oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3
özlemişsinizdir umarım,
utanmasam bir ay sonra gelirdi.
neyse ki utanmam var.***
"Yani gerçekten, Omi'nin bir gün beni arayıp 'Atsumu tutuklandım, gelip beni alır mısın?' diyeceğini ölsem bile tahmin edemezdim." Elimi ceketimin cebine atarak Omi'nin araba anahtarını yokladım. Araba anahtarını arabada unuttuğumu sanmıştım.
"Aslında ben Tsukishima'nın beni arayacağını düşünürdüm ama öldürdüğü kişinin Hinata falan olacağını sanıyordum." Yamaguchi'nin bakışları yanımızda dikilen Hinata'ya kaydığında Hinata sevimlice gülümsedi.
"Buna cevap vermeyeceğim." Ardından binaya doğdu dönerek iç çekti. "Her neyse, Kageyama'nın öfke sorunlarını hepiniz biliyordunuz zaten." Kafamı sallayarak onu onayladım.
"Yine de Tsukishima, Kageyama ve Omi'nin birlikte suç işleyeceğine ihtimal veremiyorum." Binaya doğru ilerlemeden önce homurdandım. Gözümle görsem bile inanmazdım doğrusu. Keşke gözümle görseydim.
"Ve Bokuto." Akaashi'nin sesini duyduğumda hızlıca yanıma dönerek bize yaklaşan çocuğa baktım. "Bokuto-san'da onlarla birlikteydi."
"Tamam bu iş garipleşmeye başladı, ne yapmışlar ki?" Yamaguchi keyifsiz bir şekilde homurdandığında Akaashi omuz silkti.
"Onlara sormanız daha iyi olur, bunu ben anlatamam." Akaashi biraz ilerdeki polis memurlarından biriyle bir şeyler konuştu, adam ilerlemeye başlayınca bizde peşine takıldık. Omi'nin parmaklar arkasındaki halini fotoğraflamak için çok heveslenmiş bile olsam Akaashi bunu yapmamın doğru olmayacağını söylemişti. İki tane kapıdan geçerek nezarethaneye vardığımız zaman dudaklarımdan bir küfrün kaçmasına engel olamadım.
"Siktir lan ordan."
"Atsumu'nun sesi miydi o?" Omi diğerlerinin arasından sıyrılarak öne geçmeye çalıştığında elimle yüzümü kapatarak derince nefes aldım. Osamu, Suna, Kuroo, Bokuto, Iwaizumi, Oikawa, Ushijima, Tsukishima, Omi, Tendou, Kageyama ve hatta Kenma bile oradaydı. Hepsi parmaklıkların arkasındaydı.
"Siz ne bok yediniz tam olarak?" Omi parmaklıklara doğru yaklaşırken aniden durarak tiksinircesine baktı. Ne kadar kirli olduğunu yeni akıl edebilmiş gibiydi. Ellerini ceplerinden çıkarmadan koluyla maskesini düzeltmeye çalıştı.
"Tsum, burası çok kirli; eve gitmek istiyorum."
"Onu girmeden önce düşünseydiniz Omi Bey." Kaşlarını çatarak dehşet içerisinde suratıma baktı.
"Ben sana böyle mi yapmıştım?" Omuz silkerek parmaklıklara yaklaştım, o ise yaklaşamadığı için çok üzgün duruyordu.
"Siz cidden ne yaptınız da buradasınız?" Yamaguchi sorumu tekrarladığında hepsi birbirine bakındı. Kimin açıklama yapacağını düşünüyorlardı, ya da açıklama yapmamak için dikkat dağıtmaya çalışıyorlardı.
"Ya şu şey vardı ya..." Suna mırıldanmaya başladığında Osamu olayı devralmak üzere öne çıktı. Aynı benim kardeşim işte, cesur.
"Orospu çocuğu." Diğerleri de Samu'yu onayladığında kafamı yana yatırarak boş boş suratlarına baktım. Benim bilmediğim ortak bir dile mi sahiptiler?
"Orospu çocuğu kim yani?"
"Kurt var ya işte." Omi keyifsiz bir şekilde mırıldandı.
"Kurt...Cobain mi?" Kenma aniden yakamdan tutarak beni parmaklıklara doğru çekti.
"Ya sen ne salak bir çocuksun böyle?! Sence Kurt Cobain'in ismi dümdüz kurt diye mi okunuyor?! Sence Kurt Cobain'in konumuzla alakası olabilir mi amına koyayım?!" Beni sarsmaya devam ettiğinde Oikawa hızla araya girerek Kenma'yı uzaklaştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss or Kill ❦ sakuatsu
Fanfictionatsumu ve kiyoomi birbirlerinden nefret ediyorlardı, kiss or kill oyunu ise yangına körükle gitmişti. "Atsumuydu, on sekizdi, her şeydi ve herkesti ." [ Sakusa Kiyoomi ✗ Miya Atsumu ] ‣ Küfür ve argo. ‣ Düzyazı ve texting karışık. ‣ NSFW, cinsel içe...