~1~

10.1K 101 23
                                    

Yeniden merhaba arkadaşlar umarım yeni kitabımı beğenerek okursunuz. İyi anlaşmamızı umuyorum.

Diğer hikayem olan Autumn(DADDY)' yi de öneriyorum. Bence beğeneceksiniz..

Hadi başlayalım o zaman. Bu hikayemin baş rolu için ilk zamanlarda belirlediğim tanınmış birileri yoktu, sonralar Chris Evans olarak belirledim ama şuan final bölümü yayımlamadan önce bir daha değişiklik yapmak istiyorum. Umarım Chris Evans fanları benden küsmezler..🥺
Vee şuan mediada gördüğünüz gibi Henry Cavill oldu baş röl oyuncumuz. Ben Henry'i daha çok seviyorum ya, umarım kusura bakmazsınız böyle değişiklikler yaptığım için..🙃

Yazım hatalarımı mazur görünüz..( Diğer kitabımda da belirtmiştim, türk değilim o yüzden..:(

İyi okumalar. Yorumlarınızı merak ediyorum. Beğenmeyi unutmayınız.♡

**İlk yoruma okumaya başladığınız tarihi eklemekle başlaya bilir siniz..)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alarmın sesiyle kapatıp yeni bir güne başlamamla iyi olması düşüncesiyle yerimden kalktım. İlk işim olarak yatağımı toplayıp mutfakta çayı demlenmeye koydum. Sabahlar çay vazgeçilmezimdi. Çaya kadar spor için üstümü giyip çantamı da aldım. Çay kupamı da alıp içerek merdivenlerden sitenin spor salonuna indim.

Antremanlara başladığımda 06:00 gösteriyordu. 9da randevum vardı. Ona kadar rahat hazırlanırdım zaten.

"Küçük kız da burdaymışşş" arkamdan sarılan kollarla kimin olduğunu anladım tabikide.

"Emrah siktir, sana küsüm" onu itip alette koşmaya devam ettim.

"Ama doktor hanımcım, size küfür yakışmıyor." Kafamı diğer tarafa çevirip tripimi attım.
Sağ tarafımdaki koşu aletine çıkıp kolumu dürtmeye başladı.

"Ama Mavi yaa, kaç kere özür diledim. Vallah içkiliydim kızım ya, hiç bir şey hatırlamıyorum. Kendimde olsaydım zaten önceden siktir olup gitmezdim. Lütfen ama.."

"Beni bara davet edip, sonra da vallah içkiliydim diye çekip gittim demenle iş mi geçiyor be?! O yavşaklardan zar zor kurtuldum."

"Ne desen haklısın, hadi kanka ya bir daha olmuycak söz veriyorum, lütfen barışalım. Seni akşam yemeğine götürcem." Beklentili bakışlarını yüzüme dikdi.

"Bu kez de orda bırakıp gidersin." Diyip koşu aletinden indim ve diğerleri tarafa ilerledim.

"Ya Mavi, hadi kızım vallah bi daha olmuycak." Somurtarak arkamca geliyordu. Beraber sporumuzu yaptık. Akşam özür yemeğini kabul ettim. Sonra da dairelerimize çıktık. Ben 4cü katta, o da bir üst katta oturuyordu. Aynı universiteni bitirmiş, şimdi de aynı psikolojik klinikte çalışıyorduk. En iyi arkadaşımdı. Tabi bir de Eda vardı, avukat arkadaşım. Biz üçümüz hep beraberdik zaten. Edayla da üniversite yıllarından tanışıyorduk. Tam 6 yıldır yidiğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Ama şimdi Eda yurtdışındaydı. Bir haftaya döneceğini söylediğinden beri yolunu bekliyorduk.

Duşumu alıp küçük bir kahvaltılık hazırladım. Kahvaltımı yaparken günün planlamalarına bakıyordum. Gelen mesaj sesiyle telefonuma baktım.

Koca Bebek: küçük kız, arabam tadilatta da, beni de götürür müsün? 🥺

: 08:30da kapımın önünde hazır olmazsan, yalnız giderim.

Koca bebek : 💂🏻‍♂️

Emrahın dün konuşurken arabasını tadilata vereceğini söylediği şimdi aklıma geldi. Kalkıp kirli tabakları makineye dizdim. Hazırlanmak için odama geçip giyeceğim kiyafetleri yatağa bıraktım. Saçlarımı kurutup dalğalı bal rengli bir az da kızılı olan saçlarımı hacimlendirdim.

I'm fineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin