1.

532 24 0
                                    

2022.02.23

[ Yoongi szemszöge ]

Aggódva, idegesen nyomtam a hívás gombra, amint megláttam a képet. Miért kell ezt tenniük velem? Hát nem tették még eléggé tönkre az életem?

- Mégis mit képzeltek, mit csináltok?! Azonnal tűnjetek el anyám házából!

- Ugyan Yoooooongs, ne légy ilyen ideges. Beszélgessünk, mint férfi a férfival. - istenem, hogy én mennyire gyűlölöm ezt az embert. Nem hiszem el, hogy korábban őt hívtam a szerelmemnek.

- Akkor ne kertelj Jeon Jungkook. Mit akarsz? - sziszegem idegesen a vonal másik végén lévő patkánynak.

- Ne siess ennyire. Találkozzunk a központi parkban, hogy megbeszéljük a részleteket. Fél tízre legyél ott, különben anyucinak baja esik.

- Mégis milyen részletekről beszélsz te állat??

- Vigyázz a szádra Min. Velünk így nem beszélhetsz. Ott találkozunk, ha egy percet is késel tudod mi fog történni. Ja, és egyedül gyere. Ha meglátom veled Hoseokot vagy Namjoont, nagyon megjárod.

' A vonal megszakadt.'

Édes Istenem, most mégis mihez kezdjek? Nem hagyhatom hogy az egyetlen családtagomnak bármi baja essen. Mielőtt elkapna a sírógörcs, az órára pillantok. 9 óra. Sietnem kell...

*a parkban*

- Hát itt vagy, drága. Mióta is, hogy nem találkoztunk? Másfél éve?

- Csak bökd ki mit akarsz mielőtt kitekerem a nyakadat.

- Hát jólvan, de nem fogsz neki örülni. Munkát ajánlok neked.

- Mégis miért kellene neked dolgoznom? Ennyire hülyének nézel?

- Anyukád nem lenne boldog ha újra meglátogatnánk.

- Így van, szóval hallgass csak, élvezni fogod.

- Te csak fogd be a kibaszott szádat, Tae. Kussban kéne szégyenekezned, amiért ekkora egy pöcs vagy...

- Mielőtt egymásnak estek, hadd kezdjek bele. Yoongi, meg kell ölnöd nekem valakit.

- MIVAN?? MÉGIS MINEK NÉZEL TE ENGEM? ÉN NEM OLYAN VAGYOK MINT TI!

- Sajnálom, de nincs választásod. Dönthetsz: anyád élete vagy egy idegen srácé?

Köszönöm, hogy létezel [ yoonmin ff. ]Where stories live. Discover now