Delalemin 40. Bölüm

17.4K 1K 103
                                    


İyi okumalar..

Bu bölüm ilahi bakış açısı ile yazılmıştır!

Bu bölüm ilahi bakış açısı ile yazılmıştır!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alaz Bars..

Sevdiğini deli gibi seven bir adama, bir gün sevdiğin kişiyi unutacaksın deseler adamın tepkisi ne olurdu?

Alayla gülerdi ilk başta. Sonra düşünürdü, olabilir derdi kendi kendine. Olabilirdi. Ama şunu biliyordu ki o adam; isteyerek asla olmazdı. İsteyerek sevdiğim kadını asla unutmam derdi. Bunun sözünü de verirdi.

Hatta dedi ki o adam;

Bir gün seni unutursam, söz sevgilim. En baştan, yeniden tanıyacağım seni. Yeniden seveceğim.. söz.

Ki, Alaz Ağa sözünde her zaman dururdu.

Hastaneden çıkalı bir haftayı geçmişti. Bu bir hafta boyunca Asmin, Alaz'ın yanına hiç gitmemişti. Hâlâ olayın şokundaydı. Alaz'a karşı nasıl davranacağını bilmiyor, açıkçası ondan çekiniyordu.

Bir hafta sonra ise evlerine gelmişlerdi ama Zümra hanım, ikizler ve Asel de buradaydı. Asmin'e ellerinden geldiği kadar destek oluyorlardı.

"Arkana yastık koyayım mı oğlum? Rahat mısın böyle?" Dedi Zümra hanım. Hepsi başında toplanmış bir ihtiyacı var mı diye bekliyorlardı. Asmin ise kapıya yaşlanmış, kollarını bağlayarak onları izliyordu. Alaz Asmin'i tanımıyordu ve yanına gidince yüzüne bile bakmıyordu. Bu ise Asmin'in daha fazla acı çekmesinden başka hiçbir işe yaramıyordu. Ama sabır edecekti.

Hastanede Alaz'a herşeyi anlatmışlardı. Şimdi de kızını görmeyi bekliyordu. Doktor herşeyi anlatmalarının daha doğru olacağını söylemişti. Alaz olanları resmen ağzı açık dinlerken bir kızı olduğunu öğrendiğinde herkesi odadan çıkarmış yanlız kalmak istemişti.

1 hafta önce hastane..

"Biri bana neler olduğunu açıklayabilir mi!?" Dedi Alaz sakin kalmak isteyen bir sesle kapıdan içeri giren ailesine. Doktor ailesine dışarda konuşmak istediğini söylediğinden beri odada yanlızdı ve olanları düşündükçe kafayı yiyordu.

Ona sevgilim diyen bir kadın vardı.

İkizler ve Asel çok büyümüştü. Onlara okulu sorduklarında ise 'ne okulu?' demişlerdi.

Alaz bunların hiçbirine anlam veremiyordu.

Doktor onu dikkatle dinleyen Alaz'ın ailesine baktı. Hafıza kaybı geçirdiğini ne zaman düzeleceğini, belki de hiç düzelmeyeceğini anlatmıştı.. bütün ihtimalleri sıralamış, bu aşamada neler yapmaları gerektiğini söylemişti.

Doktorun yanından ayrıldıktan sonra içeri ilk giren Asmin oldu. Yaşlı gözlerini silerek Alaz'a döndüğünde, Alaz ona kaşları çatık bir şekilde bakıyordu. En sonunda Asmin dayanamamış, odadan çıkmıştı.

D E L A L E M İ N Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin