&
Bu bölüm ilahi bakış açısı ile yazılmıştır!
(Instagram postu.)
Arjin Bars..
Bebeğim, Sana parmaklarından şefkat damlayan
Gülümsemem kadar yumuşak
Bir anne olacağım..Asmin Arslan Bars..
Neyi saklayabilirdin hayattan? Çıkmadı mı yıllar sonra karşına? Unutturdun başkalarına belki, ama senin hep aklında değil miydi? Bir şey olmaz dediğin acıların, kapat diye çıkmadı mı onca zaman sonra? Sen her aşkında çocuk, her işinde yetişkin rolü oynamadın mı? Al hakkını dediler de alamadıkların için Allah'ı aramadın mı? Sana yapılan haksızlıkları sadaka diye vermedin mi? Verdin..
An geldi de kaldırıp başını gökyüzüne derin bir nefes almadın mı? Ne varsa yaşadığın çok şükür deyip, olmasını istediklerine inşallah demedin mi? Evetse cevabın yaşadın sen de.
Şunu bil dostum; hiçbir şey tamamlanmaz bu hayatta. Her şey biraz eksik kalır. Ne aşk sonsuzdur, ne de nefesin. Ne dostluk ne de işlerin. An gelir de her şey boş dersen; şimdiyi doldur şimdiye inan.
Çünkü her şey hemen yaşanır ve geçmiş olur.
Yarın bitecekse, şimdiye iyi bak.
Birazdan şimdi de bitecek.
2 hafta olmuştu.. Trafik kazasına.
2 haftadır Asmin hastaneye gelip gidiyor, Alaz'ın başından ayrılmıyordu. Arjin'le ilgilenmiyor değildi. Hatta bir tek onunla konuşuyordu. Arjin Asmin'in annesinde kalıyordu. Herkes Arjin'le ilgilendiği için sorun olmuyordu, karnını doyuruyor ve uyutuyordu. O uyuduğu zaman diliminde hastaneye gidiyor Alaz'a kitap okuyordu. Doktor ona bunun iyi geleceğini söylemişti. Bizi duyuyor ama tepki veremiyor, demişti doktor. Ve etrafta ses olması gerekiyordu.
Asel, Asrın ve Yalgın da 2 haftadır hastaneden çıkmamışlardı. Zümra hanım ise her gün Alaz'ın kapısının önünde ağlıyordu. Berzan ağa ise bir kez gelmiş ondan sonra ortalıkta gözükmemişti. Daha doğrusu o geldiğinde Asmin, onu resmen kovmuştu. Hastaneyi birbirine katmıştı. Berzan ağa da daha fazla rezillik olmaması için gelmiyordu.
"Çıktın bağıra çağıra evden;
aniden sokağın ortasında ilk defa fark edilmek istedin belkide;
kendinden o kadar uzaklaşmışken
bu defa da aykırı bakışların üzerinde gezmesine izin vererek varlığını hissetmeye çalıştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D E L A L E M İ N
ChickLitAlaz ağa karşısındaki güzel kadına bakarak iç çekti. "Sonunda bedewiya min.. " Dedi kimsenin duymayacağı bir fısıltıyla. "Sonunda, delalemin.. sonunda kavuştuk. Sen bana geldin." ~••• ılık bir duş alırken içeriye o girdi. üstündekileri yavaşça çı...