Merhabalar!
Herkese iyi okumalar dilerim bu bölüm biraz Felix'in geçmişine gidiceğiz. Bu bölümdeki Felix 6 yaşında.
~~~~~~~
Felix, bu gün annesi ve babası geleceği için erken kalkmıştı. Heyecanlıydı. Hemen mutluca hazırlandı ve aşağı indi. Babası ve annesi 7 aydan sonra saraya dönmüştü. Felix annesinin elindeki bebeği görünce koşarak yanına gitti.
"Anne bu kimin bebeği?"
"Oğlum sana söylemeyi unutmuştuk. Ben buradan gitmeden önce 2 aylık hamileymişim bunu orada öğrendim"
"Yani ben abi mi oldum!"
"Evet mükemmel bir abi oldun"
"Yaşasın!"
Felix ellerini çırparak hopluyordu. Mutlu olduğu her halinden belli oluyordu. Ama kim bilebilirdiki 10 yıl sonra bu mutluluğun çöp olacağını.
"Felix kardeşini tutmak istermisin?"
"Evet ama onu düşürmek istemiyorum"
"O zaman şu koltuğa otur ben sana kardeşin Soojin'i vereceğim"
"Adı Soojin mi? Peki cinsiyeti!"
"Kardeşin bir kız. Senin artık bir kız kardeşin var"
"Anne sana söz veriyorum kardeşimi her şeyden koruyacağım"
"Bundan eminim oğlum. Sen hep olgun bir çocuk oldun kardeşini koruyabilirsin"
___
10 yıl sonra~Felix bu güne kadar kardeşini korumuştu hiç kimsenin ona zarar vermesine izin vermemişti. Ama kendisi hep zorbalığa ve şiddete maruz kalmıştı
Son bir kaç aydır Soojin sürekli sırıtarak geziyor ve aşkla alakalı şeyler çiziyordu. Felix onun aşık olduğunu anlamıştı ama uyarması lazımdı.
Babası bunu duyarsa fazlaca kızabilirdi. Hem Soojin'in yaşı küçüktü. Aşkla ilgilenmeyip hayatını yaşamalıydı.
Felix odasında yine kalpli çizimler yapan Soojin'in yanına gitmiş ve ne çizdiğine bakmıştı. Kalbin bir tarafında 'S' harfi, diğer tarafında ise 'Y' harfi vardı.
"Soojin?"
"Ha? Abi ne yapıyorsun arkamda!"
"Bu nedir Soojin?"
"Anlatağım ama babama söylemek yok. Söylersen gerçekten yaşatmaz beni!"
"Dinliyorum"
"Bak abi ben Yongjin'e aşığım. Tam 3 hafta önce sevgili olduk ve bu gün beni dudağımdan öptü. Çok heyecanlıyım"
"Soojin, küçüksün bu işler için. Lütfen ikinizinde iyiliği için ayrılın. Sevgilin olamaz yaşın çok küçük abiciğim"
"Abi ama ben kocaman oldum sevgilim olabilir ve onunla öpüşebilirim"
"Yaşın küçük! Sevgili yapıp üstüne öpüşüyorsun! Babam bunu duyarsa seni öldürecek! Delirdin mi sen!"
"SOOJİN!"
"B-baba"
Felix hemen kardeşinin önüne geçti.
"FELİX ÇEKİL ORADAN!"
"Hayır baba! Kardeşime dokunamazsın!"
"SANAMI SORUCAĞIM BE! ADIMIZI KİRLETİCEK BU VELET!"
"Düzgün konuş kardeşim hakkında!"
"MUHAFIZLAR! ALIN ŞU SOOJİN'İ İLK ÖNCE KIRBAÇLAYIN SONRADA KAFASINI KOPARIN!"
"Baba bunu ona yapamazsın! O daha küçük!"
"SUS VELET! SUS!"
Felix yediği tokat ile yere savruldu. Felix'in yere düşmesini fırsat bilen muhafızlar Soojin'i aldı ve yerde sürükleyerek aşağı indirdi. Bir kaç muhafızda Felix'i tutuyordu.
"Soojin! Hayır yapma baba o daha çok küçük!"
Babası bir şey demeden aşağı indi.
"Felix'i getirin. Bana sesini yükseltmesinin cezasını kardeşinin ölümünü izleyerek ödeceyecek"
"Yapma ona bunu baba yalvarırım!"
Muhafızlar Felix'i Soojin'in idam edileceği yere götürdü. Felix bağırıyordu ama onu dinlemiyorlardı. Soojin şu an kırbaçlanıyordu ve annesi hiç bir şey demeden duruyordu.
"Anne bari sen konuş, babamı durdur. Bunu bir tek sen yapabilirsin!"
"O haketti Felix. İtibarımız bir kız çocuğundan daha önemli"
"Kız erkek ne fark eder!"
"Kızlar güçsüzdür. Erkekler güçlüdür"
Felix, Soojin'in çığlıklarını duyuyordu. Soojin bayılmak üzereydi. Felix, kardeşinin ağzından gelen kanı görünce olduğu yerde kaldı. Muhafızlardan biri kılıcını aldığı gibi Soojin'in kafasını kesti. Soojin'in kafası Felix'in ayağının dibine düşmüştü.
"Felix'i buradan çıkarın!"
Muhafızlar Felix'i odadan çıkardı ve kendi odasına götürdü. Felix hemen yatağına yattı ve ağlamaya başladı.
"Sözümü tutamadım, seni koruyamadım. Ben kötü biriyim. Ben aptalım. Bağırmasaydım babam duymazdı. Ben aptalım. APTAL!"
Felix 1 haftadır sayılı yemek yiyordu. Annesi ve babasına sonsuz bir nefret besliyordu Felix. Onlardan intikamını masum rolü oynayarak alacaktı. Bunu yapacaktı.
__________
Sövmek serbest ağır oldu bu bölüm. Umarım şunu anlamışsınızdır, daha 16 yaşında bir çocuk birinin idamına şahit oluyor. Psikolojisini düşünün. Babasını ve annesini öldürme sebebide buydu.
Umarım beğenirsiniz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutal Prince/Hyunlix✓
FanficKral öldüğünden beri halkta bir huzursuzluk vardı. Tahta geçecek veliaht prens Lee Felix daha 18 yaşındaydı, halk isyan ediyordu. Felix tahta geçtiği gün kendisine karşı çıkan herkese işkence edene kadar masum bir çocuk olarak bilinirdi. Halk Felix...