Merhabalar!
Dün bölüm atmadığım için üzgünüm. Bir takım hastane işleri çıktı ve bölüm aramadım. Bu bölümde biraz kaos var hazırlıklı olun.
İyi okumalar<3
~~~~~~~
6 gün sonra~Hyunjin önceki günlere göre iyi duruyordu. Felix, aksattığı işlerine yeni başlıyordu. Hyunjin'in yanında olmak için işlerine ara vermişti ama bu gün yeniden başlamıştı.
Akşam Hyunjin, her zamanki gibi sarayda hizmetlilere bakıyordu. Koltukta oturup, hafif belirgin olan karnının üstündeki tabaktan üzüm yiyordu.
"Hyunjin hyung bebek nasıl?"
Jeongin yanına geldiğinde Hyunjin ona biraz üzüm uzattı.
"İyi gibi. Üzüm ister misin?"
"Olmaz Hyunjin hyung. Benim çalışmam lazım"
"Jeongin senden bir şey rica etsem?"
"Bir şey mi oldu?"
"Hayır sadece hizmetlilere söyle biraz ara versinler. Sabahtan beri çok çalıştınız"
"Ama Hyunjin hyung, bizim görevimiz bu"
"Krala karşımı geliyorsun?"
"Hayır tabikide. Şimdi gidip haber veriyorum"
Hyunjin, hizmetliler çalışırken keyif yapmak istemiyordu. O yüzden biraz ara vermelerini istemişti. Jeongin hizmetlilere haber verdiğinde hizmetliler Hyunjin'in yanına gitti ve önünde eğildiler.
"Teşekkür ederiz kral Hyunjin"
"Sorun değil. Bu sizin hakkınız"
Hizmetliler ara verdiklerinde Hyunjin, Jeongin'i yanına çağırdı.
"Gel bakalım. Şimdi biraz resmiyeti bırak ve sohbet edelim. Tek başıma çok sıkılıyorum"
"Hyunjin hyung, karnını sevebiliy miyim?"
"Sevebilirsin tabiki"
Jeongin elini korkakça Hyunjin'in karnına koydu. Biraz okşadıktan sonra elini Hyunjin'in karnından çekti.
"Hyunjin hyung, hamile olmak nasıl bir his?"
"Garip bir şey. Karnımda bir canlı var ve garip hissettiriyor"
"Bencede garip bir şey. Karnında canlı büyütüyorsun sonuçta"
"Jeongin sence cinsiyeti ne?"
"Bence kız olabilir. Aklında bir isim var mı?"
"Kız olursa Soojin, erkek olursa Soobin"
"Kral Felix'in kardeşinin adı Soojin değilmiydi?"
"Evet, belki mutlu olur diye bu isimi düşündüm"
"Çok şanslısın Hyunjin hyung. O doktor denen Bang Chan hiç böyle değil. Odun gibi davranıyor"
"Doktor Bang Chan?"
"Aa o kim ki?"
"Neden saklamaya çalışıyorsun?"
"17 yaşında olduğum için kral Felix'in izin vereceğini sanmıyorum. O bana hep abim gibi davrandı, olmayan ailemin eksikliğini hiç hissettirmedi. Kardeşi öldükten sonra bana karşı korumacı oldu. Aynı kaderi yaşamamam için çabalıyor"
"Doktor Bang Chan iyi birine benziyor. Hem zaten arkadaş değiller mi?"
"Evet, ama söylersem onunla bir daha görüşemem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutal Prince/Hyunlix✓
FanfictionKral öldüğünden beri halkta bir huzursuzluk vardı. Tahta geçecek veliaht prens Lee Felix daha 18 yaşındaydı, halk isyan ediyordu. Felix tahta geçtiği gün kendisine karşı çıkan herkese işkence edene kadar masum bir çocuk olarak bilinirdi. Halk Felix...