[ Jimin szemszöge ]
* a nyaralás kezdetének napja *
A vártnál gyorsabban és egyszerűbben sikerült elintézni az elintéznivalókat a reptéren, aminek mind a négyen nagyon örültünk. Az izgatottság miatt szinte az egész éjjelt átbeszélgettük, terveket csináltunk minden napra, hogy véletlenül se maradjuk program nélkül a hét nap alatt. Ennek köszönhetően azonban mind hulla fáradtak vagyunk, így valószínű hogy ki leszünk bukva a repülőúton.
Az utazás során is Suga mellett ültem, aminek ( szerintem ) mindketten örültünk. Körülbelül tizenöt perccel a felszállás után mindketten elaludtunk egymás vállára omolva, majd csak leszállás előtt keltünk fel. Hobi és Nam furcsán fittek voltak, pedig ugyanúgy mint mi, ők sem aludtak az éjjel.
- Srácok, megjöttüüüünk! - Hoseok hozzám hasonlóan úgy viselkedett mint egy kisgyerek, aki elsőnek jár állatkertben. Mindketten izgatottak voltunk és mihamarabb szerettük volna megnézni a listára írtakat.
- Igen Hoba, mi is látjuk ám. - hát igen, tipik Yoongi. Imádom ezt a stílusát, de tényleg.
- Mennyire van messze a szállásunk innen?
- Sétálva nem több fél óránál. Mivel gurulós bőröndökkel vagyunk, megoldható szerintem. Feleslegesen ne költekezzünk, drágák erre a taxik.
- Namnak igaza van. Akkor induljunk is! Eléggé leizzadtam, mielőtt bárhová elmegyünk szeretnék lezuhanyozni. - nem hazudtam. Alvás közben nagyon durván leizzadtam, éreztem hogy vizes rajtam a felsőm, ezért muszáj hogy végre tisztának érezhessem magam.
- Lettttttttt's goooo!!
A séta nagyon gyorsan eltelt, pillanatok alatt a hotelhez értünk. Közben minden apróságot megfigyeltünk, élveztük a gyönyörű kilátást és az otthonihoz képest sokkalta kellemesebb időjárást.
Miután megérkeztünk a szállásra, megkaptuk a kulcsokat és elfoglaltuk a szobákat. Igaz, Yoongs említette hogy egy szobában leszünk, de egy aprócska dolgot elfelejtett... A szobában csak egy ágy van. Tudom, aludtunk már együtt, de egyre nehezebben tudom tartani magam, hogy ne csináljak semmit, mikor a közelemben van. Elképesztően hat rám a jelenléte, főleg ha úgy fogunk aludni, mint a múltkor nála... Lehetséges, hogy lesznek gondjaim. Mindennel.
- Remélem nem zavar, hogy egy ágyas szobát vettem ki. Csak a legfelső emeleten lett volna kétágyas, de akkor túl messze lettünk volna a srácoktól. - ohh, ha tudnád mennyire nem bánom én ezt.
- Ugyan, egyáltalán nem baj. Megnyugtat, ha melletted alszom...
- Ennek örülök. Nos, akkor mész zuhanyozni? - most komolyan? Miért vált mindig témát, amikor ilyeneket mondok neki? Talán... félreértettem, és nem is akar tőlem semmit?
- Persze... keresek ruhát és már megyek is.
- Jimin, minden oké? Miért lett hirtelen rossz kedved?
- Nincs semmi baj, nincs rossz kedvem. Sietek.
- Hát rendben. Itt megvárlak.
- Oké.
Próbálom nem kimutatni mennyire zavar, de nem mindig sikerül. Reméltem, hogy nem veszi észre csalódottságomat, de sajnos nem így jött össze. Azért megpróbáltam kimagyarázni magam.
[ Yoongi szemszöge ]
Nem értettem Chim hirtelen hangulatváltozását. Talán valami rosszat mondtam volna? Mindegy is. Most inkább nem firtatom, később majd rákérdezek. Időközben én is átöltöztem. Egy bézs színű rövidnacit vettem fel, bordó hatású inggel és fehér cipővel, valamint néhány minden nap használatos kiegészítővel. Azt hittem furcsa párosítás lesz ez a két szín, de meglepően jól passzoltak egymáshoz.
Nem kellett sokat várnom, Jimin pár perc alatt végzett a fürdéssel. Azonban amikor nyílott a fürdőszoba ajtaja, azt hiszem levegőt venni is elfelejtettem. Szaggatott farmer rövidnadrágot viselt, fekete inggel. Fülében hosszú, lógó fülbevalók voltak, valamint egy fekete tornacipőt húzott magára, amikor a bőröndjéhez sétált. Olyannyira belemerültem a látványba, hogy azt sem vettem észre, hogy Jimin beszél hozzám.
- Hahó, föld hívja Yoongit. Mi van veled?
- Mi? Ja, semmi. Csak... - csak kibaszott jól nézel ki.
- Csak mi? - szemöldökét ráncolva várta válaszomat, nekem azonban minden bátorságom elszállt.
- Semmi, nem érdekes. Menjünk, a srácok várnak ránk.
- Oké.
Park Jimin. Mihez fogok kezdeni az irántad oly régóta táplált érzéseimmel?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Köszönöm, hogy létezel [ yoonmin ff. ]
Fanfic,, Hosszú ölelésbe vontuk egymást. Kezeim akaratlanul is pólója alá csúsztak, és azonnal elkapott a bűntudat. Szemeibe néztem, majd lehúztam róla a ruhadarabot. - Mit csinálsz? - nem nagyon értette mire készülök éppen, de nem is ellenkezett miatta. ...