6.

288 15 0
                                    

[ Yoongi szemszöge ]

Ma ismét szombat van. Sajnos a srácokkal nem tudunk találkozni, mert Nam elutazott a szüleihez, Hobi pedig bevállalta a szombati munkát.

Az elmúlt hetem nem volt a legfényesebb. Majdnem sikerült kirúgatnom magam a munkahelyemről, de szerencsére meg tudtam győzni a főnököm, hogy adjon még egy esélyt..
Szeretek ott dolgozni. Csendes, a vevők mindig kedvesek, túlhajtanom sem kell magam. Igaz, a megszokott 8 helyett én 10 órát dolgozom egy nap, panaszra azonban semmi okom. Rendesen megfizet és a munkatársaimmal is jól kijövök.

Reggeli után úgy gondoltam kicsit rendbeszedem magam, ám amikor belenéztem a tükörbe eléggé elszörnyülködtem a jelenlegi kinézetemen.
Menta színű hajam inkább már csak zöld volt, szóval fel is hívtam a fodrászomat, Kihyun-t.

- Yoongi, micsoda meglepetés! Rég jártál már nálam.

- Igen, valóban. Épp itt van az ideje az újításnak.

- Készítsem a menta keveréket?

- Ne! Most szeretnék valami újat. Kissé megutáltam azt a színt...

- És milyen legyen helyette?

- Még eldöntöm addigra. Mikor mehetek? Van mára szabad időpontod?

- Várj, megnézem. Délután 5 körül jó neked?

- Fél hat esetleg?

- Az is jó, utána már nem lesz vendégem. Akkor várlak, szia!

- Köszi, szia!

Nem hazudtam, mikor azt mondtam megutáltam a menta színű tincsimet... Hogy miért? Azelőtt a borzalmas nap előtt festtettem be olyanra. Tavasz környékén egyszer frissítettünk rajta, de mostanra szeretném, ha soha többé nem látnám ezt az árnyalatot. Bármit megtennék azért, hogy elfelejthessem azt az estét...

* timeskip *

Miután elvégeztem a hétvégi teendőimet a ház körül felhívtam a srácokat hogy minden rendben van-e, aztán pedig megnéztem egy filmet. Mire vége lett ismét ott tartottam, hogy már indulhatok is.

Lassan gurulok a környéken, hamarosan elérem úticélom, most azonban valami nem stimmel. Ezerszer megjártam már ezt az utat, most mégis olyan érzésem van, mintha valami új lenne itt. Hát persze, a kávézó! Pár épülettel van csak arrébb a fodrászattól. Nem is értem, eddig hogy nem vettem észre. Ha végeztem, biztosan benézek, hátha találkozom Jiminnel. Nagyon örülnék neki...

* Yoongi hajfestése után *

- Azta rohadt Min, ez nagyon jól áll neked!

- Nekem is tetszik, illik hozzám ez a szürke szín. - elégedetten vigyorgok a tükörbe immáron szürke hajjal. Nem gondoltam volna, hogy ennyire passzolni fog rám és örülök, hogy Kihyun megállított, mielőtt a fekete mellett döntöttem volna.

Miután kifizettem fodrászom, kiléptem az üzlet ajtaján és a Park felé vettem az irányt. Ezúttal lefotóztam a nyitvatartási időt, ugyanis szeretnék többször is benézni ide. Tipikus 'szeretemhely' lett, meg persze a helyes kis pincérfiút is többször láthatom.


Köszönöm, hogy létezel [ yoonmin ff. ]Место, где живут истории. Откройте их для себя