oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3***
"Sonuçta seni yalvarttım öyle değil mi? Kazanan benim." Kiyoomi elindeki tişörtü kafama fırlatırken yüzüme tersçe baktı.
"Gururunu incitmek istemem Atsumu, sus o yüzden."
"O biraz zor, sen eziksin bense kral." Tişörtü yüzümden çekerek yanımdaki diğer kıyafetlerin üzerine bıraktım. O odasındaki duşa benden önce girmişti, ben de diğer banyoyu kullanmış ve ondan sonra girmiştim. Elbette ondan önce çıkmıştım. (çünkü her yerini kazıyarak yıkandığı ortadaydı)
O gelene kadar odasında bekliyordum, gelirken giydiğim kıyafetleri giymek istememiştim. Bu yüzden bana kıyafet vermeliydi. Ben alırdım ama kafamı kırma tehlikesi vardı ve ona güvenmiyordum. Zaten gelir gelmez bana kıyafet vermeyeceği ve istersem çıplak kalabileceğim hakkında saçmalamıştı.
Bende ona açıkça çıplak kalırsam sikerler demiştim. Yalan değildi. Üstelik çıplak adam linç edildi diye haberlere de çıkardım.
"Ver şu kelepçeleri." Yerde duran kelepçeyi alarak ona doğru uzattım. Ben insan gibi davranıp uzatmıştım, fırlatmamıştım. Çünkü insanlar genelde böyle yapardı. Kelepçeyi elimden alarak bileğine geçirdi. Kendi kendine kelepçe takanı da ilk defa görüyordum. (Sanki kelepçelerle çok nir samimiyetim varmış gibi.)
"Ne yapıyorsun sen şimdi?" Sessizliği sürerken sol eliyle kelepçeyi kavradı, ardından sağ elini hareket ettirerek tek hamlede sağ bileğindeki çemberden geçirdi. Tek hamlede kelepçeden kurtuldu.
Doğal davran Atsumu, doğal davran.
"O zaman, neden en başından çıkarmadın?" Omuz silkerek sol elini de çıkardı.
Çıkarabiliyordu, bunu cidden yapabiliyordu. Ama çıkarmak yerine bana yalvarmayı seçmişti. Siktir ordan, Sakusa Kiyoomi ne bok yiyordu böyle?
Gerçekten isteyerek bana yalvarmış mıydı?!
"Hevesin kaçmasın diye." Yalancı. Yalan söylüyordu işte.
"Sen bana aşık olmuşsun."
"Yazdıysa bozacak bir tanrın yok mu?" Yataktan kalkarken havlumu düzelttim. Bana aşık olmuştu.
"Sen bana aşık olmuşsun Omi-kun."
"Atsumu, ellerimi çözseydim hevesin kaçacaktı. Niye ortamdaki cinselliği kaçırayım ki?"
"Dominant olmayı seviyorsun, bir şekilde beni alt edebilirdin. Sense bana yalvarmayı seçtin. Yani sen bana aşıksın bense tanrıyım!"
"Ya da ben izin vermediğim sürece beni yalvartamıyorsun bile." Siktir, bu yanından bakmamıştım. Ama önemi yoktu, bana aşıktı.
"Sende bana aşıksın."
"Değilim Atsumu."
"Yine de," ona doğru yaklaşırken sırıttım. "Bama yalvarmak senin seçimin olmuş bile olsa, bunu seni ortada bırakmamdan korktuğun için yaptın. Sen benimle birlikte olmak için yalvarmaya çoktan başlamışsın." İfadesiz suratıyla yüzüme bakarken eliyle kafamı ittirdi.
"Git giyin aptal, hasta olacaksın." Kendisine de kıyafet çıkarmaya yöneldiğinde yatağa yaklaştım. İtiraz etmiyordu, bu haklı olduğum anlamına gelirdi değil mi?
"Bunları geri istemezsin herhalde."
"Hayır, işin bitince atabilirsin." Kafamı sallayarak kıyafetleri üzerime geçirmeye başladım. Yakacaktım hepsini. Giyindikten sonra ona döndüm, küçük havluyla saçlarını kurularken odadan dışarı çıktı. "Saçlarını kurut Atsumu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss or Kill ❦ sakuatsu
Fanfictionatsumu ve kiyoomi birbirlerinden nefret ediyorlardı, kiss or kill oyunu ise yangına körükle gitmişti. "Atsumuydu, on sekizdi, her şeydi ve herkesti ." [ Sakusa Kiyoomi ✗ Miya Atsumu ] ‣ Küfür ve argo. ‣ Düzyazı ve texting karışık. ‣ NSFW, cinsel içe...