2022.06.11.
[ Yoongi szemszöge ]
Kissé idegesen keltem ébresztőm nyekergésére, mikoris rájöttem, hogy elfelejtettem kikapcsolni azt. Most pedig életében először, Min Yoongi 6-kor kelt egy hétvégi napon.
Mivel visszaaludni nem tudtam, úgy döntöttem kissé előretervezem a napom. A szombatokat általában a barátaimmal töltöm, így írtam is a csoportos chat-be, melyben benne van Hoseok és Nam barátom.
Meow: Srácoook
Hoba: Mivan veled ember, beteg vagy? Minek keltél te hétvégén ilyen korán?
Meow: Elfejetettem kikapcsolni azt a kibaszott ébresztőt :(((((
Joonie: Ilyet is ritkán látni. Kéményre korommal! :D
Meow: Kac-kac. Ma még idegesítőbb vagy
Hoba: XDD
Joonie: Jó na. Mit szeretnél?
Meow: Csak arra gondoltam ma elmehetnénk máshova a szokásos helyről. Ne mondjátok, hogy még nem unjátok az édes-savanyút
Hoba: Azt hittem már sosem kérdezed meg. De hova menjünk helyette? Nam, te tudsz jó kajáldákat
Joonie: Van egy jó étterem, ami egészen olcsó, de kicsit kocsikázni kell. 25-30 perc az út odáig
Meow: Hát, akkor meg is van a mai programunk :)
Hoba: Mikor menjek értetek? 2 körül jó?
Meow: Nekem tökéletes
Joonie: Nekem is
Miután megbeszéltük a mai helyszínt a srácokkal, lementem a konyhába összedobni valami könnyű reggelit. Kissé kifogytam az ételekből, ezért egy vajas pirítóst csináltam, mellé pedig ittam egy kávét, feketén. Mint mindig.
Hogy teljen az idő, kicsit összerámoltam a házat. A munka mellett hétköznap se erőm, se kedvem takarítgani. Ennek és a tökéletes lejátszási listámnak köszönhetően észre sem vettem és már 1-et ütött az óra, így elkezdtem készülődni.
Nem vittem túlzásba az öltözködést. Egy egyszerű, fekete szaggatott farmert húztam magamra, egy bordó pólóval. Nyárhoz képest kicsit hűvös ez a nap. Kiegészítőnek csak egy egyszerű karkötőt vettem fel, valamint a fekete magas szárú Conversemet húztam fel. Mikor elkészültem magamhoz vettem a házkulcsomat, a tárcámat és a telefonomat, majd leültem a nappaliba. Kis idő múlva megérkeztek Hobiék. Mivel Nam 3 utcával feljebb lakik, őt vette fel hamarabb.
( Írói megj.: Nem minden rész előtt lesznek dátumok, ezzel csak az események közti időt próbáltam szemléltetni <3 )
ESTÁS LEYENDO
Köszönöm, hogy létezel [ yoonmin ff. ]
Fanfic,, Hosszú ölelésbe vontuk egymást. Kezeim akaratlanul is pólója alá csúsztak, és azonnal elkapott a bűntudat. Szemeibe néztem, majd lehúztam róla a ruhadarabot. - Mit csinálsz? - nem nagyon értette mire készülök éppen, de nem is ellenkezett miatta. ...