18+ sahne içeriyor...
Sonda ki, gözünüzün, könlünüzün şenleneceği bölüm..😉..
İyi okumalar..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Arabayı park edip indim.
"Hoşgeldiniz Mavi hanım."
"Hoşbuldum Kaya, Ömeri aldınız dimi okuldan?"
"Evet efendim."
Merdivenleri çıkıp eve girdiğimde çalışma odasından gelen bağırmalarla oraya ilerledim. Her kes çalışma odasının kapısında durmuş korkuyla bakıyorlardı. Hakanın delirmiş bağırışları ve ortalağı yıkma sesleri duyuluyordu. İçeri geçmek istediğimde Emre kolumdan tuttu.
"Mavi, böyle zamanlarda sana da zarar vere bilir. Kendisi sakinleşmeli." Özgürün kanayan kaşını gördüm.
"Böyle de devam ederse kendisine zarar verir. Alın her kesi burdan." Emreye döndükden sonra aralık kapıdan içeriye geçtim. Hakan kıpkırmızı olmuş, söve söve ortalığı dağıtıyordu. Elinde gördüğüm kanla daha da endişelendim. Ben onun psikoloğuydum, evet, korkmuyorum ondan. Korkmamam gerek. Sinir krizi geçiren hastalarım oldu, hadi Mavi.
"Hakan."
Sinirle bana döndüğünde hemen ona atlayıp gözlerini kapadım avçumla. "Şşşş, ben burdayım, geçti." Diğer elimle de kendime çekip dipdibe durmamızı sağladım. Diğerlerinin hayretle, Alevin ise göz devirerek baktığına eminim. Hakan bağırtı sesleri çıkarıp geri çekilmeye çalışıyordu."Bırak Mavi, sikicem hepsini." Demesiyle sakinleşmesi için aklıma gelen şeyi yaptım. Avcum hala gözlerindeyken dudaklarına yapıştım. Sertçe dudaklarımız buluştu ama öylece durup bekledim. Arkadan Emrenin 'hadi çıkın' demesini duydum. Hakanın elleri havada öylece duruyordu. Dudaklarımı gevşetip geri çekilecekken belimden tutup kendisine çekti. Dudaklarımı büyük açlıkla öpmeye başladı. Aynı karşılık verdim. Belimden tutup kaldırdı ve masaya oturmamı sağladı. Saçlarından çekiştirip daha da kendime çektim. Ayaklarımın arasına yerleşip sıkıca belimden tuttu. Alt dudağıma dişlerini geçirdiğinde saçlarını çekiştirip dilini tuttup vakumlar gibi emmeye başladım. Boğazından çıkan hırıltı ağzımda kaypoldu. Dilini bırakıp alt dodağını ısırdığımda kendisini bana itti. Dillerimizi buluşturup ağzımın içine daha da ittikçe seslerimiz daha da artıp odada yankılanıyordu. Sıvılarımız bir birine karışmış deli gibi öpüşüyorduk. Nefesim kesildiğinde geri çekildim. Alnını alnıma yaslayıp gözlerini kapadı. Nefeslerimizi düzene salmaya çalışıyorduk. Dudaklarımı yalayıp saçlarını okşadım.
"İyi misin?"
"Her sinirimde böyle öpeceksen her saniye sinirlenmek isterim." Dediğinde kendimi tutamadan kahkaha attım.
"Delisini sen. Hadi çıkalım odayı toplasınlar, elin de kanıyor." Masadan inip elinden tutup çıkışa yöneldim. Odadan çıktığımızda hizmetçi kıza odayı temizlemelerini söyleyip kendi odamıza geçtik.
"Otur, pansuman alıp geliyorum." Banyodan aldığım eşyalarla yatağa oturan Hakanın yanına gidip montumu çıkardım ve topuğuma kadar uzanan eteği kaldırıp yatağa oturdum ona yaklaştım. Elinin içindeki yaraya pansuman yapıyordum.
"İhaleyi kaypettik." Tıslarcasına sinirinin sebebini itiraf etti.
"Şu büyük İzmir ihalesi mi?"
"Hayır, küçük ama güzel plan yaptığım ihale."
"İzmir neydi?"
"O gelen ayın ihalesi. O büyük bir ihale. Ben ihalede kaypetmeye alışık değilim. Bunu Özgüre bıraktım o da kayp etmemize neden oldu." Bir kaç dakika durup sessizleşti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm fine
RomanceBana sen lazımsın.. TAMAMLANDI. 18+ Başlangıc tarihi: Hatırlamıyorum🙃 Bitme tarihi : 28.12.2023