18+ sahneler var..
Rahatsız olucaklar okumasın..
İyi okumalar..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sessiz yoldan sonra evimize gele bilmiştik. Bütün yol boyu susmuştu. Arabadan indiğimde o da bavulları taşıyordu. Kapıyı açıp içeri geçtim ve kapıyı tutup onun da geçmesine izin verdim. Işıkları bulup açtığımda dudaklarıma saldırmıştı.
"Şimdi cezanı vere bilirim küçük kız.." demesiyle beni omzuna alıp odaya yürümeye başladı.
"Ya Hakann, kendim de yürüye bilirim..ahh" kalçama attığı sert şaplakla inledim.
"Bu gece yalnızca benim istediklerim olucak, o yüzden bu gece uysal davranman gerek. Aksi taktirde canın çok yanıcak.." bir tane daha şaplak attığında odaya da girmemizle beni yatağa fırlattı. Odanın küçük lampalarını açtı. Yatakta kollarıma kendimi yaslamış, onu izliyordum. Önümde durduğunda kararmış gözlerle bana bakıyordu. Montunu çıkartıp gömleğini de açmaya başladığında konuştu.
"Bu gece hem benim heddiyemi vericeksin, hem de cezanı alıcaksın. Ama.." gömleği yere fırlattığında sağ dizini yatağa yaslayıp çenemden tutup kendine çekti. Yüzümüz dibdibe dururken sıcak nefeslerini yüzümde hiss ediyordum. "Benim kurallarıma uyacaksın, teker teker." Dudaklarıma sertçe yapıştığında karşılık verecekken üst dudağımı ısırmasıyla inledim. "Birincisi bana bu akşam baba diyeceksin." Diye göz kırptı. İstemsizce alt dudağımı ısırıyordum onu dinlerken. "İkincisi tüm isteklerime harfi harfiye uyacaksın, istediğim kadar seni cezalandıracağım ve bir kez bile itirazını duymayacağım!" Bastıra bastıra son sözü söyledi. "Diğer isteklerimise birazdan duyacaksın. Anlaşıldı mı?"
"Anlaşıldı.." tek kaşını kaldırdığında devam ettim "babacığım.." memnun sırıtmasıyla alnıma yoğunca öpücük bırakıp geri çekildi.
"Üstündekileri çıkar." Sert ses tonu beni şimdiye kadar böyle tahrik etmemişti. Yatağın ayağında durmuş elleri cebinde ve sert, aynı zamanda da şehvet dolu bakışlarla beni izliyordu. Montumu çıkarıp uzağa fırlattım. Botlarımı da çıkarıp yere bıraktım. Eşofman üstümü çıkardığımda kırmızı dantelli sütyenimi görünce dudağının kenarı yukarı kıvrıldı.
"Yaramaz kızım.." ben de sırıtıp eşofman altımı ve çoraplarımı da çıkarıp yere attım. Ellerim üste biraz daha kendimi yatağın ortasına çektim.
"Kendini okşa.." dünden razı olduğum yüz ifadesiyle yerimi rahatlatıp kilotun üstünden tepeciğime baskı uygulayıp okşamaya başladım. Zaten evden beri ıslaktım şimdi de tüm vucuduma yayılan zevk dalgasıyla inlemeye başladım."Ahh Hakan.." ismiyle inlediğimde gözlerim de kapanmıştı. Bir kaç saniye içinde boğazımda hiss ettiğim elle gözlerimi açtım. Diğer eliyle kendimi okşadığım elimi tutup geri çekti.
"Bana ne diye seslenmeni istemiştim?" Sert ifadesi korkunçtu ama bunun oyun olduğunu ve istemiyorum dersem hemen duracağını bildiğim için ben de zevkle oyuna devam ediyordum.
"Babacık.."
"Bir daha ismimi duyarsam seni sabaha kadar kıvrandırırım.." kafamla onayladığımda geri çekildi. Boşalmama az kaldığı için yeniden kendime dokunmak istedim ama izin vermedi.
"Dokunmayacaksın!""Ama.. ama babacığım, gelmeme çok az kalmıştı."
Ona baba dememle yine aynı memnun yüz ifadesini sundu. Bir şey demeden kalktı ve giyim odasına gitti. Kendime dokunmak istedim ama görürse kötü olur diye dokunmadan bacaklarımı kapayıp istemsizce kendimi sıkmaya başladım. Odaya döndüğünde elinde çokta küçük olmayan kutu vardı. Açtığında içindekileri görmüyordum ama 4 tane kelepçe çıkardı."Benim yaramaz kızımın seks eşyalarına ilgisi varmışta, ben de isteği üzre bazı şeyler aldım." Geçen gün yanlışlıkla açılan reklam sayfasını kast ediyordu. Karnımın üstüne ağırlığını vermeden oturdu. Aletinin zonklamasını karnımda hiss ediyordum. İki kolumu da iki tarafa kelepçeledi. Sonra da bacaklarıma aynı işlemi yaptı. Yatakta x şeklinde uzanıyordum.
"Bana dokunmamak alacağın cezanın başlangıçı diyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm fine
RomanceBana sen lazımsın.. TAMAMLANDI. 18+ Başlangıc tarihi: Hatırlamıyorum🙃 Bitme tarihi : 28.12.2023