Merhabalar!
Ablamın kızına bakıcılık yaparken fic düzenliyordum yehu çok heyecan verici.
İyi okumalar<3
~~~~~~~~Hyunjin, Felix'i alıp hamamdan çıktı ve yatağa doğru ilerledi. Hyunjin, Felix'i yatağa oturttu ve ona dik dik bakmaya başladı.
"O prensesi öldürmediğime şükret! Seni dudağından öptü arsız kadın!"
"Hyunjin bu kadar işkence yetmez mi?"
"Hayır"
"Bak şimdi sen bana boşuna işkence ediyorsun. Hem beni affedersen sevi- sevebiliriz bir birimizi. Sani şurada sevi-"
Felix Hyunjin tarafından hızla ayağa kaldırıldı ve Hyunjin, dizini Felix'in kasıklarına geçirdi. Felix acı içinde çığlık attı ve elleri ile orasını tuttu. Hyunjin, Felix'in kızarmaya başladığını görünce paniklemişti. Hemen elini Felix'in omzuna koydu ve ona bakmaya başladı.
"Ben öylesine vurmuştum. İyi misin?"
Felix hiç cevap vermedi ve daha fazla kızarmaya başladı. Hyunjin kötü bir şey yaptığı için ağlamaya başlamıştı. Felix hala kıpırdamadan öyle duruyordu.
"Felix cevap versene! Korkmaya başladım!"
Felix kendine gelmeyi başarıp ellerini oradan çekti ve yavaşça yatağa oturdu.
"H-hyunjin bu nasıl öylesine bir vuruştu. Hayatım k-karardı sandım. Bütün hayatım gözlerimin ö-önünden geçti nasıl vurdu isen"
"Özür dilerim"
Hyunjin dolu gözleri ile Felix'e baktı. Biraz öncesine göre daha iyi görünüyordu. Hyunjin bir ceza vermek istemişti ama Felix'in canı yanmıştı.
"Sorun yok sadece gelecekteki çocuklarımı kaybettim"
"Hala çocuk diyor. Ben istemiyorum 1 tane yeter"
"Senden korkmaya başladım. İlk önce gelecekteki çocuklarımı aldın, sonrada 1 tane ile geçin diyorsun"
"Aptal"
Felix 1 kaç dakika oturduktan sonra ayağa kalktı ve Hyunjin'i yatağa itti. Felix, Hyunjin'i altına aldıktan sonra dolgun pembe dudaklara yapıştı. Biraz(?) öpüşmenin ardından yüzünü Hyunjin'in karnına yaklaştırdı.
"Doğmana daha çok var ama ben seni görmek istiyorum"
Felix ellerini Hyunjin'in karnına koydu ve gıdıklamaya başladı. Hyunjin kırkırdayarak Felix'i üstünden ittirdi ve ayağa kalktı. Koşarak odadan çıktığında Felix, hızlıca ayağa kalktı ve Hyunjin'i kovalamaya başladı.
Hyunjin merdivenlere geldiğinde dikkatlice inip salonda koşmaya başladı. Felix hemen arkasından aşağı indi ve Hyunjin'i yakalamaya çalıştı. Sarayın içinde ikilinin kahkahaları yankılanıyordu.
"Yakalayamazsın ki. Sen beni yakalayamazsın"
"Yakalarsam istediğim şeyi yaparım ama. Bu yüzden koş"
"Öyle bir şey olmayacak!"
"Tamam o zaman yakalarsam görürsün"
Hyunjin kocaman sarayda koşuyordu. Felix ise onu takip ediyordu. Hyunjin en sonunda yorulduğu için biraz yavaşladı. Felix ise bunu fırsat bilerek Hyunjin'i yakaladı.
"Ama bu haksızlık!"
"Durmaman lazımdı Hyunjin, haksızlık değil"
Hyunjin soluk soluğa konuşurken Felix, sırıtarak Hyunjin'e bakıyordu. Hyunjin soluklanmak için koltuğa oturduğunda Felix sırıtarak Hyunjin'e yaklaştı. Hyunjin sinsice kendisine yaklaşan Felix'e baktı. Felix yüzünü Hyunjin'in boynuna yaklaştırdı ve öpmeye başladı.
Felix, yavaşça Hyunjin'in boynunu emmeye başladı. Hyunjin inlememek için dudaklarını ısırıyordu. Ama bu çabası Felix'in boynunu ısırması ile son bulmuştu.
"Ahh aptal! Vampirmisin sen!"
"Hayır, sadece eşimin tenini özlüyorum"
"Bunu biraz ertelemen gerekecek Felix. Seni daha tam olarak affetmedim"
"Hadi ama. Sanki ben kendi isteğim ile öpmüşüm gibi davranıyorsun"
"Kendini benim yerime koy. Benim odama giriyorsun ve beni biri ile öpüşü-"
Hyunjin dudaklarına kapanan Felix ile susmuştu. Felix narince Hyunjin'i öpüyordu. Hyunjin geri çekildiğinde Felix, Hyunjin'i incelemeye başladı.
"Bak sende kıskanıyorsun!"
"İstersen beni öperek temizleyebilirsin dudaklarımı"
"Pis sapık"
"Eşimi öpmek sapıklık değil Hyunjin. Biz daha ilerisini yaşadık"
Hyunjin göz kırparak konuşan Felix'e baktı. Biraz daha kendisini utandırırsa Felix, Hyunjin den sağlam bir tokat yiyecekti. Hyunjin, aklına gelen ile Felix'e dudaklarını büzerek baktı.
"Felix, sana bir şey söyleyeceğim ama ilk önce kabul edeceğine söz ver"
"Söylediğin şeye bağlı"
"Jeongin birine aşıkmış ama sana söylemekten korkuyormuş"
"Ee kimmiş o kişi"
"Doktor Bang Chan"
"Ne? Bu olmaz Jeongin daha reşit değil"
"Jeongin evlenmiyor Felix, sadece ikiside aşıklar. Hem sen doktor Bang Chan'ı tanıyorsun. Ondan bir zarar gelmeyeceğini düşünüyorum. Sadece Jeongin'i sıkma bu konuda"
"Tamam, sen böyle düşünüyorsan doğrudur"
"Gerçekten Jeongin'e karışmayacakmısın?"
"Chan'ın bir yanlışını görürsem karışırım sadece. Jeongin benim kardeşim gibi bizim yanımızda büyüdü. Yun hanım onu sokakta bulmuş. Ailesi ölünce onu sokağa atmışlar. Bulunduğunda 11 yaşındaydı, sarayda kalmasına izin vermişti annem. O günden beri bazen onunla oynardık. 1 yıl önce kendi isteği ile hizmetli oldu. Küçük yaşta olmasına rağmen yaptığı işler sayesinde baş hizmetli oldu"
Felix, gözleri dolan Hyunjin'e baktığında ağlayacağını anladı. Hyunjin hamile olduğu biraz hassastı. Felix, Hyunjin'in yüzünü elleri arasına aldı ve gözlerini öptü.
"Of ya yürüyen duygusallık oldum ben. Hem kilo aldım baksana göbeğim belli oluyor. Ben kilolu olunca başka birini bulursan seni diri diri yakarım tamam mı!"
"Niye seni bırakayım? Sen kilolu alsan bile hala güzelsin. Yanakların çok tatlı duruyor. Bazen daha kendin bebekken nasıl bir bebek doğuracağını düşünüyorum"
"Ben bebek değilim!"
Saray kapısına vurulması ile Hyunjin irkilmişti. Hyunjin, Felix'i üstünden kaldırdı ve ayağa kalktı. Saray kapısına doğru ilerlerken Felix, Hyunjin'in arkasından yürümeye başladı.
Hyunjin kapıyı açtığında gördüğü beden ile şok olmuştu. Felix kaşlarını çatarak 'ne oluyor' dercesine Hyunjin ve kapıdaki bedene baktı. Hyunjin öylece kapıda beklerken karşındaki beden konuştu.
"Hyunjin hyung beni, abini hatırladınmı?"
_________
Bu kim acaba? Tahminleri alalım. Sizce Hyunjin'in kardeşi kim?Ehehehe heyecanlı bir yerde kestim. Biraz merak edin bakalım. Kontrol etmeden atıyorum yanlışım olduysa özür dilerim.
Bu arada Vampire's Little Cat kurguma bakmayı unutmayın. 400 okunma icin teşekkürler ❤️
İyi günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutal Prince/Hyunlix✓
FanfictionKral öldüğünden beri halkta bir huzursuzluk vardı. Tahta geçecek veliaht prens Lee Felix daha 18 yaşındaydı, halk isyan ediyordu. Felix tahta geçtiği gün kendisine karşı çıkan herkese işkence edene kadar masum bir çocuk olarak bilinirdi. Halk Felix...