oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3***
Bulunduğum noktaya nasıl geldiğim hakkında hiçbir fikrim yoktu doğrusu. Bu yüzden geliş yolumdan değil de nerede olduğumdan bahsedeceğim.
Kuroo, yani benim biricik arkadaşım, sırf Kenma'ya yürüyebilmek için bir parti düzenlemişti. Bununla uğraşacak kadar işsiz, partiyi Oikawa'nın evinde düzenleyecek kadar yüzsüz ve nefret ettiğimi bilmesine rağmen Sakusa'yı davet edecek kadar aptaldı.
Sakusa'da başka işi yokmuş gibi gelmişti ya o daha aptaldı.
Şimdi ise hepimiz sarhoştuk. Sarhoştuk ve çember oluşturmuş bir hâlde yerde oturuyorduk. Kuroo'nun em sevdiği oyunu oynamak içindi bütün bunlat
Kiss or Kill.
Oyun karmaşık ama bir yandan da basitti.
Şişeyi çeviriyordunuz, kapak kısmının durduğu kişiye karşı iki seçeneğiniz vardı. Öpmek veya öldürmek.
Eğer öldürürseniz cehennemden bir ceza seçmeniz gerekiyor, cezanın kime dokunacağı da belli olmuyordu. Bu yüzden sıkışmadıysanız öldürmek pek mantıklı bir seçim olmuyordu.
Sadece bir tur önce Kenma Kuroo'yı öpmemek için kendi gözlerine biber gazı sıkmak zorunda kalmıştı. Kuroo bu yüzden depresyona girmişti ancak Kenma'yı öpeceği anı düşünerek hemen kendine gelmişti. Ancak işler istediği gibi gitmemişti, Kiss or Kill oynamanın en can alıcı noktası buydu.
Kuroo bir süre mavi kapağın önünde durduğu kişiye, Osamu'ya baktı. Ardından bakışları Suna'ya kaydı.
"Hayır." Kesin bir şekilde konuştuğunda Suna sırıtarak kavanozu Kuroo'ya uzattı. Kuroo elini daldırarak bir kağıt seçti. "Üstsüz bir şekilde yan eve git ve sevişecek erkeğiniz kaldı mı diye sor." Kuroo öfkeyle kafasını kaldırdı. "Hangi gay hazırladı lan bu cezaları."
Ee Kuroo bey, bunlar ufak tefek intikamlar sadece.
Kuroo cezayı yapmak için ayaklandı, tişörtünü çıkardığında kendimi tutamayarak ıslık çaldım.
"Yan komşudan çıkmazsa bana gelebilirsin." Bana ters bir bakış atıp salondan çıktığı zaman Sunarin de videoya almak için peşinden çıkmıştı. Geriye doğru yaslandım, gidip canlı görmek istiyordum ama hem kalkasım yoktu hemde sürü halinde gitmenin anlamı yoktu.
Geri geldiklerindeyse Kuroo'nun yüzünde bir kırmızılık vardı. Bunun hakkında konuşmak istemediğini söylediği zaman Osamu şişeyi çevirdi.
Suna nasıl bir dua etmişti bilmiyorum ama duasının yetkili mercilere ulaştığı belliydi.
Sunarin'in ve Osamu'nun dudakları birleştiğinde yüzümü buruşturdum, ardından kafamı çevirdim. Ayıp, çok ayıp.
"Ayrılsanıza lan!" Vurmak için uzandığımda Iwaizumi beni geriye doğru çekti. Ondan korktuğumdan değildi ama ortamı germemek için geride durdum. Onlar da bu sırada ayrılmıştı. Suna şişeyi çevirdi. Bir sessizlik oluştu.
"Kusura bakma kardeşim ben Samu'dan başkasını öpemem." Suna Sakusa'ya bakarak kavanoza uzandığında Sakusa'nın yüzünde zaten öpme bakışı vardı. Suna çektiği kağıda bakarken sırıttı. "Pas kağıdı geldi."
İtiraz sesleri duyulurken gözlerimi kıstım. Elbette cehennem kavanozunda bazı cennet seçenekleri eklemiştim. İyi niyetliydim.
Bu sefer Sakusa şişeyi çevirdi. Yani, tahmin edebiliyorsunuz değil mi? Herkes nefesini tutmuş bir Sakusa'ya bir bana bakarken o hiçbir tepki vermeden kavanoza uzandı. Beni öpmeye kalksaydı o kavanozu kafasında kırardım, en azından kötü öpüşüyorsa bunu yapardım.
"Seni öpeceğime ölürüm daha iyi."
"Geber o zaman puşt." Göz devirdi ve kağıdı açtı.
"Çift dövmesi, çift dövmesi mi?" Gözleri büyüdüğünde sarhoşluğun etkisiyle güldüm. Doğrusu bunu Tsukishima ve Yamaguchi veya Kuroo ve Kenma için koymuştum. Onlar çok tatlı çiftler olabilirlerdi. Belki de Ushijima ve Tendou, hayır Ushijima tatlı değil.
Bir dakika, çift dövmesi mi? Sakusa ve ben mi?
"Elimi sikeyim madem." Bundan kaçamayacağımızı ikimizde biliyorduk. Bakışlarımı Sakusa ve dövmelerinde gezdirdim. Elbette dövmemizi on yedi yaşından beri dövme artistliğiyle uğrağan Sakusa yapacaktı. Harika, harika.
"Ben de seni sikeyim Miya."
***
bir dahaki bölüm var ya
çok fena çok
neyse burda da öpüşme göremediniz
allahtan sonraki bölüm uçuşa geçiyoruzbu arada kiss or kill oyununu arkadaşlarımla oynadığım bi oyundan esinlenerek götümden uydurdum ama çok eğlenceli gözüküyor ehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss or Kill ❦ sakuatsu
Fanfictionatsumu ve kiyoomi birbirlerinden nefret ediyorlardı, kiss or kill oyunu ise yangına körükle gitmişti. "Atsumuydu, on sekizdi, her şeydi ve herkesti ." [ Sakusa Kiyoomi ✗ Miya Atsumu ] ‣ Küfür ve argo. ‣ Düzyazı ve texting karışık. ‣ NSFW, cinsel içe...