Merhabalar!
Kurguyu her an silebilirim zaten finale 3 bölüm kaldı. Okunmuyor ve yorum gelmiyor, önceki bölüme 1 yorum gelmiş:(
Artık sınır koyacağım ve sınır geçilmediği sürece yb atmayacağım. Kurguyu angst bitireyimde görün. Yazar size kırgınmış.
Sınır: 10 oy 15 yorum
İyi okumalar!
~~~~~~
1 hafta sonra~Hyunjin hazır bir şekilde odada oturuyordu. Jeongin, Hyunjin'in yanında fazla heyecan yapmaması için uyarıyordu. Hyunjin heyecandan titreyen elleri ile masasındaki bardağı aldı ve su doldurdu.
Suyu içerken Jeongin bardak düşmesin diye altından tutuyordu. Bu gün Hyunjin ve Felix tekrardan evleniyorlardı.
Hyunjin ayağa kalktı ve boy aynasının önüne geçti. Hafif belirgin olan karnı giyindiği hanbok ile neredeyse yok olmuştu.
Odaya pat diye giren Changbin ile Hyunjin, Jeongin'e sıkıca sarılmıştı. Changbin kardeşinin yanına koşarak gitmiş ve kendine çekmişti.
"Seni önceden böyle görmediğim için özür dilerim Hyunjin"
"Hyung lütfen sus ağlamak istemiyorum. Beni şimdi görmen yetiyor bana"
"Ahh şuan kardeşimi vermek istemiyorum. Ya 2. Kral olduğun için başına bir şey gelirse?"
"Saçmalama hyung, ben önceden Felix ile evlenmiştim. Felix'in beni her şeyden koruyacağına emin olabilirsin"
"Kendimi çok duygusal hissediyorum. Aptal Hyunjin"
Hyunjin, Changbin'e sarılırken kıkırdamaya başlamıştı. Changbin, Hyunjin'i sinir etmek için bir şeyler ararken kapının açılması ile kardeşine sarılmayı bırakmıştı.
"Hyunjin?"
"Jisung hyung! Mina nerede?"
"Buradayım!"
Hyunjin koşarak yanına gelen Mina ile yere eğildi ve sarıldı. Hala düşük riski olduğu için küçük kızı kucağına almamıştı.
"Siz kimsiniz bilmiyorum ama Hyunjin'i almam gerekiyor"
"Ben hakiki ve öz abisiyim"
"Bende Felix'in hakiki eniştesiyim"
"Hyunjin hyung, gitmemiz gerekiyor"
Jeongin ile odadaki herkes ciddileşmişti. Changbin dışarı çıktığında Jisung ve Jeongin, Hyunjin'in kollarından tutup odadan çıkartmışlardı. Odadan çıkan Hyunjin yanına atılan Felix ile etrafına bakındı.
Jisung yanlarına gelip Hyunjin ve Felix'in kol kola girmesini sağladı ve sırıtmaya başladı.
"Aşağıya inin bakalım"
____
Düğünden sonra kutlamada~Hyunjin yüzük töreninden sonra acıktığı için koltuğuna oturmuş kurabiye yiyordu. Jisung ve Mina ise Hyunjin ile sohbet ediyorlardı. Felix biraz önce Minho tarafından götürülmüştü.
Hyunjin, Jisung tarafından ayağa kaldırıldığında alt kattaki Jeongin'in odasına çekilmişti. Ne olduğunu algılayamadan önüne konulan beyaz maske ile Jisung ve elinde maske ile duran Jeongin'e baktı.
"Dans edilecek itiraz yok"
"Ne dansı? Ben hazırlanmamıştım ki"
"Sorun değil sadece dikkatle dans edin"
Jisung yüz maskesini Hyunjin'e taktığında tekrardan çekilerek misafirlerin olduğu alana götürülmüş ve koltuğuna oturtulmuştu.
Herkes ona bakarken utanmaya başlayan Hyunjin, kendisine hayran bir şekilde bakan Mina'yı gördü. Maskesindeki tüyler Mina'nın dikkatini çekiyordu.
"Hyunjin hyung, çok yakışıklı ve güzel gözüküyorsun"
"Teşekkürler Mina. Sende çok güzel görünüyorsun"
Hyunjin, Jisung ile konuşurken omzuna dokunulması ile o tarafa baktı. Gördüğü siyah maskeli ile ilk tanıyamasada hanbok'undan tanımıştı, Felix'e kendisi gibi maske verilmişti. Çalmaya başlayan şarkı ile Felix elini uzatmıştı
"Benimle dans edebilir misin kral Hyunjin?"
"Dikkatli olman şartı ile kabul ediyorum kral Felix"
Hyunjin, Felix'in elini tutmuş ve ayağa kalkmıştı. Ortada açılan alana ilerleyince Felix, Hyunjin'in belinden tutmuş ve dans etmeye başlamışlardı.
Yavaşça dans eden çift herkesin ilgi odağı olmuştu. Felix bebeğe bir şey olmasın diye dikkatle hareket ediyordu. Elleri Felix'in omzunda olan Hyunjin, gülümseyerek bakıyordu.
Dansın sonuna geldiklerinde Felix Hyunjin'i durdurdu ve kalabalığın ortasında dudağına yapıştı. Felix'in Hyunjin'i öpmesi ile kalabalıktan alkış sesleri yükselmişti.
Minho kucağındaki kızının gözünü kapatırken Mina inatla bakmaya çalışıyordu. Jisung ise Minho ve Mina'nın küçük kavgalarını kıkırtıyla izliyordu.
Jeongin ise Chan ile sarılarak Hyunjin ve Felix'i izliyordu. 1 kaç yıl sonra evlenmek için anlaşan çift şimdiden hayallerini kurmaya başlamıştı.
Changbin ise Seungmin ile kim önden izleyecek tartışması yapıyordu. Dans başladığından beri devam eden tartışma hala devam ediyordu.
Saraydaki herkes mutluydu. Ancak içlerinde nefret ile izleyen tek kişi vardı, öfkeli bakışları ile dikkatle çifti izleyen davetsiz misafirdi.
_______Kaos ben geliyorum demez.
Sınır geçilmez ise mutlu son yok size. İnadım tutarsa kötü son yaparım ben. Kendinize dikkat edin bebeklerim iyi akşamlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutal Prince/Hyunlix✓
FanfictionKral öldüğünden beri halkta bir huzursuzluk vardı. Tahta geçecek veliaht prens Lee Felix daha 18 yaşındaydı, halk isyan ediyordu. Felix tahta geçtiği gün kendisine karşı çıkan herkese işkence edene kadar masum bir çocuk olarak bilinirdi. Halk Felix...