17 -Yeni başlangıç

604 77 23
                                    

Merhabalar!

1 hafta felan aktif olmayacağım. O yüzden fazla bölüm gelmeyecek. Oylar ve yorumlar düşmeye başladı fark etmedim değil :(

İyi okumalar!
~~~~~~

Felix, Hyunjin ve Changbin yemeklerini yedikten sonra odalarına çıktılar. Hyunjin hala Felix'e soğuk davranıyordu.

"Ben abimin yanında yatacağım"

"Neden?"

"Özlem gidereceğiz"

"Git bakalım"

Hyunjin pijamalarını giyinip odadan çıktı. Changbin'in kaldığı odaya geldiğinde kapıyı tıklatma gereği duymadan içeri pat diye girmişti.

"Hangi oro- Sen miydin Hyunjin, korkuttun aptal kardeşim"

"Eskisi gibi yanında uyumak istiyorum"

"Gel bakalım abinin kollarına"

Changbin, uzandığı yatakta kollarını açarak konuşmuştu. Hyunjin paytak adımlar ile Changbin'in yanına gitti ve yatağa uzandı. Changbin, yanına uzanan kardeşine sıkıca sarıldı ve uyudular.

-

Hyunjin sabah erken saatlerde uyanmıştı. Hemen abisinin yanından kalktı ve odadan çıktı. Sessiz adımlar ile kendi odalarına girdi. Uyuyan Felix'i görünce daha fazla sessiz olmaya çalıştı.

Yavaşça dolaba yaklaştı ve içinden bir hanbok çıkartıp giyindi. Uzadığı için rahatsız eden saçlarını toplamak için takı kutusuna yöneldi ve 1 toka alıp bağladı.

Çıkacağı sırada aklına gelen fikir ile duraksadı. Sessizce Felix'e yaklaştı ve gıdıklamaya başladı. Her zaman gıdıklanan taraf Hyunjin olmayacaktı.

Felix kahkahalar atarak uyandığında onu gıdıklayan elleri sıkıca tuttu. Gıdıklamayı kesen Hyunjin, Felix'in ne yapacağına dikkatle bakıyordu.

Felix hızla Hyunjin'i kendine çekip altına almıştı. Bununla Hyunjin minik bir çığlık attı. Felix yüzüne zafer gülümsemesini yerleştirirken Hyunjin'in dudaklarına bakıyordu.

"Bu kadar erken uyandırılmamın sebebi nedir sevgili eşim?"

Felix yeni uyandığı için boğuk çıkan sesi ile konuşunca Hyunjin, kollarını Felix'in boynuna koydu ve kendine çekti. Felix, Hyunjin'in dudaklarına daha fazla dayanamayıp yapışmıştı.

Odanın içinde öpüşme sesleri yankılanırken Felix geri çekildi. Hyunjin'in burnuna bir öpücük kondurdu ve alınlarını bir bire yasladı.

"Hyunjin dün akşamdan beri düşünüyorum. Biz birbirimizi severek evlenmedik, bebeğimiz için evlendik değil mi?"

"Evet"

"Şimdi bir birimizi sevdiğimize göre neden yeniden evlenmeyelim? Böyle bir şey olmasını istermisin?"

"Mantıklı olur. Evlendiğimiz gün fazla bir şey yapamamıştık. Sadece yüzük takma töreni olmuştu"

"O zaman yeni bir tarih belirleyelim ve daha coşkulu bir evlilik yapalım"

Felix, Hyunjin'in burnuna tekrar bir öpücük kondurup üstünden kalktı. Hamile olduğu için üstünde fazla durmanın zararlı olduğunu düşünmüştü.

"Ben hamama giriyorum"

Hyunjin hızla ayağa kalkıp hamama ilerlerken konuştuğunda. Felix, Hyunjin'in arkasından sarıldı ve durdurdu.

"Hamama giriyoruz"

-

Hyunjin sıcaktan kızaran yanakları ile Felix'in kucağında hamamdan çıkmıştı. Hyunjin, Felix'in kucağından indiğinde ikili üstlerini çabucak giyinmişti.

Felix, Hyunjin'in belinden tutup kendine çektiğinde Hyunjin ellerini Felix'in omzuna koymuştu. Felix aniden dudaklarına yapıştığında karşılık vermeye başlamıştı.

"Sana doyamıyorum Hyunjin. Beni doyumsuz birine dönüştürdün"

"Doymanı gerektirecek bir durum yok istediğin kadar öpebilirsin beni"

Hyunjin yavaşça kızarmaya başladığında Felix gülmeye başlamıştı. Hyunjin'in utanması hoşuna gidiyordu. Kilo aldığı için hafif tombul olan yanaklarına yaklaştı ve sulu bir öpücük kondurdu.

"Sulu sulu öpmesene!"

"İstediğim kadar öpebilirim, sen söylemiştin"

"Yeter bu kadar aşağı inelim"

Hyunjin bebek gibi kollarını uzatarak konuştuğunda Felix Hyunjin'i kucağına almıştı.

"Gel bakalım koca bebek"

Felix, kucağındaki Hyunjin ile aşağı inmişti. Beraber aşağı indiklerinde hazırlanmış olan masanın yanına gittiler. Hyunjin, Felix'in kucağından inmiş ve sandalyeye oturmuştu.

Felix, Hyunjin'in yanına oturduğunda aşağı inen Changbin'i gördüler. Changbin masaya oturmak yerine saray kapısına ilerlemişti.

"Nereye Changbin hyung?"

"Hyunjin benim gitmem gerekiyor en yakın zamanda seni görmeye gelirim tamam mı?"

"Ama hyung daha kahvaltı yapmadın"

"Hyunjin dedim ya sonra gelirim. Şimdi hemen çıkmam gerekiyor"

"Kendine dikkat et hyung, görüşürüz"
___

Acaba Changbin neden aceleyle saraydan çıktı ;) Aceleyle yazdım yanlışlarım varsa özür dilerim.

Bu arada ilginizi çekerse angst bir kurgu yayınladım. Adı Heart Breaks.

 Adı Heart Breaks

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Brutal Prince/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin