oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3tw: ufak biraz cinsellik
oy: 99
***
"O-omi~" Kiyoomi'nin dudakları kulağıma sürtündüğünde omzunda duran ellerimi sıktım ve tırnaklarımı derisine geçirdim.
"Sorun ne Atsumu? Bunu sevdiğini sanıyordum." Parmaklarını biraz daha hareket ettirdiğinde alnımı omzuna dayadım.
Fakültenin erkekler tuvaletinde, Sakusa Kiyoomi ve ben. Bunu düşünmek bile, mideme kramplar girmesine neden oluyordu.
"Seviyorum." Mırıldandığım zaman üçüncü parmağını da hissetmiştim. Siktir, Omi. Parmaklarını gerçekten seviyorum. Tuvaletin kapısı açılıp içeri birileri girdiğinde Kiyoomi sırıttı, bunun olacağını zaten biliyorduk ve şaşırtıcı değildi.
Parmaklarını açmaya çalıştığında dudaklarımdan çıkacak inlemeyi fark ederek hızla eliyle ağzımı kapattı.
"Şht, duymalarını istemezsin." Kulağıma fısıldadığında hafifçe elinin içini ısırdım. Gözleri kısılırken kalçamdaki eliyle beni kendine doğru bastırdı, içimdeki parmaklarını bu sayede daha derinde hissettiğimde bacaklarım titremişti. Dudaklarını kulağımın yanına sürttü.
Çocuklar en sonunda tuvaletten çıktığında Kiyoomi elini ağzımdan çekti.
"Çok yaramazsın Tsumu." Titrekçe nefes aldım. "Doğrusu canının acıyacağını düşünmüştüm ama şuna bak." Parmaklarını çıkardığında dizlerimin bağı çözülmüş gibi göğsüne yaslandım. "Arkanın bu kadar ıslak olması normal mi?"
"Kes sesini." Tıslarcasına konuştum, kıkırdadıktan sonra temiz olan eliyle beni tekrar kapıya yasladı. Eğilerek kıyafetlerimi düzeltti, ardından dikleştiğinde gözlerime baktı. Yakın suratlarımız, nefes alışlarım ve Kiyoomi'nin bakışları.
Çoğu şeyi bilmiyor olabilirdim ama çok iyi bildiğim şeyler vardı. Nesli tükenen hayvanlar, klostrofobimin olmamasına rağmen mağara belgesellerinde panik olma nedenim, Osamu'nun Suna'yla takılıp benden gizlemeye çalışması ve elbette Kiyoomi'nin beni deli gibi öpmek istiyor oluşu bunlardan bazılarıydı.
Sakusa Kiyoomi beni öpmek istiyordu,
ben Sakusa Kiyoomi'yi öpmek istiyordum.Ama onu öpmeyecektim.
Bana onu öpersem bir şey hissetmeyeceğini söylemişti.Söylediği o an için geçerli bile olsa şu an geçerli değildi. Onu öpersem, kalp krizi bile geçirebilirdi. Yine de sözümü yutmayacaktım, söylediğim şeyleri gerçekleştiriyorsam onun beni öpmesini beklemeliydim.
Aniden dudaklarını şakağıma bastırdığında irkildim. Dudaklarımdan bir mırıltı çıktığında geri çekildi.
"Hadi Tsum." Kafamı sallayarak geriye çekildim ve kapıyı açarak kendimi dışarı attım. Hemen peşimden çıkan Kiyoomi doğrudan elini yıkamaya koyulmuştu.
Ve bilirsiniz, benim aklımdan geçen şeyi içimde tutmak gibi bir huyum yoktu.
"Neden hâlâ beni öpmediğini merak ediyorum."
"Nasıl yani?"
"Yani bilirsin; öp ya da öldür, beni öpmezsen ölebilirim." Dudakları yukarı doğru kıvrılırken musluğu kapatarak yan taraftaki peçeteliğe ilerledi.
"Ama hâlâ hayattasın?"
"Bu öleceğim gerçeğini değiştirmez."
"Dramatiksin sanırım." Ellerini kuruladıktan sonra peçeteyi çöpe atarak bana doğru yaklaştı. "Seni öpmemi mi istiyorsun? Bunu dile getirmekten çekinme."
"Beni öpmeni istememden daha fazla beni öpmek istiyorsun." Dudaklarından bir hmm mırıltısı çıkarken karşıma dikildi. "Yani beni neden öpmüyorsun?" Ve işin içine sivri dilim giriş yapmıştı. "O çocukla mı alakalı? On sekiz yani, öptüğün ilk ve tek kişi." Kaşları çatıldı, az önceki eğlenen ifadesi bozulmuştu.
Tamam, belki de bunu karıştırmamalıydım.
"Kendini onunla mı kıyaslıyorsun?"
"Sevgilim olmayabilirsin belki ama senden daha fazla zevk aldığım biri olduğunu söyleseydim kendini onunla kıyaslardın değil mi?"
"Bu mümkün olsaydı belki." Egoist piç, rol çalıyordu resmen. "Kendini onunla kıyaslamanı gerektiren bir durum yok Atsumu, onu unutamadığım için seni öpmüyor değilim."
"Neden o zaman?"
"Bilirsin," Ellerini iki yanıma yaslayarak bana doğru eğildi. "Her ilacın fazlası zehirdir ve zehri yayan dudaklardır." Dudaklarını çeneme sürttü. "Öpmezsem ölürsün, öpersem ben ölürüm..."
"Onun için ölebildin." Bunu yapmam doğru değildi. Kiyoomi geçmişini değiştiremezdi ve bizim aramızda onun geçmişini sorgulamamı gerektirecek bir şey yoktu. Ancak bizim, hatırlayamasam bile ortak bir geçmişimiz vardı.
"Onun için ölmedim Atsumu." Çenemdeki dudakları hareket ederek dudağımın kenarına doğru çıktı. "İyileşmek için içtiğim ilacı, zehre dönüştürecek kadar taptığım tek insan sensin." Kalp atışım tuvalette yankılanırken yutkunmaya çalıştım.
"O zaman ne-"
"Senin zehrin olmaya hazır değilim, bana zaman verir misin?" Kafamı onaylar anlamda salladığım zaman sol elini lavabodan çekerek yanağıma yerleştirdi ve dudaklarını bulunduğu noktaya bastırdı.
Oysa ben beni öptüğünde ölmeyi tercih ederdim.
"Omi."
"Hm?" Tuvaletin kapısı birden açıldığında ikimizin kafası o tarafa dönmüştü. İçeri giren çocuk şok içerisinde bize bakarken bulunduğumuz pozisyonu değiştirme ihtiyacı bile duymamıştık. Ben memnundum. "Siktir git." Omi tiksinircesine konuştuğunda çocuk hızla geldiği gibi çıktı kapıyı kapattı.
"Çok kabasın K-" duraksadığımda bana doğru döndü, sırıttım. "Omi-kuun."
"Seni ellerlen girdiklerinde adrenalin oluyordu, bu şekilde çok keyif kaçırıyor." Gülerken elimi göğsüne koyarak ittirdim.
"Keyfini akşam yerine getiririm." Kafasını salladı.
"Evet, tabii." Kapıya doğru ilerlediğimiz sırada Omi bir şey unutmuş gibi durdu. "Kaç tane Körfez Muturu kalmıştı?"
"Ne alaka?" Omuz silkti.
"Senin benzetmelerinden yapmak istemiştim."
"Yirmi falandı." Onayladıktan sonra kolunu omzuma attı. "Biri görecek."
"Sence önemi kaldı mı Atsumu?" Doğruydu tabii, arkadaşlarının çenesi çok düşüktü. Özellikle Iwaizumi ve Kageyama'nın sevgililerinden bir şey saklandığını düşünmüyordum. Kenma da gıcıklığına anlatmıştır muhtemelen.
"Aman sevgili sanarlar falan." Alayla konuştuğumda kaşlarını çattı.
"Sen beni oyalıyor muydun yoksa? Ben senin bildiğin erkeklerden değilim Atsumu." Durduğunda kaşlarımı kaldırdım. "Çünkü hepsinden daha iyiyim."
"Bunu zaten, hepimiz biliyoruz Kayomi."
***
atsumu🤝kayomi
ne hoş
ne sevimli bölüm dimi25'e geldik
ehehe(bu smut adam olana çok bile)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss or Kill ❦ sakuatsu
Fanfictionatsumu ve kiyoomi birbirlerinden nefret ediyorlardı, kiss or kill oyunu ise yangına körükle gitmişti. "Atsumuydu, on sekizdi, her şeydi ve herkesti ." [ Sakusa Kiyoomi ✗ Miya Atsumu ] ‣ Küfür ve argo. ‣ Düzyazı ve texting karışık. ‣ NSFW, cinsel içe...