ANASON

469 59 11
                                    

     Yeni hayatların merhabasını, önceki elvedaların arkasına saklama. Belkide bu sefer, tam da şimdi nefes almayı bile unutacak kadar gerçek yaşayacaksın hayatı. Ümidini yitirme, her yaprak düştüğünde sonbahara kapı aralamaz mevsim, bazen ilk baharda da yorulur yapraklar yada alınır dallarından zamansız. Her başlangıcın sonuna koyduğun noktanın, 'yeni bir başlangıç'la büyük ve yeni umutlara açılacağını unutma. Başlangıçlar iyidir, bitişleri getirse de beraberinde. Nasılsa bitecek diye başlamamak korkaklık, bitsin diye başlanılan her şey ihanet içerir. Hayat ise başlayacak kadar cesaretli olanların elçisidir. Şimdi gel, tam bu noktadan büyük başlayalım...

    Adının geçtiği her yere bir dua borcum var sayarım bundan böyle. Sesinin ulaştığı yerlere varasım gelir, kaçasım gelir yokluğunun her bir parçasından şu sıra. Korkuyorum evet sensizlikten, sensiz bir benlikten korkuyorum. Gel de diyemiyorum. Geçmişim kör, geleceğim dilsiz artık. Şimdiler ise boğuyor beni sensizlikte. Bu yüzden varlığım en büyük ayıbımdır sensiz bu köhne bedenime. Artık yalın ayak yürüdüğüm bu yolun ayaklarımdan çok içimi acıttığı yerdeyim. Yalın ayak oluşum değil de yalnız oluşuma dayanıyor gözümden akan yaşların temeli. Şimdi öncelikle şunu bil, değerini bilmediğim için değil, değerimi bilmediğin için gidiyorum bu sefer. Senin önceden eskittiğin yollar buralar. Ezberimdi, zorlanmadım giderken. Evet arkamdan bağıra çağıra seni seviyorum gitme derken yalandan sen, tekrardan inanmamak, susmak, beni bilmem kaçıncı kez yine öldürdü daha önce öldüğüm yerimden. Unuttum edası takındığım bu şehrin her bir sokağı, her bir caddesi vurdu suratıma sensizliğimin en acıyan yanını. Kaçtım ilk defa belki senden, belki sevmekten, belki eskisine yeniden yenilmekten.. Yeniden sevmekten mi korkuyorsun dediğinde vereceğim cevabı bilmediğimden sustum kendime. Ama olmuyormuş. Alev alev yanarken sevda ateşinde, körü körüne susulmuyormuş acının karşısında. Bundan sonrası mı? Artık yeni bir umut sonbahara dün'de uyanmak benim için. Sen bilemezsin dökülen yapraklara günaydın'ların iyi gelmeyeceğini. Kendine iyi bak demeyi ezberlemiş dudakların, belki de bu yüzdendir elveda'ların hayatına dokunmayışı.

Kapalı Ayran #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin