SICAK TEBESSÜM

379 41 9
                                    

Yarınlarıma saklanmış en güzel geleceğim.
Dünümde hayal ettiğim,
bugün dua ettiğim,
yarınıma beklediğimsin.
Bu kadar sevince anlatırken harflerden utanıyormuş insan. Ne yazacağını nereye varacağını şaşırıyor. Ama ne yazarsan yaz sonuna nokta diye hep aşk koyuyorsun hissettiğin zaman, özlediğin zaman, beklediğin zaman..

Bir şarkıda yada izlediği bir filmde aklına gelip gülümser gibi olduğu biri olmalı herkesin hayatında. Veyahut sen sevdiğim, bırak şarkıyı, filmi bu yazıyı okurken gülümser misin? Söz veriyorum eğer yazı eline geçer de bu soru işaretinden sonra gülümsersen o dakikada uyuyorsam uyanacağım, ağlıyorsam güleceğim, üşüyorsam sımsıcak olacak içim. Çünkü hissedeceğim. Dudak kıvrımlarından içime dökülecek gülümsemenin sıcaklığı, biliyorum..

Tuhaf ki seni okuyorum, seni konuşuyorum, seni dinliyorum ama hala özlüyorum. Okuduğum kitap sen, dudaklarımdan çıkan sen, dinlediğim müzik sen...

"Eski bir film gibi
Yıpranmış bir mektup gibi
O güzel günleri sakladın mı sen de?
Çocukluğumun sokakları
Anneannemin yemekleri gibi
Kalbim dinlenir mi ellerinde?

Aşk ne güçlü şu kalp ne kırılgan
Halbuki daha çocuktuk o zaman
Eski bir film gibi
Yıpranmış bir mektup gibi
O güzel günleri sakladın mı sen de?

Hani bazı hayaller zamanla eskimezler,
Kağıttan atlar gibi alıp seni götürürler,
Fark etmesen de bazı çiçekler gölgede büyürler."

Seviyorum adam. Çok seviyorum hem de. Gölgede kalan çiçek gibi, kanadı kırılmış kuş gibi, canı acıyan çocuk gibi, eski bir film gibi, yıpranmış bir mektup gibi, sensiz ama sen varmış gibi seviyorum. Yokluğun da seni hatırlatıyor ya onu bile seviyorum artık, olsun..

Playistte Model'in şarkısı var, onu açıp okursanız sevinirim şarkıya uyarladım :)

Kapalı Ayran #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin