9 -Sincap kız

871 94 114
                                    


Merhabalar!

Bu gün bu bölümü yazmaya saat 8'de başladım ve yeni bitirdim. Beynimi hissetmiyorum.

İyi okumalar<3
~~~~~~

Hyunjin geldiklerinden beri Felix'e sarılarak ağlıyordu. Felix daha fazla bu işkenceyi sürdürmek istemiyordu. İlk önce yemek yemesi lazımdı.

"Yemek yemen lazım"

"İstemiyorum"

"Bebeğimiz için?"

"Tamam yiyeceğim"

Hyunjin yataktan kalkacakken Felix'in onu kucağına alması ile küçük bir çığlık attı. Felix, Hyunjin ile aşağı indi ve mutfağa girdi. Saat neredeyse gece yarısına geldiği için mutfakta kimse yoktu.

Felix, Hyunjin'e zorla yemek yedirmişti. Şimdi Hyunjin ile odalarına gidiyorlardı. Hyunjin odaya girince yatağa oturmuştu. Bunu Fırsat bilen Felix ise Hyunjin'i yatağa yaslayıp gıdıklamaya başlamıştı.

"Felix dursana!"

Hyunjin'in artık kahkaha atmaktan gözleri dolmuştu. Felix ise hala onu gıdıklıyordu. Felix gıdıklamayı bırakınca Hyunjin'in yanına uzandı. Hyunjin ise Felix'e yaklaşıp kafasını göğsüne koymuştu.

Felix bir elini Hyunjin'in beline koydu ve diğer elini saçlarının arasına koydu. Hyunjin saçlarını okşayan eller sayesinde mayışmıştı. İkside bu günün yorgunluğu ile uyumuştu.

Hyunjin belini okşayan eller ve alnına bırakılan öpücükler ile uyanmıştı. Gözlerini açtığında kocaman gülümsemesi ile ona bakan bir Felix görmüştü. İstemsizce Hyunjin de gülmüştü.

Felix Hyunjin'in üstüne çıktı ve ellerini başının kenarına sabitledi. Felix şimdi Hyunjin'in dolgun dudaklarına bakıyordu. Tam öpecekken içeriye dalan kişi ile kapıya bakmıştı Felix.

"Naber kuze- Ay hoşt köpek"

Hyunjin içeriye giren kişi ile Felix'i üstünden ittirdi. Şimdiden kıpkırmızı olduğunu hissediyordu. Felix ise içeriye dalan Minho'ya bakıyordu. Minho ise sırıtarak ikiliye bakıyordu.

"Tamda gelecek zamandı yani"

"Ayıp ama gelmeyimmi?"

"Aptal mısın?"

"Neyse ben gideyimde siz sevi-"

"Minho!"

"Ay tamam gidiyorum. Hem ben nereden bileyim böyle bir iş yapacağınızı!"

"Hala iş diyor ya"

Minho sırıtarak odadan çıkıp kapıyı kapatmıştı. Felix ayağa kalkmıştı. Felix, Hyunjin'e baktığında gördüğü görüntü ile gülmemek için kendini zor tutmuştu. Dağılan uzun saçları, kırmızı yanakları ve pembe dudakları ile çok tatlı duruyordu.

"Ne bakıyorsun komik mi!"

Felix dayanamayıp kahkaha atmaya başladı. Hyunjin gördüğü görüntü ile mutlu olmuştu. Felix ilk defa kendisinin yanında kahkaha atıyordu.

"Biraz daha gülersen seni ısırırım!"

"Parmağını sallayınca kızgın değil tatlı gözüküyorsun"

Hyunjin kaşlarını çattı ve yanındaki yastığı alıp hala gülen Felix'e fırlattı. Nasıl isabet ettirdi bilmiyordu ama yastık Felix'in kasıklarına çarpmıştı. Felix ise ellerini oraya tutup çığlık atmıştı.

Gülme sırası şimdi Hyunjin'indi. Hyunjin kahkaha atarak Felix'e bakıyordu.

"Annelerin eli sert olur derlerdi inanmazdım ama şimdi kendimden çok inanıyorum"

Brutal Prince/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin