen gereken 4 bebek olucak"

"Öyle ki zaten. Sende benim bebeğimsin, Soojin ve Soobin de"

"Utandırma beni!"

"Yanaklarının kızarması çok güzel görünüyor"

"Ya Felix! Ama sen hep haksızlık yapıyorsun! Sen beni utandırıyorsun ama ben sana yapamıyorum!"

"Olsun böylede güzelsin"

Felix Hyunjin'in boynunu öptükten sonra burnunada minik bir öpücük kondurmuştu. En son dudağını öptüğünde Hyunjin daha fazla kızarmıştı.

Bunu herkesin içinde yapmalımıydı? Evet yapmalıydı. Böylece herkes aşklarını bilirdi. Sonrada Hyunjin başka birini kıskançlıktan öldürmek zorunda kalmazdı.

"Özledim seni Hyunjin"

"Bende özledim ama bunları odamızda mı konuşsak?"

"Olur bebeğim"

"Felix?"

"Efendim?"

"Ben hamileyim"

______

İlham yok. Okul beni tüketti. Hay amk okulun.

Bölüm nasıldı?

Brutal Prince/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin