ALAZ BARS 29. Bölüm

24.1K 1.1K 255
                                    

&

Helloo!

Hüzünlü bir bölüm ile sizi baş başa bırakıyorum..

Asmin Arslan Bars

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Asmin Arslan Bars..

İyi okumalar..

Alaz Bars..

2 Eylül, 2022

Bu gün senin var olduğunu öğrendim..

Babam,
Sen sağ salim doğduğunda, seni öyle çok seveceğim ki, annen bile bizi kıskanacak..

Annen seni öğrendiğinde o kadar çok sevindi ki, daha ilk günden senin için günlük tutmaya başladık..

Sana bir söz vermek istiyorum..

Söz veriyorum, benim çocukluğum gibi bir çocukluk yaşamayacaksın.. söz veriyorum sen çocukken bile büyümeyi öğrenmeyeceksin..

Çünkü baban hep yanında olacak..

Kocaman bir ailen seni seven bir annen ve baban olacak. Seni çok seviyorum bebeğim..

Doğacağın günü dört gözle bekliyoruz..

Baban..

3 Eylül, 2022

Bu gün annen ile sana birsürü eşya aldık.

Daha cinsiyetini bilmiyoruz ama olsun, yeter ki annen mutlu olsun..

Sana oyuncak seçerken gözlerindeki parıltıyı görmen lazımdı.. sen hep çok sevileceksin bebeğim..

Annen o kadar mızmızlaştı ki sen olduktan sonra, herşeye trip atıyor. Ama değer, biliyor musun? Senin için değer. Annenin mutluluğu için değer..

Seni çok seviyorum.. ama daha kucağıma almama dokuz ay var. Nasıl dayanacağım ben?

Bu arada, anneni de çok yorma olur mu? O bize lazım..

Baban..

2 buçuk ay sonra, o gün..

Şimdi neredesin bebeğim?

Mutlu musun orada?

Arabadan inip eve adımlarken, kapının açık olması ile adımlarımı hızlandırdım. Asmin kapıyı açık bırakmazdı ki? Biraz daha yaklaşınca salonun da ışıklarının açık olduğunu görmem ile hızla eve girdim. Etrafa baktım ama kimse yoktu. Merdivenleri ikişer ikişer çıkarak odamıza geldim, yatak boştu..

D E L A L E M İ N Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin