oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3uzun zamandır hepimizin beklediği an (sakusa bottom değil çünkü onu hepimiz beklemiyorduk)
UYARI!! SMUT VAR
bol bol yorum alırım bu bölümün şerefine
***
"Zili de seni de sikeceğim şimdi." Kiyoomi kapının arkasından duyulmadığını düşünerek söyleniyordu. Kapıyı öfkeyle açtığında ona bakarak kocaman gülümsedim.
"Zili bilmem de ben ikincisi için gelmiştim." Kiyoomi bir süre boş gözlerle beni süzdü.
"Siktir git."
"İçeri giriyorum o zaman?" Bir şey söylemeden kenara çekildi, bakışları elimde duran kutulardaydı. Ayakkabılarımı çıkararak evin zeminine bastığımda hissettiğim sıcaklıkla rahatladım. Dışarısı çok soğuk değildi ancak üşümüştüm. Kapıyı kapatarak peşimden geldiği sırada mutfağa girerek kutuları masaya koydum. Orta boylu mor bir karton kutu ve üstünde daha küçük yeşil kapaklı, plastik bir kutu vardı.
"Bunlar ne?"
"Sana hediye getirdim Omi-kun."
"Kalsın, senden gelecek hiçbir şeye güvenmiyorum."
"Prevervoş kullanmadan si-"
"Tamam sus." Göz devirerek yeşil kapaklı kutuyu aldım ve ona doğru uzattım. Elimden alarak kapağını açtı, kutunun içindeki keke uzun uzun baktı.
"İçinde babanı mı arıyorsun?" En sonunda dayanamayarak sorduğumda kafasını iki yana salladı.
"Beni zehirlemene izin vermeyeceğim." Şaka gibiydi bu çocuk, alt tarafı kek getirmiştim.
"Seni zehirlersem kimi sinir edeceğim söyler misin?"
"Sen birini bulursun."
"Seni zehirlersem kimle yatacağım söyler misin?"
"Sen birini bu-" Duraksayarak bana baktı.
"Böyle kalırsın işte mal gibi, ye şu keki."
"Önce sen ye." Onunla inatlaşmayarak kutuya uzandım. İçinden bir parça kek alıp ağzıma attığımda bile yutmamı bekliyordu. Keşke gerçekten zehir koysaydım da değseydi bütün bunlara.
"Şimdi yiyecek misin?" Bir şey söylemeden benim gibi bir parça kek alıp ağzına attı. O lokmasını çiğnerken kalçamı masaya yasladım. "Leonardo Cianciulli'yi hiç duydun mu?" Kafasını iki yana salladı. "Bir katil, öldürdüğü insanların parçalarını kurutup kuruyan parçalara margarin, un, şeker falan ekleyerek kek yapmış. Resmen idolüm." Siyah gözleri dehşetle büyürken ağzındaki lokmayı hızla plastik kapağa tükürdü. "Aa beğenmedin mi Omi-kun? Tüm sevdiklerimi katmıştım, pardon ya sevgimi."
"Atsumu hem kafamı hem midemi siktin."
"Neyse ki götünü sikmedim, inan acı veriyor." Elindeki kutuyu alıp masaya bırakırken diğer kutuyu aldım. "O konuya gelmişken bu da diğer hediyem."
"Hayır bunu açmayacağım, ceset parçası falan görmek istemiyorum."
"Deri sırtlı deniz kaplumbağasının nesli senin bu önyargıların yüzünden tehlike altında."
"Dünyaya göktaşı düşse benden bileceksin."
"Aloo, dinozorlar Omi, dinozorlar." Çaresiz bir şekilde kutuya uzandı. İçimdeki şeytan kahkahalar atarken hevesle kutuyu açmasını bekledim. Kapağı açıp mor kutuyla bakıştığı sürede aklından ne geçtiğini duyabilmek için tüm ruhumu satabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss or Kill ❦ sakuatsu
Fanfictionatsumu ve kiyoomi birbirlerinden nefret ediyorlardı, kiss or kill oyunu ise yangına körükle gitmişti. "Atsumuydu, on sekizdi, her şeydi ve herkesti ." [ Sakusa Kiyoomi ✗ Miya Atsumu ] ‣ Küfür ve argo. ‣ Düzyazı ve texting karışık. ‣ NSFW, cinsel içe...