[ Jimin szemszöge ]
- Jin, hátrajönnél egy kicsit?
- Persze, itt vagyok. Mondd csak.
- Gond lenne ha ma már nem állnék be segíteni? Alig állok a lábamon. Azt hiszem vissza kell majd mennem a dokihoz...
- Csak nyugodtan, itt maradnod sem muszáj. Majd én bezárom a helyet, te menj csak haza és kérj egy időpontot Kim orvoshoz!
- Köszönöm, te vagy a legjobb!
- Ugyan, mire valók a barátok. Na, tűnés a szemem elől!!!
Nevetve siettem ki a kis pihenőszobából. Jin pár hónappal hamarabb kezdett el itt dolgozni mint én, anya egyik barátnőjének a fia.
Már éppen indulni készültem, amikor egy ismerős alakot láttam meg belépni az ajtón, ám ezúttal némi változással. Haja szürke színben pompázott, annál az asztalnál foglalt helyet, ahol a múltkor is a barátaival. Mivel úgy tűnt nem vett észre, gondoltam odaköszönök, mivel egyedül volt.
- Szia! Meglett a múltkor a tárcád?
- A micsodám? Ohh, Jimin, szi...szia. Igen megtaláltam, a kocsimban volt!
- Örülök neki. - kicsit hezitáltam, majd újra megszólaltam.
- Nem bánod, ha leülök hozzád egy kicsit?- Nem, maradj csak. Úgyis egyedül vagyok. Nem mintha nem vágynék a társaságodra, de... nem kerülsz bajba?
- Bajba? Mégis miért?
- Hát, dolgozol.
- Jaa, hogy az. Mára befejeztem, nem éreztem jól magam. Jin viszi tovább a mai napot, ő a legjobb barátom.
- Értem, de ezek szerint nem vagy jól. Esetleg történt valamit? Már ha nem túl tolakodó... - milyen figyelmes... Ez tetszik.
- Nem, semmi baj. De elég hosszú sztori, inkább nem beszélnék róla. - úgy éreztem itt az ideje minél hamarabb témát váltani, erre pedig kapóra jött Jin érkezése a konyhából
- Jin, idejönnél kérlek, felvenni a rendelést?- Repülöök! Mit hozhatok az uraknak?
- Nekem hozz kérlek egy jegeskávét, neki pedig egy Americano-t, ha nem csalnak az emlékeim. - félénken pillantottam rá a velem szemben ülőre, akinek enyhe pír jelent meg az arcán. Zavarban lenne?
- Igen, egy Americano-t szeretnék, és mindkettőnkét én állom.
- Ugyan Yoongi, erre semmi szükség.
- De igen, ragaszkodom hozzá. - ha beadom a derekam, kapóra is jöhet... Jiminie, ne hagyd veszni a lehetőséget!
- Rendben, de cserébe el kell mennünk egyszer együtt vacsorázni. - kíváncsian figyelem reakcióját.
- Hát, rendben. Nincs ellenemre.
- Egyébként Jimin... - ijedten kapom fel a fejem. Rájött volna mit tervezek?- Igen...?
- Honnan tudod a nevem? - nem tudom, hogy örüljek-e vagy sem ennek a kérdésnek. Időközben azt sem vettem észre, hogy Jin kihozta a rendeléseket.
- Hát ööö... - az az igazi, ha egyenes leszek vele.
- Mikor itt voltatok a barátaiddal, hallottam mikor a neveden szólítottak, aztán rád is kerestem face-en...- De nem jelöltél be.
- Valóban nem.
- Miért?
- Mivel akkor láttuk egymást először, nem hittem hogy visszaigazolnál...
- Rosszul hitted. A telefonszámodat elkérhetem? - hogy mi? Tényleg számot fogunk cserélni?
- P-persze, add ide a telefonod és elmentem neked, Park Jimin néven.
- Azt megköszönném. - mosolygott rám úgy, mint ezelőtt soha senki.
( Írói megj.: lehet, hogy ezután kicsit ritkábban hozom majd a részeket. Szeretném megvárni, míg megnövekszik kicsit az olvasók száma, remélem megértitek <3 )
ESTÁS LEYENDO
Köszönöm, hogy létezel [ yoonmin ff. ]
Fanfic,, Hosszú ölelésbe vontuk egymást. Kezeim akaratlanul is pólója alá csúsztak, és azonnal elkapott a bűntudat. Szemeibe néztem, majd lehúztam róla a ruhadarabot. - Mit csinálsz? - nem nagyon értette mire készülök éppen, de nem is ellenkezett miatta. ...