[ Yoongi szemszöge ]
- Nam, innentől mindig te választod, hova menjünk kajálni. - nos, igen. Degeszre ettük magunkat, ezért úgy döntöttünk keresünk egy jó kis kávézót, hogy megkoronázzuk vele ezt a csodálatos késői ebédet.
. . .
- És az ott? - mutat Hoseok egy takaros kis épületre, mely a Park kávéház nevet viseli.
- Jól néz ki, menjünk! - mondjuk szinte egyszerre Namjoonnal.
Ahogyan kívülről, belülről is varázslatosan néz ki a hely. A bútorok, a berendezés, a dekoráció. Nem az a tipikus szöuli kávézó, éppen ezért olyan különleges.
Kiválaszottunk egy asztalt az ablak mellett, melyből tökéletes kilátást kaptunk az utcára.
Csendes, nyugodt környék. Nagyon tetszik.- Szép napot! Mit hozhatok nektek?
- Szia! Én egy Americano-t szeretnék kérni. - szólaltam meg először.
- Egy jegekávét, kérlek.
- Én pedig egy Cappucino-t szeretnék.
- Rendben van, pár perc és hozom. - mondja a velünk egykorúnak tűnő kiszolgáló fiú.
- Szerintetek hány éves lehet? - kérdi Nam.
- Nem hinném, hogy idősebb nálunk.
- Van egy olyan érzésem, hogy a helynek miatta van ekkora forgalma - nem egészen értettem, mire céloz Hobi, amíg meg nem figyeltem a srácot. Őszintén szólva szeretem kielemezni az embereket. Főleg, ha fiú, már ha értitek mire gondolok.
Izmos kar, láb. Ebből kiindulva biztos, hogy a hasizmai is rendben vannak. Cuki babapofi, hibátlan bőr, aranyos mosoly, rózsaszín haj. Igen, biztos hogy miatta járnak ide ennyien, főleg fiatal lányok.
- Parancsoljatok. A számlát majd rendezzük, ha elfogyasztottátok.
- Köszönjük, Jimin. - értetlen fejjel bámultam Hoseokra. Mégis honnan ismeri ezt a srácot, és én miért nem tudtam róla?!
- Most meg mit nézel ilyen bambán?
- Honnan ismered?
- Nem ismerem.
- Dehát a nevén szólítottad!
- A kötényén van egy névtábla, okoska.
- Jaaaaa, hogy az. Izé, én nem vettem észre.
- Nem csoda, végig csak az arcát bámultad. - kikerekedett szemekkel néztem rá Namra.
- Fogd már beee, hülyegyerek, még meghallja!
- Szóval felkeltette az érdeklődésed...
- És ha igen? Nincs azzal semmi baj...
- Nincs hát. Örülnénk neki, ha lenne végre valakid.
Hoseok és Namjoon már a legelejétől fogva tudják, hogy engem nem érdekelnek a lányok. Még gimisek voltunk, mikor közöltem velük. Szerencsémre nagyon elfgoadóak voltak, később pedig Joonie is elmondta, hogy ő mindkét nemhez vonzódik. Hálás vagyok, hogy olyan barátaim lehetnek, mint ők.
YOU ARE READING
Köszönöm, hogy létezel [ yoonmin ff. ]
Fanfiction,, Hosszú ölelésbe vontuk egymást. Kezeim akaratlanul is pólója alá csúsztak, és azonnal elkapott a bűntudat. Szemeibe néztem, majd lehúztam róla a ruhadarabot. - Mit csinálsz? - nem nagyon értette mire készülök éppen, de nem is ellenkezett miatta. ...