Delalemin 7. Bölüm

59.4K 2.5K 368
                                    

(Alaz Bars modeli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Alaz Bars modeli.)

~••• iyi okumalar •••~

Gözlerimi burnuma gelen güzel koku ile araladım. Önce kendime gelmek için gözlerimi bir kaç kez kırptım. Düzenli nefes sesleriyle kafamı eğdim. Olduğumuz durum gözlerimin kocaman olmasına sebep olmuştu.

Alaz göğsüme yatmış kollarını sıkıca belime sarmıştı. Benim bir bacağım ise Alaz'ın üstündeydi. Önce ayağımı çekerek kalkmaya çalıştım ama Alaz çok sıkı sarılmıştı. Sanki bir yere kaçıyordum!

Elini çekmeye çalışmıştım, ama adam Herkül gibiydi mübarek, kıpırdamıyordu bile. En son çareyi seslenmekte buldum.

"Alaz."

"Alaz"

Ses gelmeyince derin bir of çektim.

"Alaz!" Diye bağırdım en sonunda. Yerinden sıçramış neye uğradığını şaşırmıştı. Önce etrafına bakmış, sonra bana bakmış, sonra ise olduğumuz pozisyona bakmıştı.

"Ellerini çekersen kalkacağım."

"Pardon." Dedi ellerini çekip, başını yan taraftaki yastığa koydu ve eliyle başına hafif hafif masaj yapmaya başladı. Onun bu haline üzülmüştüm.

"Başın mı ağrıyor?"

"Evet." Dedi gözlerini açmadan. Yavaşça ona uzandım, ellerini başından çekerek, yavaşça masaj yapmaya başladım. Önce bana şaşkınlıkla bakmış sonra gözlerini kapatmıştı.

Yakından daha yakışıklıydı. Yalan söylemeye gerek yoktu. Belirgin çene yapısına, güzel burnuna ve dolgun dudaklarına baktım. Evet yakışıklıydı. Ama önemli olan kalpti.

"Geçti mi biraz?"

"Evet çok iyi geldi, teşekkür ederim."

Hafif başımı salladım ve ayağa kalktım. Kahvaltıya inmek için hazırladım. Ben hazırlandıktan sonra Alaz da hazırlanmış, beraber kahfatıyla inmiştik.

"Yenge bu gün alış-verişe çıkalım mı seninle?" Diye sordu Asel hevesli bir sesle.

"Olur. Bende ne zamandan beri düşünüyordum zaten. Hem annemlere de uğrarım." Asel gülerek başını salladığında Ayliz hanım yine lafını söylemekten tabiki geri kalmamıştı.

"Kocandan izin aldın mı yeni gelin?"

"Niye? Kocam benim sahibim mi ki ondan izin alacağım Ayliz hanım?"

D E L A L E M İ N Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin