~12~

1.5K 54 5
                                    

18+ sahne var...
İyi okumalar..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Noeli çok seviyordum. Sabahtan beri her kesde tatlı mutluluk ve heyecan vardı.

Akşam yemeğini bekliyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akşam yemeğini bekliyorduk. Kapı sesi duyduğumda hızlıca yerimden kaldıp kapıya gittim. Hakan kapı önünde telefonla konuşuyordu. Koşar adım gidip sarıldım ona. Boştaki eliyle belimi sardı. Telefonu kapayıp cebine koyduğunda diğer eliyle de sıkıca sarıldı bana.

"Özledimmm.."
Saçlarıma öpücükler bıraktı.

"Ben de özledim küçük kızımı. Ne kadar da güzel olmuşsun sen."

"Gerçekten mi?" Diye çocukca sordum ve geri çekilip etrafımda döndüm. Belimden kendisine çekerken dudaklarıma buse kondurdu.

"Çok güzelsin.." sonra yüzü oyuncu edasıyla hüzünlü hal aldı. "Ama ben şimdi yeni yıla geçtiğimiz o saniyelerde seni beceremeyecek miyim?"
Dudaklarını öptüğümde dediği şeye kıkırdadım.

"Ya Hakannn.." kıkırtıyla kafamı göğsüne yasladım. Elimi tutup saçlarıma öpücükler bıraktı.

"Hadi sen istersen salona git, duş alıp gelicem."
Elini tutup odaya doğru çekiştirdim.

"Hadi gidelim, seni izleyeceğim." Birden kolumdan kendisine çekmesiyle göğsüne çarptım.

"Beni zorlama, regl falan demem seni fena yorarım.." dudağımı ısırıp koşar adım odaya gittiğimde arkadan kahkahası duyuluyordu.

Yatağa uzanmış Hakanın duştan çıkmasını bekliyordum. Çıktığında gelen aramayla telefonla konuşmaya başladı yine. Kasıklarında düşecekmiş gibi duran havluya iç çekişle baktım. Dibine kadar gidip kalbine dudaklarımı bastırdım. Rujumun izi çıktığında kıkırtadım. Eliyle belimi okşayıp telefonla konuşuyordu, ben de vucudundan akan su damlalarına parmaklarımı bastırıp kendimce oynuyor, sonra da göğüslerine dudaklarımı bastırıp rujumun izinin çıkmasını sağlıyordum. Telefonu kapayıp koltuğa fırlattı.

"Yaramaz kızım napıyor?"

"İzlerimi bırakıyorum." 32 diş sırıtıp yüzüne baktım. Göğsündeki izlere bakıp kıkırtayarak kafasını sağa sola salladı.
"Hadi Hakan giy üstünü acız biz." Diye karnımı okşadım. Yüzünü dönecekken duraksayıp bir bana bir karnıma baktı. Eli hemen elimin yanına gidip karnımı tuttu.

"Bi..biz derkenn?" Kekeleyerek sordu. "Mavim?..yoksa..yoksa sen.." yanlış anlamanı hemen düzeltmeye çalıştım.

"Hayır Hakan, midemi kastediyorum ya.."

"Miden?" Anındaca yüzü düştü.

"Hıhım..ona özel seslenirim." Dedim sırıtarak. Elini karnımdan çekmeden yavaşca okşadı. Yüzündeki hüznü görüyordum ama, neden böyle yaptı ki, şimdi? Yüzünü dönüp giyim odasına gitti. Bebek mi istiyordu yoksa? Hâlâ çok erken ama.. Hem 6 aydan sonra beni bırakmayacağına emin olduktan sonra bir bebek isterim yanii.

I'm fineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin