22 -Korkak

550 66 116
                                    

Merhabalar!

Sizi şaşırtmakta ustayım değil mi? Ama siz benim gibi değilsiniz ve bu beni kırıyor.

İyi okumalar<3
~~~~~~~~
3 ay sonra~

"Kral Felix, sizin için hediye olarak 15 tane cariye geldi. İstediğiniz şeyi yapabilirsiniz"

"Ben böyle bir şey istediğimi hatırlamıyorum?"

"Haklısınız kral Felix"

"Şimdi işine gidebilirsin. Bir daha benden izinsiz bir şeyler yaparsan bu son nefeslerin olur"

Felix yukarı doğru çıkmaya başladığında çocukların ağlama seslerini duymuştu. Koşarak odaya girdiğinde ne yapacağını bilemiyordu. Bu konularda o kadın kardeşine nasıl bakıyordu?

Felix çocukları susturmaya çalışıyordu. Cidden yorucu bir işti (?) baba olmak. 3 aydır düzgünce uyuyamıyordu Felix ve Hyunjin.

"Felix çocuklar altına yapmış sen daha uyutmaya çalışıyorsun!"

Felix Hyunjin'in sesini duyması ile ağzını kocaman açmıştı. Bunu düşünmeliydi. Hiç aklına gelmemişti.

"Ben nasıl yapacağımı bilmiyorum Hyunjin"

"Geldim! Geldim!"

Hyunjin koşarak odaya girdiğinde bebekler susmuştu. Felix her zaman bu konuda biraz kıskanmış olabilirdi.

"Soojin ve Soobin seni daha çok seviyor"

"Soojin seni daha çok seviyor"

"Hyunjin, Soojin'in kardeşime ve bana bu kadar çok benzemesi beni korkutuyor. Gülme şeklimiz bile aynı"

"Kardeşin üzüm seviyordu değil mi?"

"Evet, bebekliğinde bile üzümü seviyordu. O kadın anlatmıştı her şeyi"

"Bizim Soojin'imiz de üzümü çok seviyor"

"Ah acıkmaya başladım. Sanırım biraz Hyunjin yemeliyim"

"Çocuklar sanki çok izin veriyor. Biraz bekleyin kral Felix, en az 1 yıl sonra beni yiyebilirsin"

Hyunjin bebekler ile ilgilenmiş ve Felix'e göz kırpmıştı. Felix, Hyunjin odadan çıktığında bebeklere geri dönmüştü. Soojin Felix'i görünce sesli bir şekilde gülmüş ve elini uzatmıştı.

Felix yüzünü yaklaştırdığında 1 kaç kere vurmuş ve yanağını sıkmıştı. Sanırım Felix'in çilleri dikkatini çekmişti. Soojin yaptıktan sonra Soobin de elini uzatmış ve bağırmıştı.

"Kardeşinden eksik kalma zaten kopyacı Soobin"

Felix yüzünü Soobin'e korkarak yaklaştırmıştı. Soobin tırnaklarını Felix'in yanaklarına geçirdiğinde sesli bir şekilde gülmüştü. Felix ise çığlık atıp korkutmamak için büyük bir çaba harcıyordu.

~

Hyunjin aşağı indiğinde bütün çalışanların dedikodu yaptığını fark etmiş ve sesiz e yaklaşmıştı. Bunlar çalışması gerekirken çene yapıyorlardı!

"Herkes işine dönsün bunuda mı ben söyleyeyim! Jeongin buraya gelirmisin!"

Jeongin Hyunjin'in çağırması ile hızla yanına gitmişti. Hyunjin yanına gelen Jeongin'in kolundan hafifçe tutmuş ve dışarı çıkarmıştı.

"Chan hyung ile nasıl gidiyor?"

"Bilmiyorum, aramız bozuk gibi. Neyse Hyunjin hyung sana söylemem gereken önemli bir şey var"

"O konuyu sonra sorarım bende neyse. Ne oldu?"

"Kral Felix'e 15 tane cariye hediye etmişler. Kral Felix biraz görevliye kızmış ve göndermiş. Şu anda cariyeler hizmetkarların eskiden toplu olarak yattıkları yerde kalıyorlar. Ve sanırım bir hizmetkar Kral Felix'i cariyelerden biri ile gülerek konuşurken görmüş"

"Cariye mi? Felix normalde böyle bir şeye asla izin vermez, yoksa onu memnun edemediğim için mi?"

"Hyunjin hyung böyle düşünm-"

Hyunjin eli ile Jeongin'in ağzını tutmuş ve kenara çekmişti. Şimdi bitmişti Felix.

"Jeongin biraz sessiz ol, sanırım Felix cariyelerden biri ile konuşuyor"

Hyunjin fısıldayarak konuştuğunda Jeongin şaşkınca Felix'e bakmıştı. Ciddende o cariye ile gülerek konuşuyordu. Hyunjin sinirlerine hakim olmaya çalışırken cariyenin Felix'in elini tuttuğunu gördü.

Felix elini çekmiş ve gülerek saraya girmişti. Jeongin gördükleri ile şok olmuştu. Hyunjin ise farkında olmadan Jeongin'in ağzını sertçe sıkıyordu.

"Hyonjon hyong oğzomo boroksono!"

"Ha? Pardon Jeongin bilerek yapmadım, ben gidiyorum görüşürüz"

Jeongin hızla saray giden Hyunjin'i izlerken muhafızlardan birinin kılıcını aldığını gördü. Sanırım birazdan olay çıkacaktı.

Hyunjin saray girdiğinde elindeki kılıcı ile o cariyeyi takip etmeye başlamıştı. Cariye girdiği odanın kapısını kapatacağı sırada Hyunjin sertçe açmıştı kapıyı.

"Hepiniz önümde sıra olun! Özellikle sen sarı yelloz!"

Cariyeler Hyunjin'i görünce korkarak dediklerini yapmaya başlamıştı. Bütün cariyeler korkmuş bir ifade ile dururken sarı saçlı cariye sırıtarak duruyordu.

"Ne oldu kral Hyunjin? Eşiniz başka biri ile diye kudurmuşsunuz bakıyorumda?"

"Biraz daha konuşursan bu kılıcı sana saplamaktan çekinmem sarı saçlı"

"Hah! Siz mi? Güldürmeyin beni, siz her zaman korkaktınız ve öyle kalıcaksınız. Kral Felix sizi değil benim gibi güzel bir kadını seçicektir. Benim yanımda ekmek kırıntısı olursunuz anca. Kral Felix sadece bana samimi davranıyor"

Sarı saçlı cariyenin yanındaki kız koluyla uyarmıştı ama artık çok geçti. Hyunjin sarı saçlı cariyeye hızla yaklaşmış omzunu tutmuştu.

"Sen kiminle konuştuğunun farkında değilsin. Ben hem prensi hemde prensesi dünyaya getirdim."

Hyunjin elindeki kılıcı sarı saçlı cariyenin karnına saplarken konuşmuş ve sırıtarak kılıcı cariyenin karnından çıkarmıştı. Bütün cariyeler önünde titrerken Hyunjin elindeki kılıcı cariyelerin boğazına yaklaştırıp geri çekiyordu.

"Sizlerde sonunuzun böyle olmasını istemiyorsanız kapıdaki at arabasına binin ve geldiğiniz yere defolun gidin!"

______

Haşmetli Hyunjin gelmiş hoş gelmiş. Sizce Hyunjin'in eski hali mi iyi, yoksa şimdiki hali mi?

Cariyelerin neden geldiğini sorarsanız eğer Hyunjin ölürse diye gönderildiler. Yazım yanlışlarım varsa özür dilerim öpüldünüzz<3

Brutal Prince/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin