18.

234 11 0
                                    

18.

[ Yoongi szemszöge ]

Nem egészen értettem, Jimin miért csinált ekkora ügyet abból, hogy kint hagyta a ruháit. Nem akartam már mondani, nehogy megsértődjön, de elvégre mindketten férfiból vagyunk. A srácokkal is rendszeresen rohangálunk egymás előtt egy szál faszban, azt hittem ez Chimnél is természetes dolog. Furcsának találtam viselkedését, de nem firtattam. Valószínűleg jó oka van rá, vagy csak nagyon szégyenlős.

Miután én is végeztem lementünk az előtérbe. 10 percet késtünk, így is mi értünk oda előbb a fiúknál. Amíg rájuk vártunk volt időm alaposan megszemlélni Chim mai öltözékét. Mit ne mondjak, ismét nagyon kellett tartanom magam, nehogy letámadjam a recepciósok előtt. Ajkaim beharapva fordultam el inkább a másik irányba, ez azonban már neki is feltűnt.

- Minden oké Suga?

- Persze. Minden a legnagyobb rendben. - ha tudnád, milyen jelenetek zajlottak le a fejemben...

- Akkor jó. - közelebb sétált hozzám és egy alapos körülnézés után gyors puszit nyomott ajkaimra.

- Ezt meg miért kaptam?

- Kell hogy legyen oka annak, ha megpuszilom a szerelmemet? - agyam eldobom, ez nekem nagyon új. Most először hívott így.

- Igazad van. Akkor hát... - most én nyomtam számat édes párnácskáira, éreztem ahogy belemosolygott csókunkba. Szívesen folytattuk volna, de hirtelen meghallottuk a két agyament barátom közeledését.

- Jó reggelt jó reggelt! Bocsika a késésért.

- Mi ez a hirtelen sok energia Hopi? Az előbb még babamódra hisztiztél a padlón.

- Ne bántsd szegényt, legalább nem kell egész nap a nyafogását hallgatnunk. - mondja Jimin kötekedésként.
- Nam, veled mizu?

- Jó minden. Fittebb vagyok mint valaha.

- Ezt örömmel hallom. Akkor szerintem indulhatunk is.

Egy kis pékségbe ültünk be reggelizni, mivel a szálloda reggelijét elég szépen lekéstük.. Minden nagyon finom volt, és a kávéjuk is elképesztően jó volt.
Kajálás közben megnéztük, hogy merre is kéne elindulnunk a következő úticélunkhoz, amely nem más lesz mint egy hosszú hajóút. Az utazás során egy idegenvezető beszámol majd minden látványosságról. Ezt az időtöltést Nammal találtuk ki, ugyanis mindketten nagyon szeretjük a történelmet, itt pedig mindent el fognak mesélni nekünk. Szerencsére mindannyian jól beszélünk angolul, így nem lesz gond a fordítással.

* a programok után, kora este *

A hajókázás után elmentünk városnézésre. Rengeteg képet készítettem, majd küldtem át belőlük anyukámnak. Az eset óta igyekszem minél többet foglalkozni vele is. Habár ő nem tudta, hatalmas veszélyben volt miattam. Kárpótlásul pedig a heti egy helyett azóta heti kétszer látogatom meg. Az egyik nap legtöbbször a vasárnap, a másik pedig egy random hétköznap este, munka után. Ő ugyan nem tudja miért lettem hirtelen ragaszkodóbb, de az biztos, hogy nagyon örül nekem minden egyes találkozásnál.

A mai nap is hihetetlen jól telt, most pedig éppen vacsorahely után kutakodunk. Napközben ettünk fagyit, meg mindenféle egészségtelen nassolnivalót, ezért ebédelni nem kellett elmennünk, ugyanis mind tele voltunk ilyen hülyeségekkel.
Végül egy egyszerű étterembe mentünk, ahol a népszerűtlenség ellenére isteniek voltak a kaják. Nem is értettük, miért nincs nagyobb forgalma ennek a helynek.

- Szerintem ma eléggé elfáradtunk, szóval mára ennyi elég volt. Tudom hogy még korán van, de még nektek a tegnapit sem sikerült kipihenni. Amondó vagyok, innen egyenesen a hotelba menjünk.

- Jó ötlet, Yoongs. Holnap pedig megújult erővel indulhatunk a tengerpartra!!!

- Igeeeen! Alig várom.

- Biztos nagyon jó lesz. Az egész napot ott töltjük, igaz?

- Aha, de majd elmegyünk még más napokon is.

Lassan 'haza'battyogtunk, aztán mindenki ment dolgára. Ha nem is aludni, akkor olvasni, tévézni, vagy simán csak az erkélyre vibeolni. Mi Jiminnel az utóbbi mellett döntöttünk, egy-egy pohárka bor kíséretében. Erről persze a többieknek nem szóltunk, nehogy a tegnapihoz hasonlóan végződjön az este.

- Gyönyörű a naplemente. És mégjobb, hogy veled nézhetem ezt. - Chim szavai drogként hatottak rám. Bókol, de nem rámenős. Nem mondja ki, de érezteti hogy szeret. A legjobb érzés a világon.

- Tudod, mi még a gyönyörű?

- Na micsoda?

- Te. - rövid válaszomra Chim fülig pirult, ezt a félhomályban is tökéletesen láthattam.

- Kö...köszönöm.

- Tetszik, hogy ennyivel zavarba tudlak hozni. Édes vagy.

- Elég!!! Még a végén elolvadok tőled! - vágott hozzám kuncogva egy kispárnát.

- Jó na, befejeztem. Menjünk fürdeni? Elég álmos vagyok.

- Persze, menj csak te előbb. Addig én megágyazok.

- Rendben. - gyors csók után beszaladtam a fürdőbe, majd egy 3 perces zuhanyzást lezavarva siettem is vissza a szobába. Utánam Jimin is így tett.
Lámpaoltás után ismét összegabalyodtunk egymás ölelésében, aztán pedig egy puszi és egy 'jóéjt' elmormolása után hamar álomba merültünk.


Köszönöm, hogy létezel [ yoonmin ff. ]Onde histórias criam vida. Descubra agora