19 -Riskli Hamilelik

635 79 93
                                    

Merhabalar!

3 yaşındaki velet yazarınızı buldum.

Çok komik duruyor lan. Şeytan gibi bakmışım ablama.

Neyse sınır geçilmedi ama yb atıyorum. Umarım bu sefer sınırı geçersiniz. Sınır geçilmediği için kısa yazdım bu bölümü.

Sınır: 10 oy 15 yorum

İyi okumalar<3
~~~~~~

Dans bittikten sonra alkış sesleri bütün sarayı doldurmuştu. Ama bu alkışlar kısa sürmüştü. Bir kadın Hyunjin'in yanına gelmiş ve kolundan tutmuştu.

"Bu seferde kralın altına mı girdin ha! Karnındaki çocuk başka birinden olmasına rağmen nasıl kral ile evlenirsin! Bak çocugunun babası orada! Seni doğurduğuma pişman ettin beni!"

Felix kaşlarını çatmış ve kadının gösterdiği yere bakmıştı. Orada bir adam vardı ve Hyunjin'e yaklaşıyordu.

"Hyunjin nasıl beni bırakabilirsin? Bebeğimi neden elimden alıyorsun gel evimize gideli-"

"Dokunma! Dokunma bana! Git!"

"Oğlum o senin bebeğinin babası gitmen lazım. Bu yalan değil! Bütün halk beni dinlesin! Hyunjin herkesin yatağına giriyor! Bu çocuk kraldan değil! Kralı sadece parası için kullanıyor! O bir fahişe!"

Felix duydukları ile deliye dönerken sertçe ağlayan Hyunjin'in kolundan tutmuş ve bağırmaya başlamıştı.

"Hyunjin bana bunu nasıl söylemezsin!"

"F-felix gerçek değil bu-"

"Hyunjin! Yukarı çık! Hemen!"

"Çıkmıyorum! Bırak beni!"

"Hyunjin ilk önce bana her şeyi açıkla! Annenin neden yalancı olduğunu söylemedin bana! Söyleseydin baştan kafasını keserdim. Muhafızlar! Kılıcımı getirin!"

Muhafızlar hızlıca kılıç ile geldiğinde Felix kılıcı almış ve kadına yaklaşmıştı.

"Hanım efendi, şu an bir krala iftira atmaktan idam edileceksiniz. Yazık oldu size"

Felix kadının kafasını keserken konuşmuştu. Kadının kafası anında yere düşerken Felix sırıtarak adama doğru ilerlemişti.

"Hyunjin'in bana her şeyi anlatmadığını mı sanıyorsunuz? Yazık, çok yazık. Sizin bir çocuğu satın alacak kadar aşağılık olduğunuzu herkes öğrenmeliydi"

Felix adamın boğazından kılıcı geçirirken konuşmuştu. Kılıcın ucu adamın boynundan çıkmıştı. Adam yere yığıldığında Felix arkasını dönmüş ve Hyunjin'e yaklaşmıştı.

"Eğer birisi senin acı çekmene sebep olursa onların yaşamasına izin vermem"

Hyunjin başının dönmesi ile Felix'in koluna tutunmuştu ama geçmeyen baş dönmesi yerini karanlığa bırakmıştı. Hyunjin'in bayılması ile Felix telaşla kucağına almış ve yukarı çıkmıştı. Felix, Hyunjin'i taşırken hanbok'unda bir ıslaklık fark etti. Felix odaya girdiğinde Hyunjin'i yatağa bırakmış ve eline bakmıştı. Kan.

Chan hızla odaya girdiğinde elindeki kana bakan Felix'i gördü. Chan Felix'i odadan çıkardıktan sonra Jeongin'i çağırmıştı. Felix dışarıda bekler iken omzuna konulan el ile irkilmişti. Minho'yu görünce sıkıca sarılmıştı Felix.

-
"Bebeklerin üçüz olması imkansız değil mi?"

"Değil Jeongin, sadece ilk hamileliklerde çok rastlanan bir durum değildir. Tanrıya teşekkür etmemiz lazım. Bu 2 masum canı Hyunjin'in ağır bir kriz geçirmesine rağmen almadı. Jeongin biliyormusun ben çocukları çok seviyorum. Küçüklüğümden beridir tek bir hayalim var, güçlü bir baba olmak istiyorum"

"Chan, senden hayallerini almak istemiyorum. Bu ilişkiyi bitirelim, sen başka bir kadınla evlen. O sana çocuk verebilir ama ben veremem"

"Jeongin ne demek istiyorsun?"

"Ben kısırım Chan, benim çocuğum olmayacak. Sana hayallerini yaşatamayacağım"

"Jeongin bu sorun değil, ben seni her halin ile kabul ederim"

"Sen beni kabul edebilirsin ama ben nasıl kabul edeceğim? Sen başkalarının çocuğuna sevgiyle bakarken ben yetersiz olduğum için sana çocuk veremeyeceğim!"

Jeongin ağlayarak elindeki poşetler ile odadan çıkmıştı. Chan ise iç çekip odadan çıkmıştı.
-

Felix, Minho, Jisung, Changbin ve Seungmin kapının önünde bekliyordu. Yarım saat sonra elindeki poşetle ağlayarak odadan çıkan Jeongin herkesi telaşlandırmıştı. Arkasından çıkan Chan derin bir nefes aldı ve Felix'e yaklaştı.

"Chan hyung, Hyunjin ve bebeğimiz nasıl? Neden Jeongin ağlayarak elinde poşet ile odadan çıktı?"

"Hyunjin'in zaten riskli bir hamilelik yaşadığını söylemiştim Felix. Bebek şu anlık için yaşıyor, Hyunjin doğum yapana kadar yatağından kalkmasın. Fazla strese girmemeli. Aksi takdirde tekrar böyle bir olay yaşanır ise ne Hyunjin'i nede bebeği kurtarabilirim. Jeongin'in elindeki poşetlerin içinde Hyunjin'e verdiğim ilaçların çöpü vardı. Ağlama meselesi ise özel bir durum. Hyunjin başından beri üçüzlere hamileymiş Felix. Şu anlık 2 tanesi hayatta"

________
İlham perilerim gitti. Kaos bile yazamıyorum.

Brutal Prince/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin