Helloo!35,8 bin olmuşuzzz..
Hepinize çok teşekkür ederimm:)
Ama bu oy sayısını düzeltmemiz gerekiyor artık. Beni de anlayın, işlerimi aksatıyorum size bölüm yazmak için. Bundan şikayetçi değilim ama emeğimin karşılığını almak benim de hakkım değil mi?
Var olun! 💗
&
Asmin Arslan Bars..
İyi okumalar..
3 Eylül 2022
Annem..
Dün baban ile sana birsurü eşya aldık.. baban o kadar heyecanlı ki, daha cinsiyetini belirlemeden sana birsurü oyuncak aldı.
Onlarla oynayacağın günleri dört gözle bekliyoruz..
Anneannene ve dayına da söyledim senin varlığını, o kadar çok sevindiler ki. Asrın ve Yalgın amcan, Asel halan eve kıyafet göndermiş senin için. Babaannen de daha doğmadan bir tam altın göndermiş. Şimdiden çok sevildin..
Senin kocaman bir ailen var, seni çok seviyoruz güzel bebeğim..
Annen..
Günlüğün kapağını kapatıp kafamı yana çevirdim, banyodan yeni çıkmış altında sadece havlu olan Alaz da gözlerimi gezdirdim. Kapıya yaşlanmış beni izliyordu.
"Günlüğü yazarken bile gözlerin parlıyor. Ona bu kadar çabuk alışmana şaşırdım." Dediğinde gülümseyip elimi karnıma koydum.
"Çok farklı hissettiriyor, annelik böyle bir şeymiş." Bir kaç adımda yanıma geldi ve önüme diz çöktü. Ellerini dizlerime koyup kısa geceliğimden açıkta kalan bacaklarıma öpücük kondurdu.
"Sen çok güzel bir anne olacaksın.." dedi gözlerimin içine bakarak.
"Sende çok güzel bir baba olacaksın.." gülümsedi. Gülümsemesi umut doluydu.
"Hadi üstünü değiştir kahvaltıya inelim," dediğimde başını sallayarak giyinme odasına girdi. Bende ayağa kalkarak aşağı indim. Mutfağa girdiğimde Cansu'yu görmem ile duraksadım. Kahvaltı hazırlıyordu. Hafif boğazımı temizlediğimde hızla bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D E L A L E M İ N
ChickLitAlaz ağa karşısındaki güzel kadına bakarak iç çekti. "Sonunda bedewiya min.. " Dedi kimsenin duymayacağı bir fısıltıyla. "Sonunda, delalemin.. sonunda kavuştuk. Sen bana geldin." ~••• ılık bir duş alırken içeriye o girdi. üstündekileri yavaşça çı...