~21~

865 37 0
                                    

Yeniden hello..
İyi okumalar..

Bölümler o kadar okunulurken oylama ve yorum sayısının bu kadar düşük olması..😮‍💨 Üzülmüyorum..🥲
Zaten eğlence için yazıyorum.
İyi eğlenceler..❤️‍🩹

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

3 ay sonra..

Sabah yüzümde dolaşan öpücüklerle uyanmışdım. Bu sabah yorgun hiss ettiğimden spora da gitmemişdim. Tabiki de yorgunluğumun sebebi Hakan..
Hamileliğim çok normal ve güzel ilerliyordu. İlk haftalarda bulantılarım fazlasıyladı ama 4cü haftama geçtiğimden sonra fazlasıyla yemeğe bile başladım. Bu da tabi kendisinde kilo da getiriyordu. Göğüslerim, kalçalarım ve bacaklarım şimdiden baya şişmiş, karnım da kendisini iyice belli ediyordu. Yüzüm iyi ki şişmemişdi. Hamilelikde yüz şişmeleri de olur diyorlar, umarım yüzümde bir değişiklik olmaz. O kadar yüz yogam boşa giderse deliririm. Zaten fazlasıyla duygusallaşmış, ota boka ağlar hale gelmişim. Bu halimle de Hakan beni sinir edip, aşerdiğinde sinirlendiğinde çok tatlı oluyorsun diye diye tüm gün benimle uğraşıyordu. Bunun yanı sıra elleri hep göğsümde ve kalçamda geziniyor, arsızlığın epey hakkını verdiği için salonda bile uslu durmuyordu.

Geçen ay Hakanın da alçısı çıkarılmış artık daha iyi hale gelmiş, istediği gibi haraket ediyordu. Bu yüzden de şirketin başına geri dönmüşdü. Evde olduğu zamanlarda da Özgür işlerle ilgileniyordu. Çok yardımcı oldu bu süreçde Hakana.

Yine uyanmakda zorlanıyordum. Ve hepsi hamilelik hormonlarıyla ilgiliydi. Hakanı sinirle ittirip ona arkamı döndüm.

"Benim karıcım yine sinirlendi mi?" Yine arkadan sokulup öpücüklerle sinirlerimi bozuyordu. Hakan uğraşma time hoş geldin..

"Hakan siktir git, bak sinirleniyorum." Kolunu bir kez daha ittirdim.

"Ama hayatım saat 8e geliyor kahvaltı yapmamız gerek. Sonra da çocuğumuzun cinsiyyetini öğreneceğiz. Ben çok heyecanlıyım neden odun gibisin ki, şuan?" Karnımı okşamaya başladığında huylansam da şu sıralar en çok sevdiğim şeylerden biriydi. İlki değildi ama, ilki Hakanı ısırmakdı. Resmen canım çekiyordu şu köpeği.

"Biraz daha uyumak istiyorummm.."

"Peki, sen bilirsin. O zaman gideyim de Mavi uyuyor biz poğaçaları yalnız yiye biliriz diyeyim her kese." Tabikide bundan sonra uyku mu kalar adamda. Hemen kalkıp banyoya girdim Hakanın kahkahasını önemsemeden. Yemek nerde ben de orda. Sabahtan akşama ağzım durmuyordu ki.. Çocuk doğduktan sonra şu kiloları yok etmek de vardı ama şuan yemekten uzak duramam yani. Hem ben yemiyorum ki, oğlum yiyor. Evet kesinlikle..
Ve evet bence oğlum olucaktı. Hakanla iddiaya girmişdik. O da kesinlikle kız diyor. Bayılıyor kız çocuğu için. Gerçi benim için fark etmez ama işte iddia için ben de oğlan dedim. Sonuçta kazansam çok güzel bir hatıralarımız olucak..

Banyo işlerimi bitirip üstümdekileri çıkara çıkara giyim odasına geçtiğim sırada belime dolanan kollarla yatağa düşdüm ve pijama üstümü çıkaramadığım için kafamda ilişip kaldı.

"Ay Hakan napıyorsunn. Göremiyorum çıkar şunu." Ama kime diyordum ki..
Kollarımı tutarak kafamın üstüne sabitleyip açıkta kalan göğüslerime saldırdı resmen köpek. "Ahh Hakan.." tek bir dokunuşuyla ona hazırdım her defasında. Hormonlardan dolayı seks zamanı daha yüklü bir boşalma yaşıyordum ve zevki en uçlarında hiss ediyordum. Göğüslerimi çekiştire çekiştire emiyordu.
"Acıyor köpek çekiştirme!" Dizimi gelişigüzl ona doğru sovurduğumda karnına denk gelmişdi.

"Imm.. uslu dur kadın."
Yeniden eğilip göğüs uclarımda dilini gezdirmeye başladı. Şimdi de acısını dindiriyordu.

"Ay Hakan şunu çıkar vallahi daralma geldi bana, şuan doğuracağım he." Vucudumdaki dudakları kıvrıldığında kıkırdayarak doğrulup pijama üstümü çekip çıkardı. Rahatça nefes alıp kafamı geri yasladım.

I'm fineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin