10.
[ Yoongi szemszöge ]
Jiminie és én körülbelül éjfélig beszélgettünk még, majd mikor már mindkettőnk pillái ragadtak lefelé, nyugovóra tértünk. Elalvás előtt többször is végigfuttattam a mai estét a fejemben. Mégis hogy lehetek ilyen szerencsés?
Reggel a telefonom csirimpolására keltem. Már éppen készültem kibaszni a készüléket az ablakon, mire rájöttem jogy most nem az ébresztőm szól. Hoseok hívott.
- Hoba, mi az istent akarsz tőlem vasárnap reggel 8-kor?
- Inkább én hadd kérdezzek. Miért van az autód a fodrászat előtt?
- Mondjuk mert fodrásznál vagyok?
- Rémesen hazudsz Yoongi. Tegnap beszéltünk róla, hogy akkor mész fodrászhoz. Ráadásul az üzlet 10-kor nyit. Szóval? - most mit tegyek? Nem mondhatom el neki az igazat...
- Öö, izé... nem indult a kocsim, ezért busszal jöttem haza.
- Miért nem hívtál javítót?
- Túl késő volt már. Majd felhívom reggeli után.
- Te tudod. Most mennem kell. Csak azért hívtalak, mert azt hittem bajod esett és az utcán éjszakáztál.
- Ooo, a kis Hobinyuszi aggódik a haverjáért?
- Annyira utállak.
- Én is téged.
' A hívás befejeződött '
Amint leraktam a telefont, magamra kaptam a tegnapi ruháimat, majd kimentem a konyhába ahol egy sürgő-forgó Jiminnel találtam szembe magam.
- Jó reggelt, Chim.
- Neked is, Suga.
Néhány másodpercig bambán nézett rám, majd ismét megszólalt.
- Nem szeretnél lezuhanyozni?
- Jó lenne, de nincs nálam váltóruha.
- Adok én. Szerintem egy a méretünk.
- Rendben, de biztos nem baj?
- Nyugi, nem gond. Nézek neked valamit, addig idd meg a kávédat.
Leültem a pulthoz, majd belekortyoltam az energiát adó nedűbe. Megváltás. Chim pár perc múlva vissza is tért egy pólóval, rövidnadrággal, boxerrel és egy pár zoknival a kezében.
- Parancsolj. Amíg zuhanyzol, befejezem a reggelit, utána pedig ehetünk is.
- Köszönöm szépen. Sietek!
- Csak nyugodtan.
Lassan folyattam végig testemen a langyos vizet, elképesztően jól esett. A hajamat is kénytelen voltam kimosni, mert Kihyun annyi szart kent rá, hogy már most zsíros volt. Miután végeztem kiszálltam a kabinból és a Chimtől kapott ruhákat kémleltem.
- Jó ízlése van. - gondolkodom egy mosollyal az arcomon.
Egy hirtelen ötlettől kísérelve kezeim közé fogtam a fehér pólót, majd lassan arcomhoz emeltem azt. Isteni illata volt. Tehát ezt érzi az, aki megöleli őt. Imádom.
Gyorsan magamra vettem a kölcsön ruhadarabokat, majd lesiettem a konyhába. Jimin addigra végzett a reggelivel, így asztalhoz is ülhettünk.Pár perc múlva csörögni kezdett a telefonja.
- Ne haragudj, ezt muszáj felvennem.
- Csak nyugodtan.
[ Jimin szemszöge ]
- Jó reggelt, Dr. Kim! Ezek szerint tud ma fogadni?
- Jó reggelt, igen! 10 órára várom a rendelőbe!
- Nagyon szépen köszönöm! Ott leszek.
Vegyes érzelmekkel vágok neki a mai napnak, fogalmam sincs, mit fog mondani a doki. Remélem nem romlott az állapotom. Azért majd megkérem Jint, hogy kísérjen el.
- Itt is vagyok. Egyél még!
- Köszönöm, minden nagyon finom, de sajnos mennem kell. El kell rendeznem a büntetést, rossz helyen parkoltam a kocsimmal. Ne haragudj, hogy nem tudok segíteni összepakolni.
- Ugyan, hagyd csak. Megoldom.
- Mindent nagyon köszönök! Majd beszélünk, szia!
- Szia!
Gyorsan rendet raktam, majd már ott is járt az idő, hogy elinduljak Kim doktor úrhoz.
* a magánrendelőben *
- Nos, mi a véleménye, Dr. Kim?
- Aggodalomra semmi ok, Jimin. Jó úton halad, szépen javulgat. Már nem sok van hátra.
- De akkor mi váltja ki a rendszeres rosszulléteket, gyengeséget? - kérdezte tőle Jin.
- Nem kell aggódni miattuk, a gyógyulás miatt van. Írok fel egy gyógyszert, amiből bevehet egy szemet, amikor nem érzi jól magát. Tessék, itt a recept.
- Nagyon szépen köszönöm doki, viszlát!
- Viszontlátásra!
Megkönnyebülten léptünk ki Jinnel a rendelő ajtaján. A sok szenvedés után végre, talán újra a régi önmagam lehetek.
( Írói megj.: Szerintetek miért kell Jiminnek orvoshoz járnia? )
KAMU SEDANG MEMBACA
Köszönöm, hogy létezel [ yoonmin ff. ]
Fiksi Penggemar,, Hosszú ölelésbe vontuk egymást. Kezeim akaratlanul is pólója alá csúsztak, és azonnal elkapott a bűntudat. Szemeibe néztem, majd lehúztam róla a ruhadarabot. - Mit csinálsz? - nem nagyon értette mire készülök éppen, de nem is ellenkezett miatta. ...