Merhabalar!
Kaos yaklaşıyor o yüzden bu soft bölümlerin keyfini çıkarın. Bir kişi var ve o hiç masum çıkmayacak. Aklımda mükemmel fikirler var.
İyi okumalar<3
~~~~~~~Hyunjin şaşkınca 4 yıldır ortada olmayan kardeşine baktı. Abisine mi demeliydi? Eskiden dalga geçtiği gibi ona hyung demişti. Neden 4 yıl sonra gelmişti? Neden onu bırakıp gitmişti?
"Dalga geçmem hoşuna gitmedi galiba"
"Hyunjin bu ne diyor? Ne kardeşi?"
"Benden hiç bahsetmemişsin eşine. Ayıp oluyor şimdi canım kardeşim"
"Sen kimsin?"
"Ben sevgili eşinin abisiyim. 4 yıldır kendisini görmüyordum evlendiğini duyunca geleyim dedim"
Hyunjin öylece durmayı kesip abisine sarıldı. Onu çok özlemişti. 4 yıldır görmediği abisi karşısında duruyordu. Changbin kardeşine yavaşça sarıldı. İkiside özlem ile dolmuştu.
"Neden beni bıraktın hyung? Sen gidince ne kadar ağladım ben biliyor musun"
"Buradayım işte istediğin kadar sarıl bana. Kilo mu aldın sen bakalım? Göbek felan büyümüş"
"Kilo aldım ama hamile olduğum için. Amca oluyorsun yani"
"Amca olmak en büyük hayalimdi Hyunjin. Teşekkür ederim"
Felix hiç hoş bulmamıştı Changbin'i. Gözü tutmamıştı. Hyunjin'in abisi olduğu için sesini çıkartmıyordu.
"Felix ben sizi tanıştırayım bu Changbin hyung. Aramızda 6 yaş var kendisi 27 yaşında. Changbin hyung bu Felix. Kendisi benim eşim 19 yaşında"
(8 yaş olacaktı)
"Tanıştığıma memnun oldum kral Felix. Umarım kardeşimi üzmedin yoksa seni öldürürüm"
"Bende memnun oldum Changbin hyung. Kardeşini asla üzmem ben. Sevdiğim tek insan kendisi"
Changbin ve Felix tanıştıktan sonra ağlayan Hyunjin ile Felix yanına gitti.
"İyi misin?"
"İyiyim, duygusallık tuttu"
"Kardeşimin yanında ben varım fazla yakın durma"
"Changbin hyung küçüklüğümdeki gibi beni kıskanmayı kes. O benim eşim ve ondan bir çocuğum olacak"
"Yinede ben varım fazla yaklaşmasın"
Felix içinden sabır dileyip koltuğa doğru ilerledi. Changbin ise Felix'i dövmemek için kendini tutarak kardeşini kolunun altına aldı.
"Benden yaş olarak küçüksün ama daha uzunsun anlamıyorum ben bunu"
"Hormonlar Changbin hyung"
"Haydi gel oturalım sen fazla ayakta durma"
Felix, bu kas yığını ile Hyunjin'in nasıl kardeş olduğunu düşünüyordu. Changbin, Felix'i kışkırtmak için elinden geleni yapacaktı. Bakalım ne kadar dayanıklı çıkacaktı Felix.
Hyunjin ve Changbin beraber koltuklardan birine oturduğunda konuşmaya başladı.
"Hyunjin sana önemli bir şey söyleyeceğim"
"Dinliyorum Changbin hyung?"
"O kadın yani sözde annemiz, 2 gün önce benim kaldığım yeri bulup yanıma geldi. Bana senin hakkında kötü şeyler söyleyip gitti. Kral olmak için Felix ile beraber olmuşsun, kız gibi davranıyormuşsun gibi boş şeyler söyledi. Orada ona kötü bir şey yapmamak için zor durdum. Sen doğduğunda bizi babamıza bırakıp başka bir adama kaçtı ve yüzsüz bir şekilde yanıma geldi. Yüzsüz kadın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brutal Prince/Hyunlix✓
FanfictionKral öldüğünden beri halkta bir huzursuzluk vardı. Tahta geçecek veliaht prens Lee Felix daha 18 yaşındaydı, halk isyan ediyordu. Felix tahta geçtiği gün kendisine karşı çıkan herkese işkence edene kadar masum bir çocuk olarak bilinirdi. Halk Felix...