ep.18

1.9K 267 580
                                    


oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın <3

Tw: yasa dışı ilaç kullanımından bahsetme

the neighbourhood - softcore

bol yorum talebim var cunku sinir dolmadan atiyorum bence hakkim (bunu yazmasam bile bol yorum geliyo ama yazmak hosuma gidiyor)

***

Sakusa Kiyoomi

"Bir sorun mu var?" Bakışlarımı telefonumdan kuzenime doğru çevirirken kafamı iki yana salladım. Aslında vardı, fazlasıyla sorun vardı ama uğraşmak istemiyordum.

"Atsumu mesajıma dönmüyor da." Telefonu kapatarak masaya bıraktım. "Geçen gün benim evimden çıktı eve gideceğim diye, gitmemiş. Üstelik iki gün uğramamış evine."

"Yani olabilir, yirmi iki yaşında kocaman bir insan. İstediğini yapar öyle değil mi?" Motoya kahvesinden bir yudum alırken konuştuğunda kafamı salladım.

"O yirmi iki yaşında kocaman insan Atsumu olduğu için istediğini yapmasından endişe duyuyorum zaten." Başta şaka sanarak güldüğünde yüzümdeki ciddi ifade onunda ciddileşmesini sağlamıştı.

"En fazla ne yapabilir sanki?"

"Her şeyi? Alaska'ya gidip kurtları sincapları avlamamaları konusunda ikna etmeye çalışabilir mesela."

"Anlamadım." Boş gözlerle suratıma baktığında elimi boşver dercesine salladım. Açıklasam bile anlayacağını düşünmüyordum çünkü bence Atsumu bile anlamıyordu.

"Geçen gün ona on sekizi anlattım." Motoya'nın gözleri anında kocaman oldu.

"Nasıl yani? Söyledin mi her şeyi? Hatırlıyor mu?"

"Hatırlamıyor elbette," önümdeki fincana uzandım. "Sana sötlemeyi unuttuğum bir şey var."

"Ne?"

"Üniversitenin ilk döneminde onu gördüğümde zaten yanına gittim ve beni hatırlayıp hatırlamadığını sordum."

"Sen ciddi misin?" Kafamı onaylar anlamda salladım. Elbette onu görür görmez yanına gitmiştim, o geceden ayrıntıyla bahsetmemiştim ama beni kaba bir şekilde kovduğu zaman buna gerek olduğunu da düşünmemiştim. Doğrusu, on sekiz ve Atsumu'nun farklı kişiler olduğunu düşünmüştüm. Çünkü Atsumu çok farklı davranıyordu.

"Hatırlamadığını ve siktir olup gitmem gerektiğini söyleyince üstünde durmadım. Zaten üstünden zaman geçtikçe sanki Atsumu öyle bir şey yaşanmamış gibi davranmıştı. Benimde aklımdan çıkmış."

"Atsumu ve on sekiz aynı kişi mi? Emin misin?"

"Eminim Motoya, o kadar sarhoş değildim ve nasıl gözüktüğünü hatırlıyorum." Sarhoş olup yüksek bir yerden atlama planlarımı sarhoş olup en güzel gecemi geçirme planına çevirmişti.

"Çok garip, sanki işine gelmeyen şeyleri zihninden siliyormuş gibi." Kafamı sallarken sıcak ve şekersiz kahveden bir yudum aldım. Gece uyuyamamıştım ve bugün içtiğim üçüncü kahveyle hâlâ tam olarak uyanmayı bekliyordum.

"Silmese keşke." Geçen gün bana Omi Omi dediğinde bile hatırladığını ummuştum. Boşunaydı bütün ümidim, bunca zaman sonra hatırlayacak hali yoktu. Tilki olduğunu bile bilmiyordu, oysa tilkileri sevdiğini söylemişti.

"Ona kendisi olduğunu söylemeden on sekizden bahsettin yani?" Hafif çatık kaşlarıyla sorduğunda onayladım, bu konuyu geçtiğimizi sanıyordum. "Düşününce, kendini kötü hissetmiş olabilir mi?"

Kiss or Kill ❦ sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin