18+ sahne var..
İyi okumalar..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3 yıl sonra.. (Yıl: 2027)
"Hakan dur ahh.." boynumu emmeye devam eden kocama engel olamıyordum. Bahane ile beni odaya çağırmış, şimdi da kapıya yaslayıp vahşi gibi saldırmışdı. Karnımdan dolayı aramızda bir az mesafe vardı ama, bu ona bana saldırması için engel değildi. Boynumdan dudaklarını ayırıp dudaklarıma saldırdı şimdide. Adam nasıl azmışsa daha öpmüyor resmen yiyordu. Ellerini kalçalarıma atıp kavradığı gibi kucağına çekip yatağa doğru yürümeye başladı. Yatağa bırakıp, yatak başlığına yaslanmama yardım etti. Sırtıma yastıklar bırakıp kendisi de bacaklarımın arasına girip kendisini bana dayadı. Zonklayan erkekliğini hiss etmemle inlemem odaya dolmuşdu.
"Hakan napıyorsunn, çocuklar.. ahh aşağıda ahh.." hırsla sürtünüyor, diğer tarafdan da elbisenin kollarını aşağıya çekiştirip göğüslerimi açıyordu."Dayanamıyorum kadın!" Dişleri arasından fısıltılarla konuşdu.
"Ahh.. acıtıyorsun köpek.." göğüslerimi sömürmeyi bırakıp pantalonundan kurtulup kendisini içime itti. "Ahh Hakan.." tutunacak yer bulamadığımdan saçlarına asılıyordum.
Kafasını boynuma gömüp sertce en derinlerime saplıyordu. Yatakda sallanıyorduk resmen. İleri geri o kadar haraket yaptık ki, midemin bulantısını önleyemedim.
"Hakan, yavaş, Hakan midem bulanıyor yavaş.." inlemelerim arasından konuştum zorla. Hemen kafasını boynumdan çıkarıp haraketlerini durdurdu.
"İyi misin? Mavi?" Yüzüme dökülen saçlarımı elleriyle geriye tarayıp yüzümü açtı. Uzanıp komodindeki suyu alıp bana uzattı. "İç hayatım, özür dilerim kendimi kayp ettim." Suyu uzattığında alıp içtim bir kaç yudum. Limonlu su iyi gelmişdi. Bir kaç saniye derince soluyub ona döndüm.
"İyiyim, geçti.."
"Duralım mı?" Yanaklarımı okşayıp öpücükler kondurdu.
"Hayır, bitirelim, hadi.."
"Emin misin? Dura biliriz, bak en önemlisi senin, sizin iyiliğinizdir."
"Hadi Hakan, hadi hayatım devam et.." saçlarına ellerimi geçirip kendime doğru çekiştirdim. Dudaklarıma öpücükler kondurup yavaş tempoda devam etti. Biraz temposu artsa da önceki gibi yapmıyordu. Kendisini sıkması nedeniyle tüm vücudu kızarmış, alnından damarları belli olmuşdu. Zevkin doruklarına ulaşmamızla ikimiz de aynı anda rahatlamışdık. Hiç bir şey söylemeden hemen kucağına alıp banyoya taşıdı. Küveti doldurup suya oturmama yardım etti, kendisi de arkama geçip oturdukdan sonra karnımı okşamaya başlamışdı. Kaç dakika sessizce öyle kaldık bilmiyorum ama sonunda yıkanıp çıkmışdık. Saçlarımı kurutup saç yağımı sürdüğümde Hakan yatağı toparlıyordu. Kapı zili duyulduğunda ona dönmüşdüm.
"Geldiler.."
"Hadi inelim.." elini uzattığında hemen tuttum. Beni kaldırıp yanaklarıma öpücükler kondurdu ve beraber aşağıya indik.
Misafirlerimiz Eda, Emrah, Emre ve Melekdi. Eda ve Emre bir yıla yakın gibi sevgiliydiler. Eda Emrenin barında sevgilinin ona ihanet ettiğinu gördüğünde çok kötü olmuş ve çok içmişdi. Emre onu tanımış ve bardan alıp kendi evine götürmüşdü Edanın evinin nerede olduğunu bilmediği için. Ve böylece konuşmaya, görüşmeye başlamışlar. İki arkadaşımın sevgili olması beni çok mutlu etmişdi.
Melek ise 2 yıl önce bizim kliniğe işe başlamış ve kendisi çocuk psikoloğu olarak çalışıyor şimdi. 6 ay önce ise Emrahla nişanlanmışlardı. Çok iyi kalpli ve aynı zamanda da eğlenceli bir tipdir. Hemen sevmişdim kızı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm fine
RomanceBana sen lazımsın.. TAMAMLANDI. 18+ Başlangıc tarihi: Hatırlamıyorum🙃 Bitme tarihi : 28.12.2023