Delalemin 21. Bölüm

37.4K 1.4K 157
                                    

Multimedya: Alaz'ın söylediği şarkı, şarkıyı söylerken dinleyebilirsiniz.

İyi okumalar...

Asmin Arslan Bars

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asmin Arslan Bars..

"Sevgilim sence ben kilo mu aldım?" Dedim aynadan kendime bakarken. Alaz da gömleğinin düğmelerini ilikliyordu. Bana kısa bir bakış atmış 'saçmalama Asmin' yüz ifadesini takınmıştı. "Sevgilim," dedim yine saçma sapan bir soru soracağımı anlamış olmalı ki iç çekmişti. "Ben yüz kilo olsam da beni sever miydin? Herhalde severdin değil mi?" Kafasını taktığı kol düğmesinden kaldırıp bana bakmış sonra yanıma gelip arkamdan sarılmıştı.

"Ben seni herlade değil, her halde severim Asmin." Dedi boynuma bir öpücük kondururken, gülümsedim. "Hem sen bana birşey mi ima etmeye çalışıyorsun?" Dedi kaşlarını ukâlâca çatarak.

"Yoo, ne alakası var?"

"Bence çok alakası var," dedi eli karnıma giderken. " Hani insanlar hamile olunca kilo alır ya." Dediğinde dirseğimi karnına geçirdim. Gülerek geri çekildiğinde çatık kaşlarla ona bakıyordum.

"Tamam sevgilim, çatma kaşlarını. Hadi kahvaltıya inelim." Dedi elimi tutarak, aşağı indik. Kahvaltıyı uyanır uyanmaz hazırladığım için hemen oturup yemeye başlamıştık.

Kahvaltıdan sonra masayı toparlamıştım. Alaz ise balkona çıkmış telefon ile konuşuyordu. İşlerinin çoğunu online hallettiği için normal karşılıyordum. Kapı sesi ile yerimden kalktım, kapıyı açtığımda Asel'i görmeyi beklemiyordum ve tabi ikizleri de.

"Asel?" Dedim gülümsedi.

"Yenge?"

"Asrın?" Dedim bu kez de oda gülümsedi.

"Yengem?"

"Ve Yalgın?" Dedim ona bakarak.

"Evet yenge biziz, isim sayman bittiyse içeri davet etsen mi artık?" Dedi Yalgın mantıklı bir cümle kurarak. İkizinden çok farklıydı. Gülümseyerek "tabii." Dedim kenara çekildim. Onlar içeri girerken Asrın söyleniyordu.

"Valla yenge Asel gidelim gidelim diye tutturdu bizde kırmadık." Dediğinde Asel, Asrına bakarak kaşlarını çatmıştı.

"Yalancı, sevgilimle kavga ettim de onunla barışmak için geldim demiyor da." Dedi Asel. Asrın kafasına yavaşça vurmuştu.

"Sanane kızım?" Asel ona yüzünü buruşturup içeri geçti. Yalgın da arkasından gitmişti.

"Yengem, canım yengem." Dedi Asrın bana yaklaşarak. Gözlerimi devirdim.

D E L A L E M İ N Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin